Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Španělsko chce vrátit od Seatu dotace kvůli skandálu s emisemi

Španělská vláda v souvislosti se skandálem s emisemi bude po tamní automobilce Seat požadovat vrácení části dotací. Konkrétně těch, které firma patřící do koncernu Volkswagen obdržela v rámci programu na podporu prodeje nových vozů šetrnějších k životnímu prostředí. Uvedl to španělský ministr průmyslu, energetiky a cestovního ruchu José Manuel Soria.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L65u98b27o17m53í93r 93K11a67m90e37n88s81k21ý 3340188533646

Zajímavé, že národní vlády si taky kopnout do pilířů vlastní ekonomiky, trocha  soudnosti by neškodila. Nějaké bububu je na místě, ale v tuto chvíli bych si další finanční náklady pro VW odpustil, Amerika jim pustí žilou dostatečně

0/0
27.9.2015 12:38

M21i60r23e13k 31G46a37j30e45r 5561706789110

Nejde o potrestani, ale o navraceni penez ziskanych podvodem. Amerika by nemela mit narok na udelovani neadekvatne vysoke pokuty. Spanelsko by z tech penez nedostalo nic.

0/0
28.9.2015 13:50
Foto

P81a74v81e42l 91M77a46k89o61v64e61c 8798765551

Česká republika by zase mohla chtít vrátit celou Škoda Auto...:-). Nebo alespoň těch posledních 30 %.

+1/−1
27.9.2015 12:08

J50i15ř66í 30K53o14c74u71r88e49k 6615764795798

Má to jisté nevýhody. Škoda Superb používá motory VW vyrobené v Györu v Maďarsku. Když tu škodovku znárorníme, co se asi stane? Správně. A nejenom motory z Györu. Jo, můžeme si ve Škodovce nechat výrobu Fabií a postupně nahrazovat západní tehcnologie technologiemi českými. Co třeba začít českou řídící jednotkou? Bosh by se mohl cukat dodávat ECU do kradené fabriky, protože zvenku to jako loupež vypadat bude. A tak podobně. Dalo by se říct, že globalizace byla logickým důsledkem rozsáhlého znárodňování. Baťa by byl žebrákem, nemít v Ardentině půl firmy.

0/0
27.9.2015 12:17

V32á58c46l40a88v 88Š54o24b10r 5783422397170

Co třeba vůbec nemít žádné ECU a nechat vozidlo fungovat čistě mechanicky... víte zcela bez jakékoliv elektroniky auta jezdila téměř 100 let...

Nepotřebujeme žádné elektronické řízení ničeho.

0/0
27.9.2015 13:05

J73i58ř94í 60Z33ý53k89a 9859253781360

takový motor pomalu nenajdete ani v zahradním traktůrku. A i kdyby se povedlo vyrobit čistě mechanický motor s konkurenceschopnými výkonnostními parametry, tak to bude zabité kvůli spotřebě a emisím. Nikdo by to nekupoval, resp. jen pár pomatenců.

+1/0
27.9.2015 13:11
Foto

P27a73v36e19l 85M41a79k24o96v66e67c 8128285311

Všechno se dá koupit a ještě rádi by nám ty motory a další prodávali...:-).

0/0
27.9.2015 20:29

J89a87n 10P36a15ř86í87z23e96k 9106220927876

A čím byste jim platil?

0/0
29.9.2015 9:37
Foto

P38a33v89e92l 17M79a20k22o25v61e45c 8378675981

Nejlépe penězi...:-)

0/0
29.9.2015 10:01

J27a42n 50N16o56v76á39k 6434654

Co se diví. Mě když trenér měří kolik mám v pase, tak taky vždycky trošku pupík zatáhnu.

+3/0
27.9.2015 11:57

L88u59b19o90š 47M13a76r36e96k 1922525516901

Je mi úplně jedno, jaké mají auta dnes emise.

Jsou rozhodně na tom mnohem lépe než v minulosti. V porovnání s některými starými náklaďáky a autobusy jsou na tom velmi dobře.

Celá aféra je opět uměle vyvolaná. Jsou na tom naprosto stejně všechny automobilky.

Já osobně budu při kupování auta vždy preferovat koncern W.

Kupuji spotřebu, výkon a užitkový komfort.

+1/−2
27.9.2015 11:50

M17i72r60o32s17l18a74v 35D64v97o46ř87á69k 9805550927655

U nás jsou normální poměry.Ale v západních zemích EU je křeč vyhovět výmyslům zelených a když alfa mařena řekne že emise budou tolik a tolik,snaží se všichni výrobci vyhovět.Německý autoklub ADAC udělal testy na vozech různých značek a zjistil,že Volkswagen má smůlu protože to na něj prasklo jako na prvního. EU

+1/0
27.9.2015 12:04

J25i58ř94í 66K11o43c96u87r71e18k 6485354475448

Áno, jeden autobus a jedno anákladní auto má vyšší emise než osobák.

Ovšem přepravní výkon autobusu (kdyby těch 30 lidí jelo autem??) nás nezajímá.

