Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Uskočil na poslední chvíli. Výluky jsou pro stavbaře nebezpečné

Extrémně vysoký počet výluk přináší letos komplikace nejen cestujícím, ale i železničářům a zaměstnancům stavebních firem. Oproti minulému roku přibylo jak mrtvých, tak i těžce zraněných stavbařů na železnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I36v44a80n 95M87a87r29e39k 6794378982

"Na posledn chvíli"  ? ! Mám o tom jinou představu, např když  mi před žst. Sereď  na Slovensku voják zákl.služby  (v r.1992) uskočil z tratě když byl téměř pod nárazníky lokomotivy ! R^

+1/0
6.10.2015 7:21

M97i94l48o51š 44D81v98o75ř89á96k 8785387776941

jak si ho ten fira vychutnal :- )

0/0
5.10.2015 23:54

O12n28d24ř12e25j 74M37a84l16ý 3334163533843

To jako neslyšel za sebou jet vlak? Obyčejně dělá docela velký randál. ;-D

0/0
5.10.2015 23:38

D40a98v26i75d 28G88a82j53d16a 5200139292141

Ti co tady píšou,že to nebylo naposlední chvíli se pletou.Za 1 kamery zkreslujou a za druhé,vlak nestojí na metru.A to ikdyž jede pomalu.Když navíc veze lidi,je rizko,že se při prudkém brždění někdo zraní.

0/−2
5.10.2015 21:43

V82á93c16l44a96v 66Š85u93b69r72t 9267243148107

To je jedno, že vlak brzdí dlouho. Tady jde o to, že na místo, kde ten chlap vyskočil z kolejiště, jel vlak ještě dobrých 5 vteřin (pokud to není zpomalené, což není). Takže to zas takové drama opravdu nebylo...

Nechápu nicméně, proč si vykračoval zrovna po té koleji, kde je k blížícímu se vlaku zády.

+1/0
5.10.2015 22:27

K24a91r70e41l 97L59i51š98k58a 7236783897551

No tedy. To mi redakce nedělejte. Bez upozornění, že jsou záběry drastické?? Málem jsem to drama nedokoukal.

+9/0
5.10.2015 21:40

J34a88n 90B25o94h96a41t80ý 7307490188652

Blbec z Xeenemünde...

0/0
5.10.2015 21:28

J30i58ř25í 67E81r12b70e27n 1733894816737

Jak to, že "pracovník" nemá oranžovou vestu? 8-o

+1/0
5.10.2015 21:19

M22i53l77a14n 33Č80í37ž53e51k 4423955122538

Na poslední chvíli jo? ;-DRv

+8/0
5.10.2015 20:22
Foto

T77o29m81á33š 78M73i83h14a20l48i44k 1829264553515

Bola to čiste jeho chyba, skvelá práca strojvodcu, ktorý ho varoval včas  R^- NIE V POSLEDNEJ CHVÍLI. Toto si určite zapamätá do konca života.

+3/0
5.10.2015 18:47

M60i26r64o51s24l78a70v 27Z92i17k98m92u95n65d 7339333564703

Z čeho je usuzováno, že jde o pracovníka stavební firmy ... prostě osoba v kolejišti ...

+2/0
5.10.2015 17:56

M88i62l30a46n 48Č98e16r76n63ý 5723199939872

Asi byl následně lustrován odpovědnými pracovníky SŽDC.

0/0
5.10.2015 20:03

J76i39ř75í 36E85r89b81e33n 1823604366737

Obávám se, že SŽDC nemá právo lustrovat osoby. Ale mohu se mýlit.

0/0
5.10.2015 21:20

M34a85r77t27i80n 86N91ě73m92e62c 1358148228261

Já si myslím že se pracovník nejmenované firmy po tom zahoukání taky ještě pos...

+2/0
5.10.2015 16:01

M58i74l60a15n 61Č32e14r39n69ý 5273689799432

Pořád lepší býti posraný, než rozmašírovaný.:-P

+2/0
5.10.2015 20:05

J51a32n 86K38a36r55e22l 62N31o88v95a76k 5806454108346

To se mě stalo taky.. v plné rychlosti atd.. napíšete o mě?

+1/0
5.10.2015 15:32

M51i34l62a19n 37Č24e30r27n31ý 5373319439642

A teď nám píšete ze záhrobí či co?;-)

0/0
5.10.2015 20:06

J68o18s46e46f 44U68l85m64a35n 8780900598945

To se mi stalo taky. Šel jsem po kolejích, sluchátka na uších...teď to asi vypadá, že jsem blázen, ale ono to nebyly normální koleje, kudy jezdí vlaky, ale koleje do opuštěného dolu, kde jsem vlak neviděl jet už několik let. Říkám si, že ta písnička zní nějak divně a to houkání tam dřív nebylo. Otočím se a za mnou lokomotiva ;-D

+13/−1
5.10.2015 14:51

D68a78v83i34d 25H32e79l87l44e63r 6586523280306

Tak on člověk ani nemusí mít sluchátka. To mě takhle v plné rychlosti minulo Pendolino a div, že jsem nepotřeboval přebalit.

0/0
5.10.2015 23:03

T15o65m11á15š 21K57u93c22h51a58ř 3417211598451

Vlak duchů? ;-)

0/0
5.10.2015 23:35

L97e71o42š 13K24r67á45l 4467911151

Ale prosím vás, ještě tam měl rezervu několik kroků, tak jakýpak na poslední chvíli.

