Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Akcie Volkswagenu začaly po dvou dnech brutálního sešupu opět růst

Akcie Volkswagenu ve středu mírně rostou. Děje se tak poprvé od víkendového zveřejnění aféry s manipulací měření emisí. Výrazný vliv na kurz akcií mohou mít do budoucna informace o tom, kolika aut se problém reálně týká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e62t40r 96S42v10o64b76o38d41a 4607435968143

Kupujte!!

0/0
23.9.2015 22:23
Foto

M25i82r67o27s88l93a36v 45S65t25e25i25n15e92r 6308734103525

Snad nepochybujete o tom, že vývojáři opravdu všech autokoncernů vaří se stejnou vodou. Pokud tedy někdo chce pranýřovat VW, musí si všimnout i těch ostatních. Moderní motory, i benzinové, pracují s vysokými tlaky a teplotami, proto musí být i u benzinových motorů s turbo a přímým vstřikováním stejný NOx problém.

Horší o to, že se u benzinových motorů tyto emise ani nesledují a nijak neřeší.

Vina bude hlavně v tom, že třeba dvoulitr turbodiesel se z původních 90 koní vyšrouboval už přes 200 HP. U benzinových motorů je třeba 1,8l TSI na 180 HP. Ať mi nikdo neříká, že nevyrábí víc NOx, než míval třeba atmosférický Ford z r. 1972 se stejným obsahem, ale 75 HP.

+1/0
23.9.2015 19:36
Foto

V80l80a77s67t73i94m79i39l 65Č84á45p 3349101732648

Bylo by zajimave kdo na tom propadu akcií nejvíce vydělá,  ten kdo rychle v ten čas nakupoval

+1/0
23.9.2015 15:42
Foto

J88a11n 91V61a51l84a76l95í24k 6806269940716

je to tak dva dny co jsem psal že je dobré nakoupit akcie že půjdou pak zas nahoru

+1/0
23.9.2015 15:45

K56a63r40e18l 62N26o36v56o18t71n46y 2581385519980

Nejvic na tom vydelal ten, kdo o te afere vedel driv, nez se to dostalo do novin.

0/0
23.9.2015 15:57

J40i25n51d60ř53i13c40h 71L18u89k38á95š 8107701580245

že by snad starý lišák Ferdinand?:-)

0/0
23.9.2015 19:28

M62a43r93e38k 81D92e90m20č47á34k 9425804396545

Tak tak, podobně jako když kdysi padalo NWR...

0/0
24.9.2015 1:33

I12v22a42n 77Z64y98k38á64n 9500683259916

Vidím pro Německo světlo na konci tunelu. V USA soudy rozhodnou, že vozy VW mají vadu, pro níž mají právo stávající zákazníci těchto vozů odstoupit od kupní smlouvy a mají právo na 100% kupní ceny. Bude to platné celosvětově. V Německu to tamní vláda vyřeší šalamounsky. Od VW odkoupí všechny jejich postižené vozy majitelů, kteří se jich rádi zbaví, stane se tak za symbolickou účetní cenu 100EUR za vůz a tyto vozy bude přidělovat syrským imigrantům, kteří s nimi budou provozovat TAXI službu v Německu. Pro tyto účely vznikne novela zákona, která tyto syrské taxi vozy vyjme z EURO limitů emisí, takže je bude možné dále provozovat a rázem se Anžela bude kasat, kterak se jí podařilo nejen integrovat, ale především zaměstnat velkou část imigrantů. A ti imigranti, co nebudou mít šanci na zánovní vůz značky VW, ti dostanou od státu pravidelnou měsíční náhradu na jízdné, které budou moci uplatňovat výlučně při jízdách v syrských taxi, čímž bude zajištěno, že němečtí syrští taxikáři budou mít dostatečné výdělky a především, budou mít koho vozit, protože s Němci by se nedomluvili, kam že to zákazník chce vlastně odvézt.

+2/0
23.9.2015 15:36
Foto

M32i27r33o30s35l84a58v 57S83t25e44i23n27e47r 6338404223295

Celá aféra vyšumí, až se v Německu změří emise z USA dovezených vozů třeba GM, Jeep, Ford stejnou metodou.

