Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Továrna Volkswagenu ruší směnu. Automobilka přestala nabírat lidi

Továrna německé automobilky Volkswagen v dolnosaském Salzgitteru, která je hlavní výrobnou motorů společnosti, ruší s ohledem na vývoj skandálu s emisemi zvláštní směnu. Společnost ve středu také oznámila, že její finanční divize pozastavila přijímání nových zaměstnanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V77l73a12s67t13i97m46i27l 94B67e93d42n86á46ř 3643882635456

KOMU TOHLE POMŮŽE?

0/0
1.10.2015 10:47

M29i96l14o91š 35K68o18v98a98č 7825148636810

VW skončí jako Baumax

0/−2
1.10.2015 9:07

J12a21r85d49a 90S77o13k14o52l 1236688701301

Je to jen o nastavení metody testování takže ten údajný podvod je jen důsledek tohoto paskvilu.

0/0
1.10.2015 6:41

K92a85r33e73l 16J95a81n54í28k 9788692855474

ještě aby změnou prošla i EK, která u zrodu celého podvodu stála:

http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-regulaci-ktera-tesi-kreml

0/0
1.10.2015 2:23

Z42d58e14n98e62k 22Š41i84t90i31n10a 2953738200595

To je vše účelově vytažené USA. Konkurenční boj - automobilky Ameriky dlouhodobě krachují.

+4/−1
30.9.2015 23:29

P41a76v82e44l 31Z14a74j31í74č34e75k 8184800376830

tak hlavne v americe nikoho nafta koncernu az tak moc asi nezajima dle prodeju... navic maji jednotne normy pro vsechny motory coz pritezuje dieslum, nemaji zvyhodnenou naftu coz taky pritezuje a take maji v nekterych statech o dost prisnejsi normy nez eu

0/0
30.9.2015 23:31

J41a25n 63K52o45s 6548103533607

Ja teda mam ted motor od Fiatu 1.9JTD a nikdy neukazuje nulu, jako auta od koncernu. Bez plynu, zarazenej stupen, vzdy ukazuje 2l/100km...koncern VW ukazuje 0l/100km...taky jsem je mel.

0/0
30.9.2015 23:25

P55a38v44e12l 64Z33a77j42í84č31e23k 8504950346640

pri brzdeni motorem bere kazdy motor rizeny elektronikou 0.. u karburatoru je to jine

0/0
30.9.2015 23:29

M43i66r36o38s73l85a14v 59S57i16n88d83e41l31a74r 2155407334312

to je zvláštní... a i to číslo je vysoké...

0/0
30.9.2015 23:35

O88n91d68ř72e66j 50L56o43š32o58t23h 1425445905981

i30 mi ukazuje taky nulu...

0/0
30.9.2015 23:52

J19i78ř27í 70L78i74n50h77a86r94t 3755494451216

Co bylo dříve? Qóty nebo VW?

Oboe nám byl čert dlužney..

0/−1
30.9.2015 23:22

J20a26n 81L27a73v45i71c73k92ý 8690877278518

Když to takhle půjde dál,tak budou z aut čističky vzduchu a stroje na výrobu nafty.Vše má svoje hranice.Sportovci dopují,automobilky podvádějí.

,

+2/−1
30.9.2015 22:54

P80a11v43e73l 54Z92a42j21í95č87e69k 8534560476230

a nebo se zas vratime k benzinu, lpg, cng protoze se zjisti ze nafta je slepa vetev ne?

+1/0
30.9.2015 23:02
Foto

P81a77v89e11l 20M32a22r42t41i24n69e54k 9365445841563

Naftovy motor zcela urcite neni slepa vetev. ;-D

0/0
1.10.2015 6:17

M82i60r32o68s76l52a31v 31S56i13n98d23e37l21a72r 2275967584902

Celá tahle opičárna je vzata za špatný konec, řeší se VW, mluví se o podovodu atd. Ale poselství kauzy je úplně jiné, a je jím špatně navržená testovací metodika. Kdosi vycházel z předpokladu, že vozidla, která zkoušku splní, budou "nějakým způsobem" (ke kterému ovšem žádná závazná metrika neexistuje) "čistá" i v "běžném" provozu. Teď je zklamaný, že to neplatí, hledá chybu jinde a dělá dusno, které má potenciál významně poškodit různé ekonomiky tj. obrátí se nakonec proti všem. Motory na tu zkoušku optimalizují všichni... Pravda, VW má trochu svérázné řešení, nicméně zklamání regulačncíh orgánů lze přičíst jen jejich špatně navržené etodice zkoušek, které ve skutečnosti nereflektují jejich zamýšlené cíle.

+16/0
30.9.2015 22:37

T25o78m85á17š 29M68o67r12a58v83č47í15k 3767206403865

R^

+1/0
30.9.2015 22:39

P92a34v77e45l 39Z56a68j53í17č33e97k 8144300506520

to je i ta americka metodika spatna?

