Diskuze

V Česku přibývá vlaků z druhé ruky, RegioJet nakoupil další v Belgii

Evropští železniční dopravci si oblíbili Česko jako dobré odbytiště pro vlaky, které už nepotřebují. Další sedmdesátku použitých osobních vagonů kupuje soukromý RegioJet od belgického státního dopravce SNCB.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MW

M10a67x 33W33o71l17f

1. 10. 2015 9:58

RJ fandím a doufám, že bude jezdit i Praha-Brno jižnější trasou přes Vysočinu. Když jedu do Ostravy, je pro mě jasnou volbou. Je tam dostatek prostoru a služby na podstatně vyšší úrovni, než v dražším Pendolinu. Taky je tam více místa než třeba v LE. Každou konkurenci vítám, protože na ní může zákaznik pouze vydělat. S nástupem soukromníků se i soudruzi z molochu ČD začali trochu snažit, i když je to stále bída. :)

2 4
možnosti
JK

Pro mě je naopak RegioJet volbou poslední, protože problémy s klimatizací a topením už nechci opakovat. Nejlepší je Business Leo a Pendolino.

2 2
možnosti
MB

Skutočne do Leopoldova? Lebo som ich tam nikde nevidel a sú tam iba 3 vlečky - do depa ZSSKC - tam niesú, do liehovaru - tam by ich nemali kde upravovať a ani som si ich tam nevšimol, alebo do vezenia, čo by bolo zaujímavé. Nešli tie vozne náhodou niekde inam?

0 0
možnosti
Foto

To zase budou šroty. Po měsíci budou rozvrzane a se zažranou špínou všude kam oko dohlédne. No a o klimatizaci se nebavím už vůbec.......

2 1
možnosti
Foto

Na redaktora článku mne mrzí, že se ani slovem nezmínil, že vagony nelze použít pro přepravu osob na invalidních vozících. To skutečně zaplevelíme zemi vagony, kterých se už na jih a západ od nás zbavují? Vytváří to bariéru na dalších čtyřicet let. Inu byznys je byznys a kšefty především. O postižené ať se postará někdo jiný!Rv

4 2
možnosti
RJ

To nejsou jenom invalidi ale i lidi s kočárky. Také bych si přál více bezbariérových nádraží a zastávek a povinnost řadit jeden nízkopodlažní vagón.

0 0
možnosti
LP

Chudá země po devalvaci koruny nenabízí nic lepšího než chmurný pohled na sebevědomí národa, které je díky tomu velmi podlomené. ČNB to nevidí, neslyší a je jí to i jedno, hlavně, že budou odměny pro bankovní radu ČN|B.Nedivme se proto, že na lepší než odpadky ze západu už nemáme. Je to také důsledek chybné vlády pravicových vlád - éra Topolánka a Nečase nás stojí velmi mnoho.

3 0
možnosti

Nejsou ta fota tak trochu mimo? Článek je o tom, jak naši dopravci nakupují v zahraničí vyřazené vozy a fotky jsou zcela nových vagonů, keré byly vyrobeny pro Regiojet.

A navíc s Regiojetem jsem letos jela několikrát, ale na t obrazovky v každé sedačce jsem nenarazila, jaká je to třída? Na jaké linky je Regiojet nasazuje?

5 0
možnosti
TN

Dobrý den, tyto vozy jsou nasazovány na spojích do Košic, Havířova i Návsí, jsou vidět v rezervačním systému. Je to třída standard, tzn. nejlevnější.

0 0
možnosti
JK

No sláva že se konečně vrací ty jídelní vozy R^ Akorát nechápu ty tajemství kolem toho kdy i po opakovaných dotazech mnoha cestujících nebyl RegioJet schopen odpovědět proč ty vozy byly odstaveny a jak dlouho to bude trvat. Holt o třídu lepší informace :-/ Ale dokud nebudou na všech spojích tak stejně na JLV nemá a zvláště ted jejich podzimní nabídka je fakt dobrá a chutná R^;-)

2 0
možnosti
ŠF

Pan Sůra by mohl vzít u Jančury job jako předseda inventarizační komise. Žádný vagon se nezašantročí.

0 0
možnosti
KL

koukam na novy jizdni rad a moc nadseny z toho nejsem. uz i LE rusi vecerni spoj ze Svinova do Prahy, ještě ze tam CD nechaly toho Kosicana, aspoň něco, i když skoro o hodinu dřív.

5 0
možnosti
JK

To je bohužel negativní důsledek té tzv. konkurence. Ruší se okrajové spoje. Proto jsem rád za dotované EC Hradčany jedoucí v 20:16 z Olomouce i když se to soukromníkům nelíbí R^

10 0
možnosti
TJ

T48o25m 42J90u98r55e15č20k25a

29. 9. 2015 17:26

"Jde o největší vozy RegioJetu počtem míst (80 míst)"

Vozy nejsou nijak větší. Pouze do nich nacpali 80 sedaček namísto 48-66 co mají vozy RegioJetu teď.

5 0
možnosti
JS

J65a15n 71S70ů49r74a

29. 9. 2015 18:18

Zatímco České dráhy na státem objednaných spojích nabízí luxusní spojení koženkovými vozy řady B s kapacitou 80 míst, kde si mohou cestující dopřát luxusu osmi lidí v jednom kupé.

4 15
možnosti