- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přidávám se k nespokojeným. Platím O2 internet a TV převodem na 2 měsíce. Když poslali upozornění, zrovna byla na faktuře částka k zaplacení 0,00 Kč. Nebyl důvod ve vyúčtování cokoliv hledat. Kdyby v úvodu bylo upozornění např."POZOR ZMĚNA TARIFU!", brala bych to jako snahu zákazníka informovat, ale ten ne příliš jasný text tvářící se jako reklamní sdělení, který jsem našla až když přišla faktura na "divnou částku" a hlavně ex-post byla jasná snaha zákazníka nechat v blahé nevědomosti do prošvihnutí lhůty. V mém případě počkali přesně do okamžiku, kdy mi prodloužili závazek na další rok. Já jsem podepsala závazek jen jednou, před mnoha lety na dva roky. Po uplynutí té doby jsem chtěla od O2 odejít, protože jsem z celého svého okolí byla ten největší blbec a platila za net víc než všichni ostatní. V dnes již zrušené prodejně mi najednou poskytli slevu, rychlejší net., bez závazku s dvouměsíční výpovědní lhůtou, jen jsem musela koupit novou wifinu za 16 stovek. Po pár letech se situace opakovala-nová wifi výhodnější tarif..... Pak jsem se přestěhovala, v domě není STA, tak jsem si kvůli vnukovi k netu přibrala O2 televizi + set-top-box + balíček s dětskými programy v ceně. Když teď podmínky najednou změnily, chtěla jsem odejít-leč prý mám závazek. Nikdy jsem sice žádnou smlouvu na závazek nepodepsala, ale musím se přiznat, že sms tvářící se jako reklama přehlížím, tak mi mohli něco tímto způsobem podstrčit. E-mailem, nebo dopisem to rozhodně nebylo. Očekávala bych seriózní jasný e-mail, ale tohle považuji za praktiky "šmejdů". V nejbližším možném termínu rozhodně odejdu, protože se nechci vystavit tomu, že až to budu nejméně čekat, zase vymyslí nějaký podraz. Paradoxní na celé věci je to, že mi včera pán v centru řekl, že mne nemohli kontaktovat, protože mám zablokovaný marketing. Zdůrazňuji, že mi z 02 běžně s nabídkami volají, (naposledy v pátek, kdy mi chtěli vnutit za stokorunový příplatek dětské programy, které jsem původně měla v té "poloviční ceně").
No tak pořád uvažuju český národe, jak to s námi vlastně je. Taky jsem si nevšimla písmenek na faktuře kde nám oznamují změnu tarifu O2Tv a když jsem volala na linku cože mi to zase ušili na míru, tak mi bylo řečeno že tohle se stalo na přání zákazníků, kterým se nechtělo pořád měnit tarify tak nás napojili všechny stejně.Já ale nekoukám na sportovní pořady a u nás vlastně nikdo, nemáme malé děti nepotřebujeme dětské programy,ale mám smůlu protože to takhle chtěli jiní lidé a oni jim vyhověli.Výpověd dát nemůžu dám ji až v lednu abych se vyhla sankcím.A oni nás dupou a dupou a my vyhrožujeme a vyhrožujeme a nic se nemění,voalal jsem jim že chci zrušit pevnou linku, protože se mi pokazil telefon,strašně ochotně mi nabídli nový telefon , prý v hodnotě 1.800,-kč když jsem ho doma vybalila tak jsem zjistila že je to nějaká skladová potvora v hodnotě 449,-Kč, měsíc si ho nechám a pak to znovu vypovím.Ale kolik ns takových bude , kteří od nich odejdeme a kolik lidí budou využívat dál?Tak jak je to v téhle republice se vším.
Také sem dal stížnost na čtú, ale nemyslím si, že by to k něčemu bylo. Mají to právně ošetřené. Ale morálně jsou ubozí...
Měl jsem od O2 TV a internet mám i nadále. VDSL šlape celkem slušně. Obecně mohu říci, že za VDSL mají konkurenční cenu. Smutné ale vždy bylo, že jsme si musel každoročně říkat o slevu jinak bez uzardění služby zdražovali nad ostudnou úroveň vůči stálým zákazníkům. V podstatě ani tak nejde o peníze jako o princip až trapnosti, kdy bych očekával jako zákazník snad s 20ti letou bezchybnou platební bilancí alespoň slušné zacházení a ne nutnost handrkovat se o podmínky za které nabízejí aktuální smlouvy. Tedy systém pokud mi nechcete smlouvu změnit tak v pohodě já jí vypovím a uzavřu podle aktuálních podmínek.
S O2 TV je to obdobné. Argumentaci máte tam ale navíc.... mě velmi - otravuje, připomíná mi scénu z filmu Jáchyme hoď ho do stroje víno nemáme, ale máme výborný mošt. Já si koupím službu, ke službě zařízení které 12 měsíců splácím a během splátek změní podmínky na službu kterou nepotřebuji nebo dokonce nechci.
Stejné je to ale u většiny společností nacpat zákazníkovi to co nepotřebuje. jediný komu držím palce jsou ženy a muži na linkách kteří musí být v kontaktu za stupidní rozhodnutí svých plánovačů.
A ke kvalitě... i na 30Mbit reálné rychlosti linky "kostičkuje", latence dálkového ovládání je řádově v sekundách a o garanci 72 hodin záznamu leda ve snu (tak maximálně u vybraných kanálů a pořadů).
Alternativy jsou takže VDSL stále používám a Set Top Box hnije ve skříni. Koneckonců streamovací služby jsou tu levnější a paradoxně s lepší kvalitou.
A na závěr nejsem fanda fotbalu, takže poprask okolo toho jde mimo mně a proto se k tomuto nevyjadřuji.
O2 byli vždycky gigantičtí zloději. Zvolil jsem menší zloděje a doporučuji to i ostatním.
Jak tak narážím na vaše příspěvky, u vás je zloděj kdekdo.
nekonečný kolorit, stát komplikuje firmám podnikání, firmy pak zdražují, lidé si stěžují státu. Stát pokutuje firmy, ty pak zase zdraží a lidé si zase stěžují státu...inu Česko
Úřad s tím nic nezmůže, stejně tak jako byl příliš slabý na klepnutí Skylinku přes prsty za jeho satelitní vysílání doživotně zdarma, ke kterému přidal každoročně se zvyšující tzv. servisní poplatek