Diskuze

Pražský Chodov bude mít nejvíc obchodů v Česku, investuje 4,5 miliardy

Pražské nákupní Centrum Chodov bude mít nejvíce obchodů v Česku. Po modernizaci za 4,5 miliardy korun se jejich počet zvýší na 296. Nové rozšířené centrum se má otevřít na podzim roku 2017.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

L59u22d94e18k 75R33a84u54e55r

25. 9. 2015 22:15

Politici by meli konecne rict investorum,ze kasleme na nova nakupni centra.Stejne jenom z lidi vysavaji posledni penize.Meli by investorum rict,ze potrebujeme nove dalnice poradne silnice poradne chodniky udrzovane parky a ne takove picoviny jko jsou nakupni centra.

0 0
možnosti

K94a85r65e67l 68D40r54d93a

25. 9. 2015 14:51

Kdysi tady starosta razil drobnou výstavbu po celé ploše Prahy 11. Šlo o malé obchůdky, restaurace a bary. O občanskou vybavenost, která tady chybí. Jižní Město nemá dostatek komerčních objektů s příhodnými nájmy. Což by místním umožnilo podnikat lépe, než v nějakých těch kočárkárnách.

  Podle mě Růže, byl objekt z kategorie levných a bude Chodovu chybět.

  Jenže se prosadil koncept obchodních center s unifikovanými obchody a volné prostory zamýšlené pro služby mohou developeři zaplácnout novými byty a dobře vydělat.

  Centrum Chodov se rozrůstá jak nádor, zatímco prosperuje, vše ostatní upadá na nezájem. Jde ale o chování a zájmy zákazníků. To je určující. Takto to asi místním vyhovuje. Centrum Chodov pro nákupy 2x do roka a jinak denně pro rohlíky v olezlých přetížených sámoškách, kde běhají potkani. A jako další občanská vybavenost stačí putyka 4. cenové skupiny.

  Resp. Centrum Chodov živí přespolní zákazníci, kteří si sem rádi zajedou. Ostatní služby živí jen místní, pokud nenakoupí jinde či v Centru.

  Aneb, vše je tady v místě perfektně nastaveno pro obyvatele 4. cenové skupiny a horší. Toť výhody Centra Chodov pro Prahu 11. ;-D

  Praha 11 potřebovala zachovat Růži a zbořit Centrum Chodov. ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Problém ovšem je v tom, že ten lokální aspekt u center takových rozměrů je zcela podružný. Záběr není pouze Praha 11, ale celá jihovýchodní část Prahy (a přidružené středočeské obce). Nikdo neřeší, kam si ty lidé pro ty rohlíky budou chodit. 

Na druhou stranu je třeba férově říci, že když v sousední ulici otevře někdo malý krámek a bude mít rohlíky za 2,- Kč místo za 1,- Kč, tak většina lidí se budou ofrňovat a prskat, že přece támhle v obchoďáku je to za polovic a tak nejen, že nejsou pořádné prostory, hlavně není ani žádná poptávka (a ochota) lidí.

0 0
možnosti

K62a37r93e28l 27D77r92d70a

25. 9. 2015 7:48

Pokud tomu rozumím na Hájích dobře, já tady mám LIDL, Normu, Penny a Chodov má mamutí luxusní Centrum. Zatímco byty na Chodově stoupají na ceně, na Hájích se počítá se seniory, startovacími byty... a s dopravním přestupem pro Horní Měcholupy, Říčany a Uhříněves. :-P

  Má se budovat Centrum Háje. Tedy. Nějaký developer z Izraele zavře Galaxii, vše stávající zboří a bude navěky okupovat stanici metra Háje. Do toho udělá maličké obchodní centrum, protože konkurovat Centru Chodov se nevyplatí. Na Háje se nic podobného Centru Chodov stejně nevejde a boom nových mamutích nákupáků je u konce s dechem.

  Tady hrozí, že Chodov je a bude "výstavní síní" Prahy 11 a Háje budou výhledově jen sociálně vyloučenou oblastí. Pravda, plno developerů rádo nasází paneláky na pláž hostivařské přehrady a rozvoj zajistí i zde. Stačí to dovolit.

  Když Centrum Chodov, mělo by se hned říkat, jak dál na celé Praze 11. Osobně jsem častěji v Palladiu než na Chodově a LIDL před domem mi vcelku vadí. ;-)

0 0
možnosti

Mě se na Hájích bydlelo vždy dobře. Nedovedu si představit, co by udělal OC Centrum Háje už s tak brutální dopravou na Opatovské ulici. V Lidlu se mi nakupuje taky dobře, jediný kdo by to tam měl vzdát je Norma. Je to strašný obchod. Celý Milíčov by byl šťastný za jakýkoliv jiný řetězec.

0 0
možnosti

J77i98ř13í 86G46l95a52c

24. 9. 2015 15:19

Mám to cca 400m nadohled z balkónu.

