- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Více jak 600 lidí vyrábí karoserie v Holýšově u Plzně, DPH jde do státní kasy, takže částečně české výrobky.... a luxus pro cestující, alespon někdo kupuje jiné busy než Sory, které by se měly jmenovat: I am "Sorry"
A už bude šance se na autobusáku v Jihlavě najíst nebo si jen můžu koupit boty v hale pro cestující? Proč možnost slušného stravování na nádraží nedá kraj do podmínek o licenci?
České firmy se berou jen kvůli ceně, když si vezmu nějakých 6 let a 400 tis km... Mergl ho setra se bez problémů prodá a jezdí bez větších problémů... SOR nebo Crossway v tomto stáří už má dost věcí nových a spíše už se blíží k rozkladu... A navíc v tomto stavu neprodejne...
Docela levné, něco přes 3 mega za kousek, vzpomínám si, že v pražských autobusech bývaly cedulky, za kolik byly pořízeny a tam byly ceny výrazně vyšší, snad až kolem 20 mega. Sice chápu, že ty autobusy musí být jinak přizpůsobeny, ale ten rozdíl mi připadá drastický.
Néé? Dvacku, fakt? Tomu se mi nechce věřit.
V Brně jezdí loni pořízené kloubové Solarisy a je v nich cedulka, že 1 kus stál něco přes 6 mega...
A ve Zlíně jezdí trolejbusy postavené na karoserii kloubového Solarisu a je v nich cedulka, že jeden kus stál necelých 15 mega... ale to je trolejbus.
Mm svezeni s Icomem je des bes, sedadla pro deti.. Uz nikdy vice.
Je vidět, že jste s Icomem hodně dlouho nejel... Klima a sklopné sedačky na všech dálkových linkách, ano klasické tvrdé sedačky se vyskytují, sice i na 50 km linkách (např RK-Na, RK-HK, RK-Pce) , ale počet lidí, kteří jedou déle jak 40 minut není v jednotkách na spoj, ale v jednotkách na linku a den...
Skvělá barva autobusu .. taková.... hnědá.......