- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proc zase nezverejnuji moje prispevky? vzdyt jsem nenapsala nic sprosteho.
Vaše HTML nebo CMS nezvládá dolní index? CO2 ? nebo CO<sub>2</sub>
Každému, kdo kdy jel za "tdi" (a ne jen VW) ze kterého se kouřilo jak z komína chemičky musí být jasné, že ty emise v reálu nemůžou být nízké.
Mě se kouří z hrnce když vařím na sporáku brambory. Asi si na to dám příště pozor.
Majitel dieslového auta je ve výhodě že platí menší spotřební dan ?? jak se to pozná ?. DPH je u PHM stejné a nevím o tom že by paliva u nás stály výrazně méně než jinde v Evropě ...
DPH a spotrebni dan jsou dve rozdile veci...
Vy mate zajimave cenove pocty v v techto vecech.Jinak benzin v USA je KC11.50 a nafta KC 11.80 dnes.Proste umite se dobre okradat navzajem.
Nebojte, my vám to připomeneme, až vás rozbolí v USA zub a vy budete muset k zubaři v USA.
Ale podle mého si raději zaplatíte letenky a přiletíte se ošetřit do České republiky, že?
Hlavne doufam, ze brzo skonci zvyhodnovani nafty proti benzinu diky o 2 koruny nizsi spotrebni dani. Vzhledem k nizsi spotrebe dieslu se pak neni cemu divit, ze lidi vic hledi na penezenku, nez na ekologii.
Soucasna dan - nafta 10,90 Kc za kazdy litr, benzin dokonce 12,84 Kc za litr, je i tak dost premrstena, a zvyhodnovani dieslu je z toho dost ocividne.
Nafta nemůže být dražší, protože to prodraží autodopravu a následně všechno zboží. Už tak to Kalousek u nafty přehnal a mezinárodní přepravci přestali v ČR tankovat.
Atmosferický šestiválec s automatickou převodovkou. Asi nic lepšího není.
Traktor s karoserií osobního auta je něco odpudivého. A co motorka diesel?
http://richieast.com/wp-content/uploads/Ducati-Monster-Diesel-1.jpg
Atmosferický šestiválec s automatickou převodovkou, ve městě s přehledem za 16 litrů - jízda pěkná, ale není to pro každého
Autor, absolutně neví o čem píše!!! Připadá mi jako histerka, co vyvádí, když jí chlap zahnul s jinou :-).
Holt na strojní fakultě se novinařina nevyučuje. I když s gramatikou je na tom strojař možná lépe než novinář.
Tahle diskuse je pomalu vetsi sranda, nez diskuse o sexu na ona.dnes.cz. Myslet si, ze cesky automobilovy trh, zalozeny prevazne na na nakupech vraku z bazaru, bude mit nejaky vliv na produkci a cenu dieselovych motoru, je dost smesne. V Cechach se (zatim) ekologie moc neresi, na rozdil od napr. Nemecka. Ziju v Mnichove, znam to tady a vim, ze VW ma veliky problem, protoze vic jak 75% nemeckych ridicu resi pri nakupu auta emise. Takze pokud VW tuhle aferu nezvladne, tak je to opravdu konec dieselu v osobacich. Tech par vraku, co stoji v AAA rychle zmizi a je vymalovano. A pokud si nekdo vynda z auta DPF a vyda se do Nemecka, tak prosim. Ale jen do doby, nez potkate prvni policajty. Pokud to bude moc cudit a smrdet, tak Vas poslou okamzite na STK a tam se na to dukladne podivaji. No a vy pujdete domu pesky s peknou pokutou.
hm to nechápu. Na venkově, konkrétně u Plzně se mi chlubili, že si všichni kdo mají rozum vyndávají filtry a a katalyzátory......
Holanďani mají výběr do značné míry ovlivněný velmi rozšířeným (včetně servisní sítě) užíváním LPG a CNG. Na tato paliva se ropák přestavuje jen těžce /tedy extra draze a při ceně nafty neekonomicky - byť to technicky je také možné/. Sám užívám LPG nyní v průměru za 14,50 Kč/lt a jsem v pohodě.
U nás Benzina 13,20 a malí začínají s LPG za 11,90, ale to bych neriskoval :-), takže Eurooil 13,50 také dobrý