Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Icom koupí autobusy od Daimleru, čeští výrobci se nepřihlásili

Největší tuzemská firma v regionální autobusové dopravě zůstane i nadále hlavně u autobusů od německého koncernu Daimler. Nakoupí od něj 180 nových autobusů za více než 670 milionů korun. Jedná se o největší letošní tendr v dopravě a logistice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O32n66d30r91e94j 89B94e45r67a65n 5828632981

Více jak 600 lidí vyrábí karoserie v Holýšově u Plzně, DPH jde do státní kasy, takže částečně české výrobky.... a luxus pro cestující, alespon někdo kupuje jiné busy než Sory, které by se měly jmenovat: I am "Sorry";-D

+1/0
15.9.2015 8:57

L38a96d24i55s89l77a23v 25P16l15a79v47e76c 2107555346477

A už bude šance se na autobusáku v Jihlavě najíst nebo si jen můžu koupit boty v hale pro cestující? Proč možnost slušného stravování na nádraží nedá kraj do podmínek o licenci?

+3/−1
14.9.2015 22:58

M49i30c79h27a19l 58H86i49r21k89a 4897986480213

Proč se české firmy nepřihlásily? 8-o

0/0
14.9.2015 13:38

P81e29t27r 22B40e57z28s49t50a52r17o26s61t49i 2539286893481

České firmy se berou jen kvůli ceně, když si vezmu nějakých 6 let a 400 tis km... Mergl ho setra se bez problémů prodá a jezdí bez větších problémů... SOR nebo Crossway v tomto stáří už má dost věcí nových a spíše už se blíží k rozkladu... A navíc v tomto stavu neprodejne...

0/0
14.9.2015 14:43

J30i25n61d83ř80i28c47h 36Š16k77o87p33e26k 4665931970285

třeba se nevešly techn. parametry

0/0
14.9.2015 14:56

R59a87d24e76k 28N10e79u36m20a92n96n 5462942928105

mají spoustu busů už v majetku

zakázka částečně na míru technickmi parametry?

0/0
14.9.2015 17:44

V88á27c95l30a44v 45K92a91r30a22s 1717611296891

ICOM neni statni firma ;-)

0/0
15.9.2015 9:16

T58o66m51a35s 67A11u34g42u11s25t80y57n 6707356501880

článek psal pan pětiminutový redaktor. Kdyby musel zvednout telefon a zjistit to u SOR a Karosy, tak by to za pět minut nestihl a byl by přepracovanej...

0/0
19.9.2015 18:24

M20a83r86t82i37n 48P97e76t82r 6233932328569

Docela levné, něco přes 3 mega za kousek, vzpomínám si, že v pražských autobusech bývaly cedulky, za kolik byly pořízeny a tam byly ceny výrazně vyšší, snad až kolem 20 mega. Sice chápu, že ty autobusy musí být jinak přizpůsobeny, ale ten rozdíl mi připadá drastický.

0/−2
14.9.2015 12:09

N16i37k28o16l29a44j 39M94a69l35í97k 5264553250791

Néé? Dvacku, fakt? Tomu se mi nechce věřit.

V Brně jezdí loni pořízené kloubové Solarisy a je v nich cedulka, že 1 kus stál něco přes 6 mega...

A ve Zlíně jezdí trolejbusy postavené na karoserii kloubového Solarisu a je v nich cedulka, že jeden kus stál necelých 15 mega... ale to je trolejbus.

0/0
14.9.2015 12:16

J48a86k74u67b 51F40e11i86f73a46r 7629199686739

No v Praze je rozdíl mezi tím, co to stojí a kolik se za to ve finále zaplatí, víme;-)

+1/0
14.9.2015 12:21

V51i53l16é12m 85P94ř86í62h50o50d89a 2214939503587

Jo, takhle vznikají ty internetové legendy, 20 mega ani náhodou. Karosa-Renault CityBus 18M kloubák stál pod 8 mil., běžná Karosa pod 4 mil.

+6/0
14.9.2015 14:46

M80a32r27t37i95n 48R36u79z25i15c49k53a 1692658346697

To mohu potvrdit, na ty cedulky jsem koukal a zajimalo me to, byl velky rozdil mezi vysokopodlaznim cca 3-5mil. a nizkopodlaznim 6-8mil... ceny byly ruzne, starsi typy levnejsi...

0/0
14.9.2015 22:21

R31a28d80e90k 24N68e30u92m85a46n33n 5762392468595

vzpomínáš si dost blbě

+1/0
14.9.2015 17:45

J38a84r79o81s85l51a45v 55S15i79r31o70k89y 7460193794844

Mm svezeni s Icomem je des bes,  sedadla pro deti..  Uz nikdy vice.

