Diskuse k článku

Části poničeného pendolina se vracejí na koleje. Jako záloha pro opravy

České dráhy vymyslely způsob, jak nenechat zahálet v depu velkou část poškozeného pendolina, které je odstavené od tragické červencové nehody ve Studénce. Na opravy budou využívat pět vozů, které jsou jen lehce poškozené. Postup ještě musí schválit Drážní úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R64o37m63a98n 37J28e35s91c10h16k88e 9858915887175

Nic nového pod sluncem. Výměnným způsobem se na železnici opravovali lokomotivy před více než 50 lety. Jednotlivé díly a třebas celý tendr.

0/0
20.9.2015 20:55

J16i18r90k65a 91D67v42o15ř98á71k 4925340823218

Jenže Pendolino je složitý a dost provázaný celek. Při takovém čachrování se musí dávat hodně pozor, aby si jednotlivé části nepřestaly rozumět. Také to předpokládá, že byli Italové schopni těch sedm originálů vyrobit dostatečně sériově.

0/0
21.9.2015 17:48

M42i54c38h93a73l 25M32o41j22ž33í30š 8124959432

Alstom jsou ale frantíci. ;-)

0/0
18.9.2015 20:07

J10a61n 77S13ů65r31a 4325323663152

ano, nicméně pendolino má kompletně na starosti italská část:)

+2/0
18.9.2015 22:44

Z26d42e31n31ě63k 37H44o92m51o80l67k60a 6590906275735

To jako teprve teď s tím v depu i něco udělali?

0/−10
18.9.2015 17:12

T84o74m94á67š 44K89a70p98l14a47n 8923889683613

vy si to představujete zřejmě trochu jako opravu vlastního nabořeného blatníku v garáži.

+8/0
18.9.2015 17:15

J88i19ř87í 32K77o41c93u10r76e83k 6885364595258

Fabia. Takové úplně normální auto, díly "se válejí" všude. Dva týdny na to nešáhli. Proč? Dva týdny trvalo, než sehnali náhradní díl. Ale to, že zjistili, který díl je potřeba vyměnit, to žádná práce není. Každý přece ihned poznal, že to auto je rozbité.

0/0
19.9.2015 15:16

L75u49k12á86š 84V91a46l56a 5368989705350

Kolik stojí nové pendolino? To by bylo závor a jiných technologií na zabránění takové hrůzy, ale to někdo musel zapnout mozek.;-O[>-]

+1/−11
18.9.2015 17:10

R70a32d27e26k 43J54a34n89a90t57a 9725366224852

Je to zcela jiný rozpočet. Peníze na dálnice a autobusy se taky nemíchají.

Kromě toho - ten přejezd byl zabezpečen nejlíp, jak to jde. Tj. Pomohl by jen nadjezd/podjezd, a to už se bavíme o desítkách milionů, násobeno počtem přejezdů ...

+5/0
18.9.2015 18:06

R78o83m97a21n 78J17e40s54c32h64k45e 9168145757245

Kolik mají v Praze na koridoru úrovňových přejezdů?  Tam přetékají miliardy a dál od Prahy utřou nos.

0/−1
20.9.2015 21:08

J41i82r88k61a 52D69v71o82ř59á49k 4435120683338

Proti některým kamioňákům nepomůže ani nadjezd. Jsou schopni z něj spadnout dolu.:-P

+1/0
21.9.2015 17:50

J27i75ř74í 73H98u22d61e58c 4252291629932

Když je někdo ****, tak ani sebelepší technologie nezabrání tomu aby vjel na koleje když tam nemá co dělat...

+1/0
18.9.2015 21:47

N26i98k61o80l37a50j 57M74a59l74í82k 5744693250171

Možná nějaké katany - vjedeš - usekne ti to vršek auta i s hlavou. A čidla teda - aby se automaticky stopnul provoz.

To byl vtip ;-D ale někteří by bylo pro společnost užitečnější bez hlavy, jen jaksi je těžké dopředu vytipovat kteří.

+1/0
18.9.2015 22:54

J11i47r70k44a 15D71v30o14ř87á69k 4425150633628

Jo to taky nefunguje. Usekneš - a ono ti to zůstane právě na těch kolejích.:-P A nějaká čidla vůbec nemusí zabrat včas. Včas "už bylo".

0/0
21.9.2015 17:54

J81o66s68e97f 58Č53m71o30l78í22k 9914533938

Zapnout mozek by jste měl v první řadě vy!!!!!!

0/−1
19.9.2015 9:57

J73i52ř91í 10K14o82c14u60r21e54k 6835574325948

A jak je teda možné, že tam ty závory byly a nehodě nezabránily, ikdyž by nově instalované zárovy najistotu nehodě zabránily?

0/0
19.9.2015 15:12

V93a73c20l93a45v 93H22a76j17e24k 3756209719

Protože tam auto vjelo v sobě kdy ještě byly otevřené a jen blikala červená světla. A když se závory zavřely tak zůstal stát mezi zavřenými břevny na kolejích a nevěděl co má udělat. Od okamžiku kdy se závory zavřou do příjezdu vlaku pak zbývá velmi krátká doba, takže ho pedolino smetlo.

0/0
21.9.2015 13:46

J45i80r67k57a 52D60v77o56ř61á94k 4695380313588

Přesně tak. Byl to sice "profesinál" ale kašlal na to že na červenou se na koleje nejezdí, a asi netušil, že když už se dá "chytit" do závor, tak je má jednoduše zevnitř prorazit. V Polsku fungují závory jinak.

0/0
21.9.2015 17:52

R12o70m21a83n 50J36e58s77c56h67k27e 9568595807965

Stát je neschopný. Stále čekáme na dálnici za R 43. V Praze se utrácí miliardy a na zbytek státu pak zbyde málo. Kolik mají v Praze úrovňových přejezdů na koridoru ?

0/−1
20.9.2015 21:04

J44i77r34k92a 21D68v78o52ř95á41k 4955540483428

V Praze dost pomohlo, že se tam nestydělo myslet už v předminulém století, takže tu na trati je fůra mostů už od krále Klacka.

+1/0
21.9.2015 17:58

M77a50r65t23i44n 19R15u94z40i35c83k23a 1672338106407

Pri stavbe koridoru (rekonstrukci) na trati Praha-Ostrava byl v Praze jen jeden jedinny prejezd a ten pri stavbe noveho spojeni byl zrusen a postaven mimourovnovy, ale je to jen maly most nad trati. Trat v praze vede prakticky v nezastavenem koridoru... Ve Studence byl take postaven mimourovnovy prejezd a podstatne drazsi nez ten malu mostik v Praze Karline.

0/0
22.9.2015 19:04

Najdete na iDNES.cz