0/0
27.9.2015 12:09

J25a56n 36N34o76v55á34k 6684304

Co když bych si koupil autobus jen pro sebe, ha. A teď mluvte.

+1/0
27.9.2015 12:17

T67o40m33á60š 71K13u76c32h30a42ř 3417761928561

Nebojte, to bude dobrý..:-P;-D

0/0
27.9.2015 11:06

J34a15n 39M62a43l45ý 1105369104278

Tak hlavně že mají eurohujerové zase co řešit...

+1/−1
27.9.2015 10:43

R62i30c40h43a55r78d 47P40ů56ž37a 9360369760818

Prachy se hodí...jen si nejsem jistý jestli budou až tak radikální když VW řekne, že přestává Seat dotovat a ať si krachne ;)

+2/0
27.9.2015 10:30

P34e84t93r 85R27u91m16p67l32i10k 4129287469923

Já se dívám na majitele vw grupu špatně stejně jak na ty co spalují v kamnech petky.

+1/−1
27.9.2015 10:27

L90a33d30i41s40l16a97v 50H71a43š75k50a 4943106291640

Inu podrezeme si tahouna ekonomiky, kratkodobe statni kasa vydělá pak může ty peníze pouzit na výplaty podpor v nezaměstnanosti. Brilantni

+4/−2
27.9.2015 10:02

G29u96s38t57a37v 57S50a23z18y17m20a 5943974405

kdo lže ten krade. A u VW to bylo (je) jinak?

0/0
27.9.2015 13:01

R41a36d41e54k 49N33e17u93m95a70n83n 5822222608205

Já bych to nezkoušel, VW jim tu neschopnou fabriku taky může zavřít

+2/0
27.9.2015 9:46

P75a96v16e47l 66Ř79a14p89e88k 7642426829175

;-D To je ale překvapení, že když levicové vlády po celém světě mohutně dotují zastaralý bezkoncepční morálně vadný masový automobilismus, tak tento všem přeroste přes hlavu. Čemu se teď diví? Tohle vlády chtěly. Chtěli jste to všichni. Masový automobilismus je Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, nad jeho negativy všichni přivírali oči. Radši tu zrůdnost pořád dotujeme, aby ta hra na ekonomiku mohla pořád pokračovat. Jenže ono to jednou skončí. Masový automobilismus je zastaralý levicový výmysl, který s sebou nese ukrutné náklady, rozprostírané na všechny kolem. Jeho negativa nebyly nikdy pořádně vyřešeny a jakýkoli další vývoj už prakticky není možný. Je to slepá cesta dopravy, nehledě na to, že automobilismus je dnes spíše politický směr a způsob uspořádání společnosti než že by se jednalo o dopravní systém.

+3/−15
27.9.2015 8:57

T32o32m94á12š 52R41ů12ž48i19č49k60a 5958573358114

Nezapomněl jste si ráno vzít své prášky?

+3/−1
27.9.2015 9:45

R66a73d53e45k 88N13e41u20m14a57n41n 5602362458525

byl to včera hustej tak co?

teď jdeš spát a ještě jsi nám tady něco "napsal"?

+3/−1
27.9.2015 9:46

R88a17d50e10k 71N72e74u80m40a80n58n 5702662568555

hustej tah - samozřejmě

0/0
27.9.2015 11:23

M50a18r54t12i33n 24N21e95r92m14u90t 9227907548209

ne, akorát mu řízení moc nejde a má asfaltofobii, tak vztekle plive na všechno, co má volant

0/0
28.9.2015 20:16

V80l74a12d66i60m52í55r 57P62r38o90k91e22š 6644402415742

Páni, levicový výmysl. Já si teda pamatuju, že komunisti prosazovali hromadnou dopravu na úkor individuální - to byl levicový výmysl.

+4/0
27.9.2015 9:53

L63u58b16o32š 15U34l22r37i77c20h 5561940808604

"Masový automobilismus je zastaralý levicový výmysl, který s sebou nese ukrutné náklady, rozprostírané na všechny kolem."

Masový automobilizmus vymyslel pán Ford, o ňom ešte nikto nenapísal že bol levičák.;-D

+1/0
27.9.2015 10:11

P83a36v30e98l 83Ř68a10p95e12k 7942606909735

Pletete si automobil a automobilismus.

0/0
27.9.2015 11:21

M41i31r97o41s61l71a25v 58D41v47o86ř74á49k 9895380817425

Masová výroba umožnila masový automobilizmus.Neplete si nic. :-/

0/0
27.9.2015 12:07

J97i61ř81í 76K16o65c91u64r56e72k 6745674565218

To nách chcete říct že meiz automobilismem a automobilem neexistuje kauzalita?

0/0
27.9.2015 12:10

S71t24a60n79i15s78l78a93v 33R64o12s51e88c42k34ý 9435789701239

Zase dotace. Kdy top skončí? Co všechno si musíme z daní zaplatit? Nebylo by lepší místo toho snížit dluhy veřejných financí?

+6/−2
27.9.2015 8:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.