+18/0
5.10.2015 14:14

R15o50m55a29n 14S59t93o28n24e63k 1299623309671

vlak má delší brzdnou dráhu než auto

0/−6
5.10.2015 14:23

M43a65r82t27i29n 51P22r65o85s81t26ý 9110603440839

ale bud byl zaznam zpomaleny a nebo jel vlak tak 20-25 km/h, Navic to vypadalo, ze na toho chlapa zatroubil i kdyz to bylo bez zvuku a tim si ho ten chlapik vsiml. Z celeho videa to vypada, ze to byl proste primestsky cityElephant, ktery tak jako tak dobrzdoval do stanice v Uvalech a cekal, ze si ho chlap vsimne a uhne... Rozhodne to nebylo na posledni chvili, to je jen efektni bulvarni titulek videa. Rv

+13/0
5.10.2015 14:36

R81a82d22e59k 95J64a65n37a88t62a 9565396264572

Jenže on to byl "panťák" LeoExpresu, který v Úvalech nestaví. Proč jel zrovnna tak pomalu netuším. Možná tam je kvůli probíhající stavbě snížená rychlost.

Ve 160 to mohla být jiná "akce" ...

+6/0
5.10.2015 16:05

M39a81r77t14i98n 46F40r49y25š93č78o48k 7283683397276

Doporučuji přečíst si článek ještě jednou. A zpomaleně, leč s důrazem na sdělované informace:

1) „...video, které natočila palubní kamera Leo Expressu v Úvalech."

2) „Za svými zády pomalu popojíždějící jednotku Stadler Flirt zaregistroval až na základě varování strojvedoucího."

ad 1) Leo Express neprovozuje ani jednotky CityElefant, ani příměstskou dopravu v rámci PIDu.

ad 2) Leo Express v Úvalech nestaví, ale z důvodu probíhajících stavebních úprav ve stanici projíždí výrazně sníženou rychlostí. Strojvedoucí zajisté troubil, jak byste si jinak představoval to varování? Jinak mně přijde cca 20 metrů a nějakých 9 sekund v případě vlaku jako poměrně bezprostřední vzdálenost.

+5/0
5.10.2015 16:10

M53a24r19t45i40n 50P69r66o64s11t15ý 9760293690889

Tak vidíte, jak jste mě krásně poučil. Na věci to však nic moc nezmění. Jel pomalu a potichu. Musel zatroubit a chlapikchlapík příště po kolejích nepůjde :-)

Moc děkuji za odpověď

+4/0
5.10.2015 16:14

V34á64c36l13a14v 21Š12u23b13r43t 9667873428217

A proč by měla být "vzdálenost 9 sekund" jiná v případě vlaku, než v případě jiného dopravního prostředku?;-)

0/0
5.10.2015 22:32

D76a95l36i20b44o47r 46R93o85z16s68y25p22a12l 7920693216799

Pracovník vypadá jako by požil.

0/−3
5.10.2015 13:15
Foto

T35o68m24á22š 25M63i27h24a40l21i74k 1789514183585

Iba ak obed. Ja nemám absolútne podľa reakcie pocit, že by mal vypité.

+1/0
5.10.2015 18:45

P89e68t73r 94N41o81v33o94t48n57y 1661870901

Nebezpečné je takhle jít po kolejích.

+2/0
5.10.2015 12:03

J18i19ř52í 91N63o40v29o28t97n61ý 7418192

Přesně tak. Ještě se dá pochopit, když takhle někdo jde kousek po kolejích v nějaké odlehlejší oblasti, kde projede jeden vlak za hodinu. Zde to ale je na koridoru s několika tratěmi. Skoro mi to připadá, jako kdyby měl v uších sluchátka a v nich nahlas puštěnou hudbu. Už několik chodců jsem takto před sebou autem "tlačil", něž jsem zpozoroval, že jim z uší vedou kabely. Po zatroubení většina z nich leknutím div neskočila do škarpy.

+1/0
5.10.2015 13:36

P94e14t36r 70N25o43v97o20t35n53y 1381970381

Ono to v této rychlosti je blbě slyšet i bez sluchátek.

0/0
5.10.2015 13:55

J38i55ř40í 30N65o54v36o72t18n15ý 7868282

Ten hřmot by možná slyšet šel, ale vlakem moc nejezdím, takže nemohu potvrdit. Staré lokomotivy ČD by asi slyšel.:-) To ale nic nemění na tom, že rodiče pána asi neodvedli dobrou práci, když mu nevysvětlili, že po kolejích se prostě nechodí. Mohl jít při kraji, kde se mu nic snad nestane, pokud na přejezdu neuvízne Polák s kamionem.

0/−1
5.10.2015 14:36

P21e48t32r 89N59o38v36o64t98n36y 1551610791

V této rychlosti je to spíš šumění vánku než hřmot. Možná nějaké pomocné pohony(kompresor, chlazení) by mohly být slyšet, nevím jak to má ta černá LE rakev. Ani moderní brzdy pořádně neuslyšíte.

+1/0
5.10.2015 14:43

M15a59r56t61i46n 79F20r24y62š17č98o97k 7613533347676

I ve vyšších rychlostech je ta černá rakev slyšet až na poslední chvíli, pokud nejsou hrbolaté koleje...

+2/0
5.10.2015 16:16

R11o89b27e17r59t 75T20o18m60e96c26z72e98k 8121824932605

Po kolejích se jinak jít nedá.

+1/0
5.10.2015 13:47

P24e16t97r 74N35o37v93o71t65n13y 1481330371

Zas nějakej detailista. Tak po trati. Dá se jít mimo průjezdný profil, pokud možno co nejdál. Je to míň pohodlné, ale přežijete.  A nebo si aspoň dobře hlídat, kterým směrem je zapnutý autoblok a jít proti vlaku. Dopředu se dívá poněkud líp než dozadu.

+3/0
5.10.2015 13:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.