Diskuze

Aféra s emisemi se podle Volkswagenu celosvětově týká 11 milionů aut

Aféra s manipulací údajů o emisích ve vozech koncernu Volkswagen se rozrůstá. Automobilka oznámila, že se může týkat až 11 milionů aut. Překontrolování vozů z produkce Volkswagenu už po USA nařídily autority i v Jižní Koreji, Francii a Švýcarsku. České ministerstvo dopravy se zatím rozhoduje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tlachani soudruhu z Volkswagenu nezarucuje vubec nic !!!!!!

takze se s nimi nemazlit a neverit!!!!

jen pripo.....ni u nas se boji neco sami naridit RvRv

coby tomu rekla frau MERKEL ze :-P

0 0
možnosti

Jsem zvědavý, u kolika dalších automobilek se najde něco podobného...

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Auto pozná že je pravděpodobně na emisích

2 0
možnosti
Foto

Tak jestli je VW vylohou nemecke kvality (moralky), tak potes koste za takove pokrytectvi a fales!

1 0
možnosti

Tady se hraje s číslama. To když jedu stovkou z města A do města B a připojím diagnostiku, pojedu stále stovkou ale 40x čistěji? Nebo je metoda měření všech aut nastavena absolutně špatně...

0 0
možnosti

Hmmmm ......... jak chtějí auta opravit?

Opravit aby vyhovovala emisním limitům, nebo opravit, aby byly při testech uváděny skutečné údaje?

1 0
možnosti
Foto

Oboji. Snizi jim spotrebu=vykon, na takovou jako vykazuji pri mereni emisi a z dvoulitru a vetsich motoru budou plazova vozitka.

1 0
možnosti

Jen aby zase Němci nezačali kontrolovat korejská auta. Ti mají také máslo na hlavě, když zkreslovali údaje palivové ekonomiky aut Hyundai a Kia.

5 1
možnosti

P41e76t14r 52T56y20č34k53a

22. 9. 2015 11:32

To by mě zajímalo kdo si místo Audi koupí Hyundai. ;-D

14 0
možnosti

P60e30t17r 90K61o19u26ř47i42l

22. 9. 2015 10:59

Nekritizuji žádnou automobilku. Je každého věc co si koupí či nekoupí. Mám své vyhraněné názory a nikomu je nevnucuji, ale v tomto případě udělám výjimku,protože ta masáž o kvalitě a technické dokonalosti koncernu VW je tak lživá že mi to vadí. Sám jsem této masáži podlehl a koupil si jejich auto se super motorem 1,6 TDI 105 kw. Co já s tím zažil, najezdil jsem do servisu více než normálně. Vydržel jsem to rok a pak i když se ztrátou jsem jim to prodal zpátky, protože dle nich bylo  vozidlo standartní i když se třáslo jak huspenina, vibrovalo do spojkového pedálu tak, že po celém dni ježdění mi noha vibrovala ještě 2 hodin, motor nepravidelně vydával  kovové zvuky jako když se třou dvě železné desky o sebe, byl to takový zvuk, že i zedník slezl z lešení dolů a šel se mne zeptat co je to za příšerný zvuk , k tomu vadné ložisko v kole, výměna spojkového ložiska a další věci na nové auto toho bylo fakt dost. Jo a taky pěkně elipsoidní pneumatika hned na novém autě.No bylo to fakt žůžo, jistě  znáte všichni co jste někdy něco reklamovali jak Vás rádi vidí a co se u toho vedou za kecy. Jednou dvakrát se to dá pochopit i když by se to nemělo stát, ale může, ale pokud tam jezdíte pořád a pořád a pořád něco dalšího tak Vás to jednou přestane bavit. Dnes bych si již nikdy nic koncernového nekoupil a taky nic co začíná na F. Přesedlal jsem k Japoncům ne ke Korejcům ale Japoncům  a jsem spokojený. Co je napsáno v papírech to sedí včetně spotřeby, nic se nekazí a jen to jezdí. To je moje zkušenost s koncernem. Jediné koncernové auto, které mi dobře sloužilo a to  bez jakýchkoliv problémů, bylo POLO s proklínaným motorem 1,2 htp  se kterým jsem neměl nikdy žádný problém.

6 0
možnosti

Jen k té druhé větě - když jedu za smrdícím dieslem, tak si nemyslím, že je každého věc, co si koupí. Majitel se veze a šetří na spotřebě a všichni za ním to dýchají. Až budou výfukové plyny filtrované přes plíce majitele, tak odkývu, že si může koupit co chce.

4 0
možnosti

koupli jsem si Octavii 1,4 FSI.  Po překročení rychlosti 60km/h mi palubní počítač radí abych zařadil šestý převodový stupeň.

Tj. něco na co jsem nebyl absolutně zvyklý.

Převody nejsou udělány tak aby to bylo praktické a pro nízkou spotřebu v reálném provozu, ale pro nízkou spotřebu v testovací měřící jízdě.

0 0
možnosti

Přesně... Na rovině ok, ale když pak potřebujete zabrat, tak tam stejně musíte dát 3 nebo 4..

1 0
možnosti