Diskuze

Skandál VW v regionu nejvíc poškodí Česko a Maďarsko, odhaduje banka

Skandál německé automobilky Volkswagen s manipulacemi emisí u naftových vozů zasáhne ve střední a východní Evropě nejvíce českou a maďarskou ekonomiku, odhadli analytici Bank of America. Hospodářský růst obou zemí by podle nich mohly dopady skandálu snížit v nejhorším případě o 1 až 1,5 procentního bodu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A opět se ukazuje, že za tím je USA. Položit ekonomiku Evropy na kolena. Nejdříve řízené přesuny uprchlíků do EU a nyní další absolutně a nesmyslně nafouknutá bublina. Ale staré přísloví...100x opakovaná lež, se stává po 101 pravdou a ten pokles růstu může nakonec přijít.

1 0
možnosti

Objevili něco, co přinese více problémů, než užitku. Je pravda, že na tom erár prodělá, protože řidiči nakoupí méně paliva. Docela by mně zajímalo, kolik "ekologických" ;-D řidičů pojede přenastavit řídící jednotku, aby měli vyšší spotřebu. Já mezi ně rozhodně patřit nebudu, pokud to nebude povinné, jak slibují.

1 0
možnosti

ještě bych dodal, ti Američané fakt neví jak na nás, oni myslí, že když si koupí článek na iDnes, tak přestaneme kupovat a jezdit Škodovkama? Tahle antikampaň má zásadní trhliny, za prvé, švindlují skoro všechny automobilky, jak? to se časem stejně zjistí.. nebo žeby VW byl při své rozvynutosti tak zaostalý a jediný měl emise vyšší?  Za další, americké vozy vypouští do ovzduší mnohokrát více gramů emisí a škodlivin, než ty evropské, i než onen VW, (známe muscle car from US má každý správný americký vlastenec aspoň jedno v domě) pro mě za mě ať, ale ať nám nekážou jak se zde bude vyvýjet ekonomika, ještě zrovna Bank of America, to dostali za úkol, nebo nevědí co roupama dělat?... Ti Amíci mají tak prokouknutelné myšlení, až to bije do očí a je k smíchu, nebo co vede Bank of America a Americkou vládu k tomu, že pokutou VW a celému koncernu chtějí zničit pověst a ničit ekonomický růst?... je to k smíchu a v dlouhodobé perspektivě nemá tato pseudokauza minimálně v Evropě dopad, i když jsme se přesvědčili, že USA ano, tam už Ameriačné přestali kupovat VW proto, že mají ne 3x nižší emise než Chevrolety, ale jen 2x nižší... pokrytectví hodné američanů...

1 1
možnosti

účelová americká kampaň pokračuje... proč zrovna Česko a Madarsko? (vzdorující země proti uprchlíkům, ještě tam dodat SVK kde se vyrábí Touaregy) a proč to dělá americká banka? hahaha... Rv oni si myslí, že budeme takové ovce, že přestaneme kupovat vlastní auta? Umlčte je prosím už někdo a proč to vlastně iDnes papouškuje? když něco řekne amík, tak je to svaté, proč se média nezabírají stejně tak třeba jinými regiony, jako je Asie, Jižní Amerika, Australie? ... (rusko psát nebudu, zase bych byl odsouzen sluníčkovým lidem, za to, že jsem nedejbože Ruský sympatizant...) :-P

1 0
možnosti

Proc Madarsko nevim, ale CR rozhodne ano, nase zeme je defacto jedna velka automobilova fabrika Nemecka, jak se prestaou kupovat auta, tak okamzite vyznamne roste u nas nezamestnanost a vyrazne klesa rust HDP... jestli jste si nevsiml, tak kdyz okolni zeme zaznamenali rust po krizi, CR nikoliv a to diky stagnujicimu automobilovemu prumyslu.

0 0
možnosti

Jsem jedinej, komu přijde trapný každou aféru označovat jako něcogate? Vždyť to nemá s watergate společnej ani prd a už je to příšerně ohraný.

3 0
možnosti

mohli být objektivní a nazvat to eurogate, chtějí se evropě pomstít za to, že už s nimi nekope...

0 0
možnosti

Vůbec mě neudivuje tupost američanů ať už se jedná o jakýkoliv sektor. Tak trochu ve své zprávě pozapomněli na to, že slovenská divize VW se podílí na exportu cca.11,5% a je tak největším exportérem na Slovensku a při tržbách 6,45 miliard EUR je tak velmi významným hráčem ekonomiky na Slovensku. Toto pokud jim vypadne, tak Bůh s nimi. Škodovka je do určité míry nezávislá a tak tyto dopady nebudou tak drastické. I tak každé omezení výroby bude znát.. armáda subdodavatelů a jejich zaměstnanci by si museli hledat jiné odbytiště a to nevím jak by se jim v dnešní době podařilo.

0 0
možnosti

Pane Vladimíre nerad se ozývám,ale tady nejde o tupost Američanů.Podrobnosti mohu spíše jen odhadovat,protože poměry na Slovensku znám z dob RVHP, takže mohu jen souhlasit s tím co uvádíte o postihu SVK.Ale nesouhlasím s Vaším názorem,že jde o tupost Američanů.Nevidím žádný jiný důvod (v oblasti automobilového průmyslu) k tomuto tvrzení než rusofilské pozadí.

0 0
možnosti

J31a21n 84D26l70o59u57h66ý

1. 10. 2015 20:18

Tak co s tím udělá naše vláda. Ta přeci může i za růstem...

0 0
možnosti

J15a80n 88M84a68r39e57k

1. 10. 2015 20:29

Jen pro vás. Okresní banka v USA , která je zde citována odhaduje. Bankéři vždy jen odhadují. Například. Singr z ČNB ten už odhaduje asi 3 roky a kupí eura co to jde. Naposledy co ČNB dělala stejnou legrandu  pod bankéřem Tošenovským, který byl uklizen do Švýcarska, tak nás to každého občana  v Česku stálo 5700 kč. Samozřejmě bez vysvětlení pana Klause.

1 0
možnosti
Foto

Když to přeložíme do češtiny tak vzkaz z USA je : nechcete přijímat uprchlíky tak tady máte přes držku.

3 0
možnosti

Možná než celá dieselgate je daleko větší průser pro automobilky brzdící Čína...

Jinak VW má emise, francouzi zase šmelí spotřebu... Už jenom čekám co se vylíhne u korejců...

2 0
možnosti

Cha. To psal někdo od stolu. Auta koncernu VW jsou žádaná. Málokdo, kdo kupuje Audi, VW, Porsche či Škodu se nyní rozhodne pro Peugeot, Fiat, Mazdu či Chevrolet. Skandál na tom změní jen to, že různé státy se budou chtít hojit, tzn. VW klesne zisk, pokud ho přinutí zaplatit pokuty. Dočasně.

7 0
možnosti

Nejak jste zapomnel na Hyundai, Ford, Opel, Kia, Renaut/Nissan, BMW. Chevrolet si asi moc lidi skutecne nekoupi kdyz se stahuje z trhu. Vase docasne bude v radech let - bude se vydelavat na pokuty na svolavacky plus se snizi prodeje - na Zapade se podvody tak rychle neodpousti a US bude delsi dobu slaby trh.

1 0
možnosti