Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodovky a Volkswageny jdou na odbyt. Dieselgate prodeje zatím nezasáhla

Automobilky Škoda a Volkswagen upevňují svoji pozici na tuzemském trhu. Ukazují to nové statistiky o registrací nových automobilů na domácím trhu. Podle údajů Svazu dovozců automobilů rostly prodeje obou značek o více než padesát procent rychleji než celý trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T25o10m25á52š 41K36n15a25i43f83l 6243390657800

Jake překvapeni...

... Emise jsou to poslední, co zajímá asi 99,9% lidi co kupuje auto...

0/0
9.10.2015 19:52

V89í13ť40a 73K50r53u78t94i57š 1190114675677

A není ta tabulka náhodou o podílu jednotlivých modelů na celkových prodejích???

0/0
5.10.2015 20:55

J81o85s12e42f 40T13r66n30k94a 9309692727919

Nového Phaetona bych přejmenoval na VW Dieselgate, třeba by se konečně začal prodávat :-)...to by ale zase chtělo V10 TDi....

0/0
5.10.2015 20:05

J38i95n21d44ř87i44c87h 71Š47k85o60p56e27k 4875401230415

a proč by měl být pokles prodejů ? To že auto při homologaci (kterou absolvuje jedenkrát a to ještě málokteré) má vyšší emise ? ;-D;-D

+3/0
5.10.2015 18:14

T56o69m55á33š 72K83n40a27i92f43l 6443210277210

Inu, novináři, kteří jinak píšou o tom, kdo prefikl miss ČR, vubec nechápou o cem píšou... Tak z toho delaj neco úplně jiného.

0/0
9.10.2015 19:54

I11v76o 38Z18d90e60b68o47r62s80k17ý 3343671240111

Docela mě překvapilo čtvrté místo Dacie.

0/0
5.10.2015 16:45

Z26d70e19n59ě49k 95H95a87n60z21l 1121776982764

Tak přece si lidi nezačnou kupovat Korejské.

0/0
5.10.2015 15:47

J27a75n 69D69l57o51u64h66ý 8286920603590

Stejně nechápu, o co v dieselgate jde. Prostě vyvinuli software, které v klidu nastaví takový režim, že auto vydává jen minimálně exhalací. Že se měření emisí dělá takto, za to přece VW nemůže... ;-)

+2/0
5.10.2015 15:25

J49o44s87e19f 71T67r68n17k42a 9939482247389

Taky jsem si říkal, ale Amíčci to mají ošetřené - automobilka musí u homologace předat popis všech systémů ovlivňující emise.....což VW zatajilo, protože neřeklo: "My víme, jak to měříte, a proto je tam tenhle software", kdyby to udělali, nikdo by to možná ani u homologace nečetl a razítko by tam bylo".

0/0
5.10.2015 20:09

Z59d89e74n60ě19k 24H43a91n76z91l 1331646682104

Lidé jsou rozumní a nenechaj se ovlivnit

+4/0
5.10.2015 14:36
Foto

S94t17a65n20i69s24l61a86v 33T30e91s14a68ř 9827604612874

za tenhle článek byste měli dostat plexisklovou lupu. Titulkem navodíte zavádějící myšlenku, kterou si sami v prvním odstavci vyvrátíte. To je přece jasný, že statistika prodejů v září ještě není ovlivněná aférou, která vypukla až koncem září.

+6/0
5.10.2015 13:53

V26i79k94t96o42r 50N33á35r25o67ž36n83ý 3759862238

Kéž by podobné články vycházely i za rok touto dobou.

0/0
5.10.2015 13:26

L63i11b57o46r 27G42o60n89d18e67k 2857153760577

To si asi ani nikdo nemyslel, emise jsou většině lidí úplně volné. Co VAG ale znatelně zasáhne budou ty pokuty...

+1/0
5.10.2015 13:06

J61a54n 75Č96e96r35n32ý 8280750684911

Jestli to nebude tím, že je tato aféra běžným lidem normálně šumák.

+9/0
5.10.2015 12:47
Foto

S97t83a85n48i73s72l68a28v 44T66e50s49a98ř 9707784572924

běžní lidé kupují cca čtvrtinu nových aut, zbylé 3/4 kupují firmy, tam je důležité, komu to je nebo není šumák

0/0
5.10.2015 13:55

D89a29v83i87d 78K59a27p69r 4104609568210

Ja si taky myslim ze je to kupujicim jedno bez ohledu jestli je to firma ci soukroma osoba... pokud je auto spusobile pro provoz u nas tak je jim to ukradene.... :) hlavne ze to moc "nezere" :)

0/0
5.10.2015 14:12

C54y71r13i73l 60P78a68v87e30l89k33a 4286632378575

75 % škodovek jde do firem a institucí, objednáno bylo ještě před prázdninami 

- proto také nevadí relativní nespolehlivost novějších modelů, auto se po třech letech mění, tak se to nepozná.

+1/0
5.10.2015 12:36

Z90d75e27n14ě17k 15D47u39f96e19k 2734374828

Jestli ono to nebude tím, že se vozidlo objednalo ještě před aférkou a teď se teprve vydávají klientům a registrují. A firmy a Policie ČR teď  vyměňují vozový park respektive před několika měsíci s tím začaly;-)

+3/0
5.10.2015 12:08

A34l91e62š 28Z95e24l70i16n71k80a 1214492876

U nákupu auta rozhodují jiné věci než emise NOx :-)

+8/0
5.10.2015 11:54

V34l73a35d91i35s96l12a41v 23B62u93r23y27š23e44k 1979752897354

současná auta plní emisní limity kysličníků dusíku, tzakže není proč se podle toho rozhodovat či nerozhodovat, podvody se týkají starších vozů, jen tak pro pořádek

0/0
5.10.2015 12:01

M85a16r69i33u75s62z 22H90u55d46e51c86z92e39k 8800239211424

Mne mnohem vic trápí to, ze u nas ma auto věkový průměr myslím 15 let než aféra dieselgate

+2/0
5.10.2015 12:36

M94a77r59t73i87n 21K74a48r82á97s47e79k 9798853748508

To sice vypada pomerne hrozive, ale kdyz to prepoctete podle toho jaka auta po tech cestach jezdi (tzn zohlednite to ze 20 lete vraky stoji v garazi a nova auta najedou 30 000 za rok, tak by to vyslo uplne jinak.

+1/0
5.10.2015 14:59

P25a22v71e61l 44Š45e88d55l24b47a83u81e80r 7118831282665

Jo, třeba pohodlné sezení a spolehlivost. Takže i kdyby aféra nebyla, nemůžu jezdit ve VW, proč se trápit...

0/0
5.10.2015 22:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.