- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jake překvapeni...
... Emise jsou to poslední, co zajímá asi 99,9% lidi co kupuje auto...
A není ta tabulka náhodou o podílu jednotlivých modelů na celkových prodejích???
Nového Phaetona bych přejmenoval na VW Dieselgate, třeba by se konečně začal prodávat :-)...to by ale zase chtělo V10 TDi....
a proč by měl být pokles prodejů ? To že auto při homologaci (kterou absolvuje jedenkrát a to ještě málokteré) má vyšší emise ?
Inu, novináři, kteří jinak píšou o tom, kdo prefikl miss ČR, vubec nechápou o cem píšou... Tak z toho delaj neco úplně jiného.
Docela mě překvapilo čtvrté místo Dacie.
Tak přece si lidi nezačnou kupovat Korejské.
Stejně nechápu, o co v dieselgate jde. Prostě vyvinuli software, které v klidu nastaví takový režim, že auto vydává jen minimálně exhalací. Že se měření emisí dělá takto, za to přece VW nemůže...
Taky jsem si říkal, ale Amíčci to mají ošetřené - automobilka musí u homologace předat popis všech systémů ovlivňující emise.....což VW zatajilo, protože neřeklo: "My víme, jak to měříte, a proto je tam tenhle software", kdyby to udělali, nikdo by to možná ani u homologace nečetl a razítko by tam bylo".
Lidé jsou rozumní a nenechaj se ovlivnit
za tenhle článek byste měli dostat plexisklovou lupu. Titulkem navodíte zavádějící myšlenku, kterou si sami v prvním odstavci vyvrátíte. To je přece jasný, že statistika prodejů v září ještě není ovlivněná aférou, která vypukla až koncem září.
Kéž by podobné články vycházely i za rok touto dobou.