+6/−3
14.9.2015 12:03

P71e32t76r 96B51e21z12s33t51a58r24o59s50t78i 2549216673891

Je vidět, že jste s Icomem hodně dlouho nejel... Klima a sklopné sedačky na všech dálkových linkách, ano klasické tvrdé sedačky se vyskytují, sice i na 50 km linkách (např RK-Na, RK-HK, RK-Pce) , ale počet lidí, kteří jedou déle jak 40 minut není v jednotkách na spoj, ale v jednotkách na linku a den...

+1/−4
14.9.2015 14:39

J83i48ř28í 84E72r74b21e92n 1973394556767

Praha - Špindl patrně není dálková linka, tam běžně jezdí Intouro v meziměstské úpravě bez klimy, s pevnými opěradly a bez loketních opěrek. Nemluvě o tom, že některé vozy z flotily ICOMu jsou poněkud podmotorizované a lekají se každého většího kopce :-)

+3/0
14.9.2015 16:48

J65a48n 21E87t73t37l 3619864370690

To není bohužel motorem, ale řidičem který musí, když nechce přijít o peníze, jezdit podle továrních tabulek na spotřebu, které se v reálu dodržet nedají.

+2/0
14.9.2015 16:57

J83i27ř93í 95E90r29b79e90n 1453354506897

Je to i motorem, když pak vidíte, jak šofér musí do kopce pořád podřazovat a hnát motor do otáček, tak jde spotřeba spíš nahoru...

0/0
14.9.2015 21:37

J10a27r33o86s59l12a85v 58K22a71b76r74h92e74l 7482627147266

Tak i Náchod - Praha ca 150 km jezdí mezimestsky krap. Za to Náchod - Trutnov, těch 30 km jezdí dálkový šmejd bez dveří uprostřed. Icomu se raději vyhnout.

+2/−1
14.9.2015 17:42

P59e79t61r 23B63e10z90s75t83a91r22o16s93t30i 2359746473931

Náchod Praha jak kdy, jezdí se v 4 denním turnusu, kdy Praha je čtvrtý den,Broumov Praha jezdí Euro 5 s klimou, druhá kliku nemá , obojí sklopné sedačky... Náchod Trutnov, kdo by jezdil busem, když vlak je rychlejší, tudíž převážně usekovka... Střídají se jak hezké vozy z výše zmíněného turnusu tak klasické z Kostelce a Dobrušky... Za Osnado toto jezdí provozovna Úpice s plyn SORkou, 934, 954 tudíž zde Icom poskytuje lepší služby... Na Brně Axer... A teď mi řekněte, kde jste viděl co bez středových dveří, mohla to být maximálně LC 956, která leden - červen tohoto roku jela jednou za 3 týdny Brno... Myslím si, že detailněji to již rozepsat nejde...

0/0
14.9.2015 18:37

L64a85d77i59s11l78a56v 21P49l29a13v25e79c 2277865286757

Vyhnout se můžeme, ale on si pan Aleš..pardon, Kratochvíl, Aleš je na seznamech STB ..on si počká na dotace, potažmo na naše daně, které mu socanské kraje poskytnou.

0/0
14.9.2015 23:01

P70e38t85r 62B32e95z82s27t93a46r16o77s56t49i 2279376543961

Praha Spindl patří do turnusu Ostrava a Jeseník , turnusy provozovny RK, jezdí tam Euro 6 , sklopné sedačky, klima předtím to samé akorát Euro 5

0/0
14.9.2015 18:26

J27i48ř98í 78E82r66b52e60n 1713724676217

Chcete snad tvrdit, že nepoznám, v čem třikrát týdně sedím? ;-)

+2/0
14.9.2015 21:35

J93i29ř75í 53E64r46b60e40n 1413894936417

Klidně si začnu zapisovat SPZky a výbavu.

Co byste potvrdil, má třeba 4E5 2247 sklopná opěradla?

+1/0
14.9.2015 21:44

P17e41t50r 42B91e79z85s87t35a30r68o78s75t90i 2559296193711

Ano, tato má sklopná opěradla i klimu, Euro 5

0/0
14.9.2015 23:48

P34e19t59r 81B51e85z12s12t83a79r75o23s64t37i 2549676713501

http://seznam-autobusu.cz/vuz/38845

0/0
14.9.2015 23:49

V19o67j91t86ě79c85h 73B60l95a77ž72e90j 7416310693

Skvělá barva autobusu .. taková.... hnědá.......

0/0
14.9.2015 12:01

J65a83n 80S34ů89r64a 4405893943152

Bude v barvách Icomu, foto dodáme později.

0/0
14.9.2015 12:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.