Diskuze

Šéf Volkswagenu Winterkorn odstoupil kvůli aféře s TDI motory

Generální ředitel německé automobilky Volkswagen Martin Winterkorn odstoupil z funkce. Převzal tím zodpovědnost za skandál kolem manipulací s emisemi u naftových vozů. Winterkorn oznámil rezignaci po středečním zasedání výkonného výboru dozorčí rady koncernu, jehož součástí je i česká Škoda Auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To znamrna ze Piech vyhral.....dozorci rada pujde take papa a Ferda si vezme svoje lidi....obr na hlinenych nohach padnul...zatim na chvili....

0 0
možnosti

Piech mu to vrátil krásně a z grácií...manager by mel vědět kde je jeho místo.Vysoká hra v domácím podniku neni pro kluky od stolu.

3 0
možnosti

J57i70ř30í 61R33a22m51e65š

23. 9. 2015 22:16

vw náskok díky podvodům

1 0
možnosti

P18e21t90r 64K37o60u73ř74i33l

23. 9. 2015 22:11

Špičková německá kvalita a podvody. To se mi nezdá. To přece není možné. Tak vynikající předražená auta. To by přece nikdy neudělali, aby podváděli. Zvláště u dokonalých spolehlivých, tichých, postě dokonalých motorů TDI. To je určitě nějaká konkurenční kachna a když tak v česku jsou určitě všechny TDI v pořádku. Je to přece pověstná Německá kvalita a podvody jsou jim na hony vzdálené. To jen zlí češi kradou a podvádějí to by přece Němci náš vzor ve všem nikdy nemohli udělat.

1 0
možnosti

P24e17t45r 17A25g10u46l85á93r

23. 9. 2015 21:04

Působí to na mne dojmem, že Piech (a možná nejen on) věděl o problému a nesouhlasil s takovým řešením. Aby nepoškodil VW nedostalo se nic z toho ven. A vedení bylo přesvědčeno, že ředitel problém vyřeší a na problém se uvnitř koncernu zapomene. Standardní managerské řešení, nikoliv inženýrské. Pokud ten ředitel byl šéfem systému jakosti, tak to musel vědět. Protože celý systém jakosti je převážně o tom, že se v rámci systému musí vědět o pohybu každého šroubku. A to věřím, mají ve VW velice dobře zmáknuté. A jestli ředitel, šéf systému jakosti říká, že o tom nevěděl, tak jednoduše lže.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

GM , za spoustu mrtvých ve svých autech vinou vadné spínací jednotky, dostal pokutu podstatně nižší než hrozí VW. Takže si VW spočítalo, že pokuta GM za mrtvé by mohla být i pro ně. Podle mne je horší nechat jezdit nebezpečná auta než dát do řídící jednotky chytrý program. To je podvod, u GM to byly vraždy :-(

0 0
možnosti

začínám přemýšlet o významu sloganu "náskok díky technice" zřejmě je pravý význam že náskok koncernu je dán šetřením na vývoji ;-)

0 0
možnosti

Šetřením na vývoji? To jistě jako odborník nám laikům vysvětlíte.

0 0
možnosti

P70e27t39r 90H90o21r71á14k

23. 9. 2015 20:34

Emisní limity jsou zcela zjevně splnitelné, jen je problém při současném neustálém navyšování výkonu. I na těch vw sazometech bude možná stačit jen upravit software

1 0
možnosti

paradoxně taková americká auta mají emise o mnoho vyšší, když beru průměr VW a průměr třeba Chrysleru či Chevroletu, jde jen o davový efekt američanů, kteří panikaří ze všeho... Věřím, že pan generální odstoupil zejména proto, ne pro ten šmel...

0 1
možnosti

J47a84n 85U40l33r61i64c65h

23. 9. 2015 20:32

Absurdní. Skvělý šéf, vykonstruovaná kauza.

10 0
možnosti

J67a76n 61M16a85r72e54k

23. 9. 2015 20:31

Docela dobrá sranda. V Německu jsou známky opravňující vjezd vozidlům do centra měst a jejich výrobky WW / s podvodem/ klidně tam jezdí. Dle mého názoru  je to nějak blbě.

1 0
možnosti