Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metrostav uspěl u Baltu. Za devět miliard postaví silnici do Gdaňsku

Další velkou zahraniční zakázku hlásí největší tuzemská stavební firma Metrostav. V Polsku firma postaví dvacet kilometrů rychlostní silnice S7 mezi městy Elbląg a Gdaňsk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B47o34h83u85m98í26r 53V64o16s41á44h51l25o 5758932238127

Čestina pláče - 

Za devět miliard postaví silnici do Gdaňsku nebo Gdaňska?

0/−1
10.10.2015 16:50
Foto

J59i82ř32í 14B68a32b15i76n29s62k53ý 7727609358481

termín  tři  roky ? ;-D za tu  dobu  nedokáže METROSTAV ani  postavit buňky pro  zaměstnance nikoliv  dělníky protože práce  u  METROSTAVU fakt nehrozí ,u  METROSTAVU je lidský pot nejdražší tekutina na světě

0/0
10.10.2015 16:22

J51a93r25o18s30l97a29v 18Š82i77m82á68č37e65k 6624407519818

Vždyť už si v Polsku zřídili dceřinou společnost. Mají tedy direktora i účet, na který lze fakturovat. Takže už mají téměř hotovo.

+1/0
11.10.2015 10:51

J15a59r89o45s21l39a14v 85Š66i89m43á75č80e46k 6134777879838

"Podle šéfa Metrostavu Pavla Piláta byl tuzemský trh vminulých šesti letech v destrukci." 

Skromně pomlčel o podílu Metrostavu (a ostatních velkých stavebních firem) ne té destrukci. Když bylo běžné porcování medvědů, kteří ještě běhali po lese (často i v prenatálním stavu) a příprava lovu se z podstatné části odehrávala podle not již vybraného lovce, pak vyschnutí penězovodu k tomu vést muselo. Větší část takové "přípravy" šla do kopru a jinak to veřejní investoři neuměli.

0/0
10.10.2015 10:48

T34o22m18á51š 69Z47e21m73a64n 3455478854855

Zjevně není problém ve firmě, ale v zadavateli - tedy v prohnilé organizaci zvané ŘSD a našich zákonech, které umožňují nekonečné odvolávání profesionálních dobroserů (např. Studnička, Patrik).

+3/0
9.10.2015 18:21

V85i72k35t57o56r 59N67o68v12a10k 5773373811959

To budu kukat ake krasne cesty budu mat a hlavne Tunely;-D;-D

0/0
9.10.2015 16:33
Foto

P22e47t30r 51F79o75u67s25e33k 6578987321754

v cizině stavjou normálně, kradou a fušujou to jenom doma, jako všichni ostatní, bo si to tady můžou dovolit a jinde ne

+3/0
9.10.2015 15:38

V19a39c35l57a84v 93Z34e62j42d25a 60S96t21a25r18š88í 5604515472703

chudáci Poláci netuší co j s touto firmou čeká;-D

+4/0
9.10.2015 15:06

T12o44m39á86š 62Z91e60m32a39n 3195958584475

To co Islanďany - kvalitně odvedená práce.

Tam evidentně nikdo nenutí firmu dělat nesmysly jako u nás.

+1/0
9.10.2015 18:22

J51a60n 22K49o35h89l 4203937731824

Tak jasně že Metrostav, když se číňani neosvědčili.. a to se tady našli experti, co je chtěli zvát i sem.. ;-D

0/0
9.10.2015 15:06

D59a67v59i29d 53B38u16r36d97a 9619792251

"Na spadnutí je i další stavba za miliardu ve Varšavě" ;-D

+1/0
9.10.2015 15:04

J95i89ř10í 67K74o98c60u79r82e57k 6115774675858

Pokud se k subdodávce nedostane Bögl a Kýsl, tak vklidu.

+1/0
9.10.2015 17:58

M12a61t61ú89š 66B55e16n53a39k 9298874912103

Prípadne to rovno nestavá HB Revis so statikom Tomčánym...

+1/0
10.10.2015 21:45

V52á55c61l94a80v 78S65v57o60b86o45d32a 3631869290530

a bude tunel? je to nějaké levné

0/0
9.10.2015 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.