0/0
30.9.2015 23:03

M56i77r52o69s77l95a53v 12S10i19n50d71e46l18a96r 2325137964342

Těžko lze někoho rozumně obviňovat z toho, že přizpůsobil motor předepsané zkoušce - to je přeci cíl. Nic jiného, než závazná zkouška těžko může být. Ale ten test musí být navržen tak, aby měl vypovídací hodnotu a ti, co jím prošli tak splnili potřeby a představy regulačních orgánů - ty prostě musí být schopny přetavit své představy do závazného testu - ale to tady neplatí. Ten provedený test je prostě špatný, izolovaný a jeho splnění nezaručuje, že jsou splněna očekávání regulátorů (např. to jiné testy, které dávají "neočekávaně horší" výsledky)

+1/0
30.9.2015 23:17

T79o91m29á22š 61M67o19r42a98v95č69í63k 3817176403895

Pokud Volkswagen nedokáže vyrobit dieselový motor, pak je potřeba aby si sehnal rychle subdodavatele:)

+1/−6
30.9.2015 22:20

J36a33n 50D62v89o49ř31á77k 4363872833317

VW dokázal vždy vyrobit dieselový motor, který plnil do posledního písmenka evropské emisní limity přesně tak, jak byly popsány v normě ;-)

+4/0
30.9.2015 22:53

T44o19m10á94š 16M94o70r60a37v65č89í11k 3677636533165

V tom je ten problém:)

0/−1
30.9.2015 23:24

M39a54r68t64i16n 28J69i97r61o44u43s40e69k 7516845735838

Ale auta s naftovými motory jsou více než konkurenceschopná. Jen byla nastavena nesmyslná ekologická pravidla od stolu v Bruselu.

+12/−1
30.9.2015 22:04

T86o96m89á94š 74M56o85r45a79v62č70í42k 3487936363945

Tudíž jsou konkurenceschopná jen za určitých podmínek. Ať se říká pravda, ne lež.

+1/−1
30.9.2015 22:15

J25i47n81d29ř28i25c26h 48L12u42k71á60š 8397891850795

v Bruselu? a proč teda neplní americkou normu?

+1/−1
30.9.2015 22:38

Z26d26e79n65e63k 20Z63a97j81í28c36e65k 1971656222497

A plní Amerika přepisy kvůli emisím celkově? Nebo jen plácá , protože má máslo na hlavě kvůli znečišťování obecně.

+1/0
1.10.2015 9:59

K17a44r54e13l 13J53a65n71í79k 9508922425834

ano, ale ta pravidla si vynutili sami výrobci, kvůli daňovým úsporám:

http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-regulaci-ktera-tesi-kreml

Jinak v ostatních zemí ta konkurenceschopnost není vidět a podíl se propadá.

0/0
1.10.2015 2:25

V35l16a88d75i89m25í32r 24L69o41n14g82i82n46o10v 3880604499454

Zrovna když přvandrovali inženýři z východu se nepřijímá.

Jen aby nechtěli jet domů.

+5/−1
30.9.2015 21:59

J29o31s53e93f 45Š81e76m72e60l17í84k 7229271310237

Chmmm, to by mě teda zajímalo, kam všichni ti imigranti půjdou pracovat.

+1/−1
30.9.2015 21:45

J56a22n 46L88i17b49i89c34h 9462138495293

Jak slyším ekolog, tak se mi otvírá kudla v kapse.

+11/−2
30.9.2015 21:02

J29a16n 65N81e29m10e56c 9228616817210

Ale to je stejné zjednodušení jako kapitsalista = vykořisťovatel. Bohužel spousta ekonomů se chovala idiotsky ve smyslu - o strom se musím starat => jdu ho pokácet, na to ekologové zareagovali nastavením normy na x metrů zahrady musí stát jeden strom ... i kdyby to byl rybník. A místo dohody už teď obě strany hleadají způsob jak toho druhého o*ebat. No a ve finále se nevytváří hodnoty, ale kličky jak přechytračit toho druhého. A ani jedna strana není svatá.

+2/0
30.9.2015 22:28

J53a93n 23L52i70b16i83c29h 9862618685893

Tak ekoteroristé ovládají Evropu, ženou auta za nesmyslnými emisemi a přitom se kvůli jednomu stromu vypalují deštné pralesy Jižní Ameriky a Afriky, které jsou větší katastrofou než pár g CO2 navíc.

