- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proc se neobjevuji moje prispevky?
Protože jste porušila všechny nesmyslné kodexy diskutéra, nebo nemáte ráda uprchlíky s dětmi, nebo nenávidíte politiku EU, nebo jste požádala cenzora nech bedělá vlny. Nevim, zamyslete se
Mluvčí mladoboleslavské automobilky Škoda Auto Jozef Baláž pouze sdělil, že všechny aktuálně vyráběné vozy Škoda, nabízené v Evropské unii a také ve Švýcarsku, jsou vybaveny motory, které odpovídají požadavkům normy Euro 6. „Splňují veškeré zákonné požadavky a předpisy v oblasti životního prostředí,“ dodal.
---------------
jak je mozne, ze ted najednou to jde a proc tedy sly do prodeje ty spatne? To tam namontovaly ty spatne snad schvalne?Nemci jsou podvodnici a ta vizitka uz jim zustane. zadna presnost, ale podvody.
Protože se doprodávaly staré modely s jinou technologií přípravy palivové směsi. Takže žádné "teď najednou to jde", průšvih se týká starých a již nevyráběných typů motorů.
Prostě Das Auto - a emise řešili Simply Clever
"Opatření se týká i vozů značky Škoda vyráběných v Mladé Boleslavi." ... "U Škody byly dieslové motory EA189 se softwarem pro odhalení kontrol emisí montovány do předchozích generacích vozů Octavia, Fabia a Superb."
.
Tak to mě těší, že u Superbů se zákaz prodeje se týká jen několika málo kusů prototypů, postavených ve vývojovém středisku. Sériová výroba totiž byla odjakživa v závodě Kvasiny, tudíž sériových Superbů se zákaz netýká.
.
Na vysvětlenou: jde o sarkasmus poukazující na hodně rozvláčný článek s opakujícími se informacemi, pokaždé jen jinak formulovanými. Asi je autor placen za každé slovo. Jinak si nedovedu představit, proč jen na toto téma iDNES tento týden zveřejnil už 47 (!!!) článků...
A to se porad Nemci posmivali dvoutaktu Trabanta, na pomery VW ekologicke auto, nekomu nevonelo,ale neletali z neho zadne rakovinotvorne castice.
kdo podvádí, podvádí i na více místech... kdo ví jak je to s bezpečností ... potom jsou předpisy na nic pokud to chce každej ojebat
Jsem přesvědčen že z právního hlediska, by mohla škoda žalovat VW :D
Ze by majitel sam sebe zaloval ? Dobra danova finta :-))
Mna ako majiteľa jedného takého auta ani tak neštve že to nesplna nejaké byrokratické EU normy ale strašne ma štve to som bol ako zákazník vedome podvedený,oklamaný a platil som za niečo čo mi predajca nedal ale účtoval si zato peniaze ,moja dôvera v tú značku klesla na nulu,ktovie čo všetko je v tom aute ešte na prd
jediný, co vás může štvát, je to, že je to auto teď neprodejné, v lepším případě za 60% ceny, co před týdnem. Jinak je to pořád to samé auto, a vás se to jako uživatele nedotkne.
To by mě zajímalo, komu tu pokutu budou platit....
To netuším, ale skoro bych doporučil celé EU šetřit pokutami, ale v klidu to vyřešit stylem (pokud se to prokáže) - O.K., podváděli jste nás, takže v žádné zakázce na vozy pro EU na následujících x let nemáte šanci. Skoro bych řekl, že VW by to bolelo zatraceně více.
Ta gigamotorárna v M.B, přec nevyrábí a nevyráběja jen pro Škodovku, že. Schválně, pro které že všechny značky, ač téhož koncernu