0/0
23.9.2015 19:39

M69i59l42o62s87l25a62v 32K16n59o84p 9964926343223

Líbí se mi, že země, která mnoho let odmítala podepsat ,,Kjótské dohody" o snižování emisí, protože by to poškodilo jejich hospodářství, je najednou papežštější než papež. Ale nic to nemění na faktu, že podvádět by se nemělo. A jiného soudku: před asi dvěma lety jsem četl článek pojednávající o emisích. V něm stálo, že dvacet největších tankerů vyprodukuje tolik CO, kolik všechna auta na zeměkouli.

+4/−1
23.9.2015 14:25

L89a70d72i27s97l56a32v 80S70o86k77o29l 1600272745972

Hoax.

+1/0
23.9.2015 14:33

J52i31n98d64ř58i68c38h 17Š66k13o78p97e72k 4855321190105

jedna věc je podkovávat nesmyslnými kvótami svůj průmysl, druhá věc je tolerovat podvod.

Ano, dokud se omezení emisí netýká 100 % států světa, je to o ničem (protože špinavá výroba se přesune do Číny, v USA ubydou pracovní místa, ekonomika tratí, životní prostředí je zatěžována ještě více)

+1/0
23.9.2015 14:41

R42a16i19n37e62r 87E18l32l52e13d85e74r 2363753979786

To cele je jedina fraska, vcera vecer uz bylo hlaseno, ze tento problem maji vyerobci diesel-motoru v celem svete. USA je vejvetsi hrisnik v niceni zivotniho prostredi a vzdy se branily mezinarodne platnam normam.

Tohle je jen utok na importery aut a Nemecko bohuzel neni vstavu se branit. Siemens  platil uz milardy pokut (pry korupce s Reckem) na hrozbu, ze bude vyhozen z burzy Wall Street.

+3/−1
23.9.2015 14:10

P64e27t32r 25K53u18b48í98č23e96k 2147423737395

Co bude dále? V USA zjistí, že podvádějí i další motory od VW, ale taky od Mercedesu a BMW. V Německu čistou náhodou zjistí, že podvádějí i místní americké Oply, Fordy a že i Francouzi a Korejci mají taky problém. Navrhnou podobnou likvidační pokutu. Pár telefonů Merel x Obama zabrání hrozící celosvětové ekonomické krizi symbolickou výšši pokuty pro všechny R^

+2/−1
23.9.2015 13:35

K38r94y49š92t19o21f 32L49a12n20í74k 1289630175175

kdyz je nekdo prilis nenazrany, muze narazit. meli se na prodej naftovych aut v USA vykaslat, pokud neumeli dosahnout stanovenych limitu bez podvodu.

+1/−1
23.9.2015 13:16

E48r75i74k 36L81e16v21i27n46s66k62ý 8181814793615

Na prodej naftovych aut v USA je obecne dobre se vykaslat, pokud neprodavate tezky tahac nebo tank.

+1/0
23.9.2015 13:23

M55a83r80t19i11n 48J44i63r46o36u42s46e45k 7326665485818

Na prodej v USA je obecně nejlepší se vykašlat.

0/−1
23.9.2015 13:27

J51i55ř68í 72N42o29s59e96k 1271766136360

Věřím, že nesmyslnost amerického "vysoudit balík" se v týhle průmyslový válce projeví....myslím , že VW bude mít nějaký slušný argumenty.....nelze ždímat prachy z nesplnitelného a nesmyslného...asi někomu německá ekonomika pěkně leze na nervy, zrovna jako ruský vliv v Sýrii a na Ukrajině....

+4/0
23.9.2015 13:14

M55a12r49t69i50n 63J89i46r54o15u67s13e21k 7376105495698

Jeden bych měl. Všechna auta na test. Kolik jich asi testovali, že tvrdí o milionech vozů to samé.

0/0
23.9.2015 13:28

P74e93t79r 27N79o65v36á20k 1875227642305

Informace o milionech aut pochází od VW, a ti asi vědí jak kvalitní motory mají v autech...

0/0
23.9.2015 14:34

L21i83b71o41r 37F90i33l91á75k 3940685753113

Mocní si hrajou...

+1/0
23.9.2015 13:13

P37a46v86e64l 61K15o28l20á37č51e81k 9324184742451

Milión uprchlíků jenom v Německu, do toho někdo"náhodou"  z rovna v tuhle dobu "objeví" podvod smotory u německých aut a rozjede kampaň. Někdo hodněvysoko tahá za nitky Když to zadrhlo s TTIP, vygraduje se exodusuprchlíků. Tak nevím ale nejsme svědky záměrné (nejen) ekonomické likvidaceEvropy? Další recese plus statisíce neuplatnitelných běženců, toťsupertřaskavá směs. Vím, že konspirační teorie je taková lidová zábava nadiskusích ale to načasování.

