- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak jestli se ty auta budou vyhazovat, tak já bych poprosil passata v kombíku nebo ještě lépe transporter multivan. děkuji
No, vzhledem, že se tam těch dieselů jen za potrefené období prodalo cca 1/2 mio, tak to asi tu a tam někdo koupil....
mažu koupit Pežota s "geniální spotřebou 3 litry" a vyfukující kyslík nebo americký bourák , který zcela sichr přece americký normy splňovat musí ...možná že za jízdy vrací naftu pod zem...prostě blbost...je to konkurenční boj....malá otázečka : jak že to dosahují americké normy ostatní auta , když VW je v normálním provazu 40x překračuje....prý....
Většina ostatních aut to dosahuje spalováním benzínu. Naftové motory u osobních aut se v USA prakticky nevyskytují / neprodávají.
Sleduji to okrajově, ale často u takových obrovských pádů akcií za tím stojí i jiný důvod, a uváděný technický problém je jen tím spouštěčem.
Jako velmi velký investor a zájemce o akcie bych takový pád sledoval s velkým zalíbením
Celá záležitost ukazuje druhou stranu mince. Výrobci se dostávají na samé hranice (cenových) možností a další zpřísňování jim vyhání peníze z kapsy. Nejde totiž ani tak o technickou proveditelnost, jako spíše o marži.
Vyrábějte a jezděte elektromobily. Je to drahé při pořizování, ale levné na provoz a hlavně ekologické. Konec městského smogu se blíží...
Jo, a hlavně ta ekologická výroba baterie a její likvidace
Nevěřím, že akurátní pořádný disciplinovaný zákonůdbalý Němec by tohle dokázal ..
Winterkorn je totiž Čech!!
Ojropskou Jůniji nám byl čert dlužen..
Nejen qóty, ale už i auta..
Právě běžela v TV ZOOM reklama na báječné VW, s asi nízkými emisemi - tomu nerozumím, ale rozumím tomu, že když už je reklama za drahé peníze natočená, musí se za drahé peníze odvysílat za každou cenu.. Lidé nečtou, ale i vylhaná reklama je ovlivní kladně..
Dalo sa to čakať.A VW asi nebude jediný.Neustále idiotské sprísňovanie emisných noriem nemôže k ničomu inému viesť.Keď už niečo nie je so súčasným poznaním a technológiami možné dosiahnuť,a značka chce prežiť a existovať,začne fixlovať. Európsky západ sa cvanciguje s emisiami,zatiaľ čo India,Čína,USA,etc. veselo vypúšťajú svinstvo do vzduchu,vody a zeme takým spôsobom,že to čo krvopotne "ušetríme" v Európe,oni aj trikrát "doplnia". VW je v tomto prípade len obeť.Zlodej kričí:chyťte zlodeja!
Trochu jste to přehnal. Indie, Čína, USA? Všude se řeší smog. Přitom nízkoemisní auta jezdí. Samozřejmě, naftový motor na tom nikdy nebude úplně nejlépe, ale řešit se to dá.
To u našich STK projde v pohodě i ropák s vyříznutým DPF
Je to spíše nezvládnutá komunikace. Všechna auta chodí dříve nebo později na technickou, jejíž součástí je měření emisí. Problém tedy je spíše nicotný, ale je to nafouknuté.