- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně, že vedení chce, aby se makalo téměř každou sobotu
No, když se na auto musí čekat přes 3 měsíce (na něco i 6, ale tam asi bude důvod jinde), tak je to celkem pochopitelné.
To můžou způsobovat pouze dvě věci:
a) Centrální bankéři "tisknou" méně
b) Centrální bankéři "tisknou" stále stejně, ale kam ty prachy půjdou, nemůže stát zcela ukočírovat, takže momentálně se jejich část odklonila jinam.
Řešení:
a) Předchozí Á se vyřeší tak, že vlastník Škodovky zvedne telefon, zavolá do centrální banky (např. ECB) a řekne: "Hele, Mario, nechceš tam hodit vyšší rychlost?"
b) Předchozí Bé se vyřeší např. ryzím socialismem.
spíše už má každej úvěr, tak se musí počkat pár let, než si všichni ten starej splatí a vezmou si novej
A bude hůř! Dobře už bylo!!! Jedině že by je Němci kupovali jako bonus pro každého uprchlíka!
Článek o ničem. Ale i tak je nová Škoda Fabia dost povedené auto
Už zase....
A co třeba pekaři, ti prodají taky každý den jiný počet rohlíků.....
V článku jasně píšou, že vyrábí na maximální kapacitu a stále řeší, jak zrychlit = zkrátit dodací lhůty (několik měsíců od objednání). Zaměstnanci chodí na přesčasové víkendové směny, takže budou chtít určitě přidat a odhaduji výrazně více než loni.
...v hnůjdej mají oslavu...
...ale bezdůvodnou...
budou rádi, pokud udrží v prodejích 2.místo s odřenýma ušima jak loni
A co na to odboráři ? Budou chtít snížit platy