+5/0
23.9.2015 13:11

E23r59i61k 51L35e26v42i31n95s71k83ý 8461764563925

Evropu neni treba likvidovat, ta se uspesne likvduje sama a vinikem jsou evropsti volici. Kdo chce kam ...

+2/−1
23.9.2015 13:14

P78e35t13r 26K52u29b48í54č36e17k 2457193837415

Vypadá to, že se konečně ekoteroristům zadaří a výsledkem nesmyslně přísných pravidel budou miliardové ztráty drobných investorů a desetitisíce lidí bez práce a nižší růst některých automobilově zaměřených ekonomik. Protože v tomhle ve finále pojedou skoro všechny automobilky ;-€

Je načase si položit otázku co je důležitější? Dodržování nesmyslně nastavených ekologických norem, nebo zdravý rozum a prosperita normálních lidí.

+6/0
23.9.2015 13:05

E88r18i28k 25L86e78v26i43n27s50k83ý 8931254903925

Tak zrovna emise NOx se daji snizit temer na nulu velice snadno a vyrazne se tim snizi skutecna zdravotni rizika pro lidi, nic umele vytvoreneho ekology. Jen se musi vzdat nesmyslna honba za obrovskym vykonem pri nulove spotrebe, kterou diktuje spis marketing, nez ekologove.

0/0
23.9.2015 13:13

M76a67r51t62i43n 71J55i28r91o31u26s74e14k 7346435885178

No ekologové svým tlakem na snížení emisí CO2 k tomu přispívají! Emise CO2 jsou přímo svázané se spotřebou.

0/0
23.9.2015 13:30

P57e88t16r 63K64u31b89í77č76e45k 2187623417575

Nechápu tu honbu za CO2. I kočka domácí vyprodukuje za rok vice CO2 než auto. Vidím někde normy na počet pořízených domácích zvířat?

0/0
23.9.2015 13:40

F14r57a61n58t49i93š55e50k 69N42o88v36á92k 6701135216181

A nejlepší na tom je, že tito "ekoaktivisté" obvykle jezdí sami v limuzíně pro 6 lidí a bez ohledu na skype a podobné programy létají na konference přes půl světa. Každý z nich vypouští emisí, jako tisícovka normálních motoristů.

+2/0
23.9.2015 13:37

F82r60a76n45t35i83š38e22k 45N60o84v65á36k 6471645606721

Státy si trochu vylepší krachující rozpočetz a VW to v příští generaci zfixluje jinak. Respektive nová generace už je, toto se nových aut netýká. :)

0/0
23.9.2015 13:03

P21e26t52r 75P93a94l60e17č29e73k 3730375374292

Nedivím se, nebál bych se o ně. Ony jsou to totiž přes to všechno dobrá auta a ani chvilku nevěřím tomu, že kvůli této pochybné aféře je ti, co je mají okamžitě vyhodí a začnou kupovat hjandé.

(nejsem vlastník VW)

+12/0
23.9.2015 13:00

K64r37y34š12t63o22f 77L73a32n45í13k 1429700835435

a proc by to delali? kvuli kodu, ktere se za par minut nahradi jinym?

+1/0
23.9.2015 13:13

P94e33t74r 29K58u86b68í42č88e64k 2267383167205

Vždyť v tom nakonec pojedou všichni společně. Nedivil bych se až za pár týdnů vyjedou Němci se stejným podváděním u amerického Oplu, Fordu a korejců.

+2/0
23.9.2015 13:24

P64a83v17e41l 20Š10e97d22l62b96a60u42e52r 7308391892625

Pro někoho dobrá, pro někoho ne... Nejsou ani o píď lepší, než jiná, spíše naopak. Ale to je jedno.

0/0
23.9.2015 18:07

P88a32v85e77l 49C61h18r69o86m95y 1946457478465

Nastudujte si rozdíl mezi hodnotou a cenou. Je dost podstatný.

0/0
23.9.2015 12:59

J82o71s62e67f 61N94o10v60á83k 2442819703779

Jestli budou chtít ty nechtěné káryšrotovat, tak já je #přijímám :-)

+3/0
23.9.2015 12:55

L67i25b43o48r 13F97i12l36á16k 3300415243323

A jaké budou kvóty pro ČR?