Nikde neříkají, jak ten hnus bude vysoký, už stávající Centrum Chodov značně brání výhledu na Prahu (Horní Kunratice jsou jedním z nejvyšším místem Prahy). Jo obchůdků je tam dost, ale 95% znich je úplně naho... Mimo hypermárketu to jsou jenom samý předražený hadry, boty, bižuterie a zlatnictví, jako bychom nic jiného nepotřebovali. Třeba nějaké železářství, modelářství, sexshop, slušné papírnictví, poštu. Restauracemi asi myslíte předražený MacDonald, kafe StarBuck a předraženou pizzerii. A že vedle centra zbourali poštu pro 20tis. sídliště a místo ní je nyní další nová drahá pizzerie, to nenapíšete. Nyní se můžeme ušlapat u čtyř okýnek pošty na vedlejším sídlišti.

Hlavně se už pomalu nedá po ránu jít do metra do práce, u D1 je kancelářský komplex alias umělý Matrix a spolu s davy do CCH je vás stádo lidí schopno ušlapat na schodech a nechápou, že někteří by se rádi dostali na peron. Už normálně do těch lidí vrážím ramenem, protože se to nedá... , to by nešlo na těch schodech vybudovat zábradlí, co by oddělovalo schody pro ty jdou různými směry? Navíc jsou schody zúženy o dobudovaný výtah a když vymysleli takový nákupní komlex, nenapadlo, je že by mohli na druhé straně peronu dobudovat druhý výlez z metra? Třeba rovnou do toho jejich vysněného centra? Aby se odlehčilo "starousedlíkům"?

9 0
možnosti

K87a93r93e73l 52D16r19d62a

25. 9. 2015 7:23

Zeptejte se holek. Ty obchody "na nic" milují. Takže nesouhlasím. Ta sbírka obchodů je o tom, že vydělávají. Tedy, mají zákazníky a obrat. Na papírnictví či železářství potřebujete nižší nájmy. Levnější budova šla právě k čertu. Jak a kdo by ji měl nahradit? 

  S metrem souhlasím. Druhý východ jsem navrhoval před cca 10 lety. Radnice se tady nechala ožulit developerem. Škoda, že se ten výtah nepodařilo vymyslet lépe, bez zúžení schodiště. (Plošina bývala katastrofa.) Až na to, že by ten druhý východ vycházel někam ke kruhovému objezdu.

  Tady by pomohly 2 výtahy vedle sebe z půlky nástupiště do centra. Ale to jsou desítky milionů. ;-)

3 0
možnosti

Pan Burlin si asi nevšiml, že Chodov není v centru Prahy.

Kromě toho, jestli už slavně tvrdí, že P11 pomáhají, tak ať zafinancují například druhý výlez z metra Chodov a nenutí takové množství lidí procházet tou hrůzou. Navíc stanice Chodov pomalu přestává stíhat nápor - právě kvůli jedinému výlezu, který se navíc ještě zúžil o výtah.

4 0
možnosti

Souhlas! Aspon blby eskalatory, kdyby tam zaplatili ...

0 1
možnosti

Nepřehledné již nyní, nerad sem jezdím nakupovat. Raději jinam.

3 2
možnosti

Nepřehledné?? Já bych spíš řekl, že patří celkově k těm lepším, když to třeba srovnám a Arkádami nebo Palladiem...

4 0
možnosti

A86l81a28n 53Ř31e91p80k25a

24. 9. 2015 14:21

Sice už je nákupáků dost a některé jsou prázdné, ale budiž. Ovšem taky by mohli developeři po sobě ty někde opuštěné krabice likvidovat a pozemek uvést do původního stavu (zelená louka) R^

0 0
možnosti

tak zrovna Chodov evidentně prosperuje a navíc z velké části plánované rozšíření není na zelenou louku ale v podstatě zbouráním brownfieldu zvaného Černá růže, což bylo komunistické nákupní středisko....

1 0
možnosti

část plochy bych vyhradil nedělním nákupním meditacím ať je stánek konzumu kompletní

0 0
možnosti

angažoval bych psychologa, aby si tam otevřel svoji praxi....myslím že o víkendech by tam měl klientů dost:-)

0 0
možnosti

Už aby to bylo. Bohužel tam ale nepostaví ty původně slibované bazény. Místo toho se tam udělá celkem zbytečné kino, které už je na Hájích a furt prázdné. A bazény co na Chodově postavili za 650 MIO jsou trapný.

1 0
možnosti

Kino na Hájích se ale bude rušit... A co se týče bazénu, s tím souhlasím. Za ty peníze nic moc.

0 0
možnosti

J24i35ř74í 65K26l61í70m65a

24. 9. 2015 13:53

Tak konečně, zatím si člověk po výplatě ani nemá kam jít pořádně zařádit. Těch pár nákupních center si za pár dní projde a ještě mu hromada peněz zbyde. Taky doufám, že tam nezapomenou zbudovat nějaký luxusní autosalón, zatím je jich v Praze poskrovnu a je to přesně to, co člověk cestou z práce ocení.

0 0
možnosti