- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hmmmm.. za oceán jen s 5kg zavazadlem, to by bylo pro ne sakra málo... a předpokládám, že 20kg kufr bude dražší než letenka, jak to u nízkonákladovek bývá
Jsou lidi kteri to vyuzijou, tak proc ne zejo.
Jenom hloupá propagace Když to spočítáte, tak do Ameriky a zpět ,malým E321 ,se zastávkami ,s nejlevnější letenkou z Prahy/Vídně / do Londýna / ,spánkem na Letišti,bez jidla a pití, s kufrem vás nevyjdou lepe než 10000 Kč. To už je lepší letět s normální společností, větším letadlem za 10-12 tisíc z Prahy nebo Vídně
No vida, takže třeba pro dražší noťas už se vyplatí si tam prostě zaletět.
Pouze ale pro ultrabook, abyste nepřešvihl limit váhy...
Bacha na poplatky za zavazadla. V lete jsem byl na Krete s Aegean a nastesti jsem si zjistil pres internet sazby a vsechno jsem narval do jedny 20tikilovy tasky zhruba za dva tisice.
Pani na letisti mi rikala, ze pred chvili padl nejaky pan do mrakot, protoze platil skoro sest tisic.
Poradte prosim kde mam hledat nejlevnejsi letenky do USA, treba do New Yorku? Děkuji.
neco jineho je mit letenku za 99 z islandu, neco jineho z londyna, berlina nebo prahy. Az bude ta letenka za 99 z prahy, tak me to muze zacit zajimat. Do te doby je pro cechy lepsi si koupit letenku od normalni spolecnosti. A Travel leta pres atlantic s 737 bezne, na tom neni nic zvlastniho ...
TAky je to děsné. Bratr letěl takto na Dominkánskou republiku a své rozhodnutí celkem proklínal...
To se to lítá, když se neplatí spotřební daň na PHM.
Tusim, ze od pristiho roku bude letat Westjet z UK- Gatwick a Glasgow. Ceny nevim, ale jako nizkonakladovka by to v clanku melo byt uvedene.
Máte pravdu, doplněno. Létá už letos na z Glasgow a Dublinu, od příštího roku i z Gatwicku. Díky za upozornění.
no nevim...za skoro 10 tisic tam a zpet a ani zavazadlo? rekl bych ze bez zavazadla se pres Atlantik moc necestuje a s tim priplatkem uz to dela cenu normalni letenky kdyz ma clovek trosku stesti a hleda spoj s predstihem.
Já teda vidím budoucnost v tomto směru spíš v A330 v konfiguraci 3-3-3 než v A320 a B737