Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Části poničeného pendolina se vracejí na koleje. Jako záloha pro opravy

České dráhy vymyslely způsob, jak nenechat zahálet v depu velkou část poškozeného pendolina, které je odstavené od tragické červencové nehody ve Studénce. Na opravy budou využívat pět vozů, které jsou jen lehce poškozené. Postup ještě musí schválit Drážní úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R79o16m88a81n 92J87e71s94c76h14k73e 9908675497435

Nic nového pod sluncem. Výměnným způsobem se na železnici opravovali lokomotivy před více než 50 lety. Jednotlivé díly a třebas celý tendr.

0/0
20.9.2015 20:55

J34i30r26k15a 82D37v64o56ř74á21k 4115930873538

Jenže Pendolino je složitý a dost provázaný celek. Při takovém čachrování se musí dávat hodně pozor, aby si jednotlivé části nepřestaly rozumět. Také to předpokládá, že byli Italové schopni těch sedm originálů vyrobit dostatečně sériově.

0/0
21.9.2015 17:48

M92i29c44h84a37l 69M66o26j20ž27í69š 8284129652

Alstom jsou ale frantíci. ;-)

0/0
18.9.2015 20:07

J82a37n 74S90ů31r88a 4805403683112

ano, nicméně pendolino má kompletně na starosti italská část:)

+2/0
18.9.2015 22:44

Z15d72e51n50ě41k 16H80o86m76o17l33k20a 6540566825225

To jako teprve teď s tím v depu i něco udělali?

0/−10
18.9.2015 17:12

T72o67m14á15š 87K23a19p61l90a91n 8823369133653

vy si to představujete zřejmě trochu jako opravu vlastního nabořeného blatníku v garáži.

+8/0
18.9.2015 17:15

J63i21ř87í 74K82o31c96u24r74e78k 6205884415348

Fabia. Takové úplně normální auto, díly "se válejí" všude. Dva týdny na to nešáhli. Proč? Dva týdny trvalo, než sehnali náhradní díl. Ale to, že zjistili, který díl je potřeba vyměnit, to žádná práce není. Každý přece ihned poznal, že to auto je rozbité.

0/0
19.9.2015 15:16

L57u58k26á29š 43V48a76l17a 5728639955270

Kolik stojí nové pendolino? To by bylo závor a jiných technologií na zabránění takové hrůzy, ale to někdo musel zapnout mozek.;-O[>-]

+1/−11
18.9.2015 17:10

R59a41d88e49k 23J96a59n73a51t68a 9985656814982

Je to zcela jiný rozpočet. Peníze na dálnice a autobusy se taky nemíchají.

Kromě toho - ten přejezd byl zabezpečen nejlíp, jak to jde. Tj. Pomohl by jen nadjezd/podjezd, a to už se bavíme o desítkách milionů, násobeno počtem přejezdů ...

+5/0
18.9.2015 18:06

R90o74m52a39n 36J76e34s77c37h43k42e 9658175697275

Kolik mají v Praze na koridoru úrovňových přejezdů?  Tam přetékají miliardy a dál od Prahy utřou nos.

0/−1
20.9.2015 21:08

J86i13r25k20a 86D13v47o82ř85á38k 4955900803598

Proti některým kamioňákům nepomůže ani nadjezd. Jsou schopni z něj spadnout dolu.:-P

+1/0
21.9.2015 17:50

J16i89ř27í 62H60u48d85e42c 4292341699502

Když je někdo ****, tak ani sebelepší technologie nezabrání tomu aby vjel na koleje když tam nemá co dělat...

+1/0
18.9.2015 21:47

N35i62k61o16l80a40j 52M14a33l80í94k 5494703220861

Možná nějaké katany - vjedeš - usekne ti to vršek auta i s hlavou. A čidla teda - aby se automaticky stopnul provoz.

To byl vtip ;-D ale někteří by bylo pro společnost užitečnější bez hlavy, jen jaksi je těžké dopředu vytipovat kteří.

+1/0
18.9.2015 22:54

J37i68r53k96a 79D42v96o76ř36á52k 4485530183788

Jo to taky nefunguje. Usekneš - a ono ti to zůstane právě na těch kolejích.:-P A nějaká čidla vůbec nemusí zabrat včas. Včas "už bylo".

0/0
21.9.2015 17:54

J11o70s95e85f 27Č62m22o29l33í32k 9254603378

Zapnout mozek by jste měl v první řadě vy!!!!!!

0/−1
19.9.2015 9:57

J82i18ř32í 23K88o36c97u14r59e80k 6715694915658

A jak je teda možné, že tam ty závory byly a nehodě nezabránily, ikdyž by nově instalované zárovy najistotu nehodě zabránily?

0/0
19.9.2015 15:12

V84a78c38l91a98v 95H53a79j33e53k 3846939339

Protože tam auto vjelo v sobě kdy ještě byly otevřené a jen blikala červená světla. A když se závory zavřely tak zůstal stát mezi zavřenými břevny na kolejích a nevěděl co má udělat. Od okamžiku kdy se závory zavřou do příjezdu vlaku pak zbývá velmi krátká doba, takže ho pedolino smetlo.

0/0
21.9.2015 13:46

J24i49r29k73a 64D80v68o30ř53á43k 4255390283528

Přesně tak. Byl to sice "profesinál" ale kašlal na to že na červenou se na koleje nejezdí, a asi netušil, že když už se dá "chytit" do závor, tak je má jednoduše zevnitř prorazit. V Polsku fungují závory jinak.

0/0
21.9.2015 17:52

R12o65m45a15n 54J92e29s62c48h52k86e 9688385587385

Stát je neschopný. Stále čekáme na dálnici za R 43. V Praze se utrácí miliardy a na zbytek státu pak zbyde málo. Kolik mají v Praze úrovňových přejezdů na koridoru ?

0/−1
20.9.2015 21:04

J38i97r68k14a 41D73v89o20ř60á96k 4145210953638

V Praze dost pomohlo, že se tam nestydělo myslet už v předminulém století, takže tu na trati je fůra mostů už od krále Klacka.

+1/0
21.9.2015 17:58

M35a93r75t68i77n 11R76u66z18i79c49k40a 1942858796317

Pri stavbe koridoru (rekonstrukci) na trati Praha-Ostrava byl v Praze jen jeden jedinny prejezd a ten pri stavbe noveho spojeni byl zrusen a postaven mimourovnovy, ale je to jen maly most nad trati. Trat v praze vede prakticky v nezastavenem koridoru... Ve Studence byl take postaven mimourovnovy prejezd a podstatne drazsi nez ten malu mostik v Praze Karline.

0/0
22.9.2015 19:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.