+1/0
23.9.2015 13:12

O98n71d32ř14e13j 75F25e59n77c70l 9882616773930

324 Passatů v první vlně.

0/0
23.9.2015 19:57

M38i48c50h95a78l 83S49t53r53n57a91d 3463440198764

Je tady nekdo, kdo si snad mysli, ze tohle VW nejak zasadne ublizi? Ano, investori prisli o penize, ale automobilka jede vesele dal. Auta se prodavat neprestanou - ani jejich, ani jine. Spis by se nekdo mel zamyslet nad tim, proc se tak deje? Je downsizing motoru a emisi nadale udrzitelny? Kolik emisi vypusti letadlo pri startu/provozu. Myslim, ze tohle je slusny witch hunt. Bude zajimave si pockat na rozlusteni teto tajenky, kazdopadne nakup akcii v dohledne dobe se jevi jako zajimava prilezitost...

+7/0
23.9.2015 12:47

R50o31m52a38n 95P38o37l79á41č15e55k 5276899535

Zásadně, ale zabolí to a může to na několik let omezit rozvoj třeba i Škody Auto... Což pro nás moc dobré nebude...

Navíc pokud se to prokáže u jiných výrobců, tak to pro ČR bude slušná tafka...

+1/0
23.9.2015 12:51

T53o85m34á14š 49P97a66v79l45í44k 7477580271

No, bruselští a jiní eko teroristi by se měli zaměřit spíš na asijské fabriky a deštné presl pralesy. Letadla se na CO2 podílí asi 2%.

0/0
23.9.2015 15:24

M78a55r20t39i79n 50J11i30r67o19u48s97e33k 7106685195898

Podrobil bych Forda podobným testům. Byl by v tom čert, aby to nebylo jinak, než uvádí výrobce. Tohle je válka, jen to ještě lidem pořádně nedošlo.

+6/0
23.9.2015 12:46

F33r65a59n10t98i71š66e42k 94N20o19v70á85k 6171895466211

Neprojde jediný vůz. Naprosto každý výrobce to nějak obchází. Musí, protože dodržet stabilně normu, kterou vymyslel zvolenec zelené strany někde u stolu prostě nelze. Ostatně, stejně je to vše laboratorní měření, auto se v něm skutečným podmínkám ani nepřiblíží. A nějakou "úpravu režimu" v laboratoři řídící jednotka provést musí. Hnát turbomotor do otáček bez zátěže? Kdyby to tam vstřikovalo normální množství paliva atd, tak se přetočí a shoří.

+1/0
23.9.2015 13:12

T58o33m30á75š 75K76u88c33h85a75ř 3857161268961

Já se o budoucnost Volkswagenu nebojím. Na cestě do Německa už jsou statisíce automobilových inženýrů z arabských zemí dychtících vyřešit problém emisí TDI motorů.:-P

+3/−1
23.9.2015 12:44

O97n70d55ř21e81j 98F27e78n82c53l 9952846393900

Melo byt plus :)

0/0
23.9.2015 19:58

M59i80l11o57š 60B21r51a44d87í23k 3566889707758

Nakonec se ukáže, že většina automobilek prováděla podobné podvody a akcie VW půjdou na původní hodnotu nebo i výš.

0/0
23.9.2015 12:39

T23o94m79á36š 77K23u20c10h40a94ř 3187471938781

A co se vlastě stane se všemi těmi auty vyřazenými z provozu?   :-P

0/0
23.9.2015 12:27

M50a75r79t90i47n 96H73o14u74b38a 6543141559638

Akciové trhy - to vypadá, jak taková komedie, hra s penězi .

Jeden den má firma hodnotu několik miliard, další den nula a další ma hodnotu 2xvice bez předevčírem. Přitom ma stále stejný majetek, stejnou výrobu, stejný obchod, stejne zaměstnance...

+7/−3
23.9.2015 12:14

J81a41n 63Z92a38j50í65č86e72k 4693164263791

Hodnota firmy se ale akciemi nemeri. ;)

+1/0
23.9.2015 12:16

J58a50r15o48s23l27a72v 93P21l42a65c50h72e12t18k30a 7516806726679

A cim teda?

0/0
23.9.2015 12:20

J56a27n 97Z40a25j18í52č22e62k 4133194833301

Analyzou vynosu, analyzou trzni hodnoty, analyzou majetku.

Akcie neodrazeji hodnotu firmy (proto se v textu objevuje absurdita, kdy mnohem mensi Daimler a BMW maji drazsi akcie), odrazeji spis nalady investoru.

+2/0
23.9.2015 12:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.