+1/−1
30.9.2015 20:59

J86a52n 71M42a94t39o96u16š90e94k 6626567650944

doporučuji vyzkoušet jednu věc, pokud vlastníte auto, garáž a někoho komu na vás záleží, tak se zavřete do té garáže a nastartovaným motorem auta, a zavolejte tomu co mu na vás záleží kde jste a co děláte, doktoři pak v lepším případě vám v horším pozůstalým vysvětlí, že tam nebylo jen pár CO2 navíc :-/

+3/−9
30.9.2015 21:05

Z35d65e22n69ě19k 60H74a11n91z93l 1931966282284

Zase nějakej chytrej ciklista

+3/0
30.9.2015 21:41

J62a83n 62M67a60t26o77u39š57e67k 6616827640744

lepší chytrej cYklista než hloupej Hanzl

0/−4
30.9.2015 21:42

Z29d58e41n66ě85k 75H80a28n17z27l 1511186242854

To jste hodně klesnul na urážky

0/0
30.9.2015 22:37

J59a76n 47M97a20t77o53u17š42e93k 6956497270944

musíte uznat, že "chytrej ciklista" byla nahrávka na smeč

0/0
30.9.2015 23:05

L17u53d18ě36k 94N98ě80m43e62c 5375211522464

Vy snad máte jiný nějaký recept na přeměnu CO2 než je fotosyntéza? Vy si opravdu myslíte, že největším problémem produkce hoření jsou  CO2 a H2O?

+4/0
30.9.2015 21:56

J43a76n 44M25a51t11o91u79š80e29k 6626717860314

rozumíte alespoň trochu psanému textu? CO2 vás v garáži opravdu nezabije a o fotosyntézu mi nešlo.

0/0
30.9.2015 22:11

L22u25d46ě69k 45N58ě85m20e62c 5185251222254

Copak psanému textu. To je ještě v tvém případě tak na hraně. Zbytek je v pasti. Opravdu tě CO2 nezabije? Schválně se zeptej studnařů, co si o tom myslí. No a samozřejmě vím, že ti o nic technického nemohlo jít. To se na fakultách sociálních věd nevyučuje.

0/0
30.9.2015 22:41

J14a25n 23M20a85t66o41u19š39e96k 6776537480344

těsně vedle ty studnaři, to co tě zabije z výfukových plynů není CO2, ale CO případně NOx, na dostatečnou produkci CO2 by ses načekal. Měl bys změnit mateřskou školku, nevím co vás v této učí.

+1/0
30.9.2015 23:04

L25u36d33ě54k 63N18ě76m67e28c 5255661752934

No to to trvalo, než sis to vygůglil, Ajnštajne.

0/−1
30.9.2015 23:18

M60i32r23o35s10l39a85v 86S63i66n18d76e15l54a22r 2815277684262

A co z toho vyplývá? Zaveďte si tam koním z krbu nebo od kotle, nebo si tam vařte, nebo tam jen prostě buďte dost dlouho.....

0/0
30.9.2015 22:50

J95i33n70d82ř38i63c61h 13L47u46k96á96š 8537201720795

jenže tady bohužel nejde o ekoteroristy vyhypované CO2...

0/0
30.9.2015 21:11

M85a26r70t77i24n 62S47e60d69o24n77a 2585626646859

Neexistuje zadne narizeni o povinnosti vyrabet diesely. Pokud to neumim, tak to nedelam. Napr. vestina automobilek ma turbo motory, ale Toyota ma stale atmosfery. Ale podvadet za ucelem vetsiho zisku a takto hloupe to obhajovat je ubohe.

+2/0
30.9.2015 21:14

M10i56l49a78n 70L89i49n83h71a47r35t 8474496667696

Tak ale zrovna Toyota zase má problémy s airbagy, že...;-)

0/−1
30.9.2015 21:20

M64a65r41t73i35n 65S56e89d12o43n84a 2195236246859

A vas prispevek souvisi s plnenim norem na exhalace jak?

+1/−1
30.9.2015 21:28

M13i49r82o60s96l49a13v 41S11i89n46d41e98l39a87r 2245967934102

Co je to neumět? A co je to podvádět? Připravit motor na existující zkoušku tak, aby ji splnil? To asi ne, že... to je naopak cíl. Problém je jaksi v té zkoušce samotné, že se ukázalo, že nemá takovou vypovídací schopnot, jak někdo čekal.

+1/0
30.9.2015 22:54

P59e21t26r 88S38e29d53i65v47y 6447848795357

Podle něj se k podvodům uchýlilo mnoho evropských automobilek, aby zajistily, že budou auta s dieselovým motorem konkurenceschopná vůči benzinovým.

Zlodej krici Chytte zlodeje, aneb je treba sejmout i ostatni :-)

+3/0
30.9.2015 20:46

J69i85r44k85a 64H88o69n29c60ů 2344404831888

Buď čtete jinou verzi článku než já, nebo jeden z nás nechápe psaný text.

Podle mé verze to řekl předseda ekologického sdružení Deutsche Umwelthilfe (DUH) Jürgen Resch. Tedy nikdo, kdo kope za VW. :-)

+2/0
30.9.2015 20:55

K33a56r60e24l 28V87o25v23e63s 1734858602539

Cesi by meli VW pomoci radou. Ten by si melmzalozit spolecnost VW Diesel, ktera by mela resit problem motoru TDI a prevzit za to zodpovednost. Ostatni casti VW Bby meli prejit do Skody Auto. A pak bych vyhlasil konkurs na spolecnost VW Diesel a bylo by. :-))

+4/0
30.9.2015 20:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.