Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Paříž pod dva tisíce. Aerolinky přidávají lety z Prahy a zlevňují

Velké oživení v letecké dopravě začíná být vidět i na plánech leteckých společností létajících z Prahy. Na další měsíce a především příští sezónu chystají další navýšení kapacit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I21m81r56i74c72h 17S31u17c39h22a19r37s51k59ý 8926813315741

Je potřeba u těchto cen být uvážlivý neboť většinou vás zavezou na Letiště De Gola, který je vzdálený od centra Paříže 30 km. :-/ A to se vyplatí. ;-D

0/0
11.10.2015 13:41

J47o95s40e91f 37R16i58c34h57t22e25r 9286915127453

Co to žvaníš? Ten tvůj De Gol je hlavní pařížský letiště, na který lítají všichni. A do centra je to stejně daleko jako z menšího Orly.

+1/0
11.10.2015 23:01

D80a22v55i79d 65K53o61n65d98ě57l42k48a 4837932856951

U Delty se tento typ objevil spíše náhodou, když převzala, myslím, společnost AirTran, který byl jejich významný provozovatelem. Volotea bude další 717 odkupovat od Blue1 a taky právě od Delty. S Voloteou jsem letěl před pár týdny do Benátek a vše proběhlo v pohodě. Je to sice "jen" lowcost, ale na mě působil sympaticky (např. šířka sedadel a prostor na nohy byl nesrovnatelný např. s WizzAir, tedy mnohem lepší).

0/0
10.10.2015 12:45

V21o69j52t98ě52c10h 28B54u49d25i47n59s18k91ý 4202299169914

Když o tom nic nevím, tak je snad lepší nic neříkat ne?

AirTran byl koupen Southwestem a právě od toho kupuje Delta svoje 717, mimo jiné proto, že provozuje jejich přímé předchůdce MD 88 a 90...

Volotea vypadá, že bude bohužel pomalu přecházet na A319...

0/0
10.10.2015 17:09

J70o46s47e11f 65R31i85c39h41t43e93r 9666745407703

Bohužel z hlediska pestrosti, ale jestli je to pravda, tak to znamená že se Volotea asi daří.

0/0
10.10.2015 17:54

M26a13r57t48i12n 92H79a92n10z39a49l 8168129579165

Ohledne B717: skutečně se jedná o relativně moderní, byť málokdy vídaný typ. Proto bych z věty vypustil slůvko "již". Řady boeingů totiž nešly zcela postupně. Oproti B717 jsou E17x a E19x levnější, ale letový komfort je výrazně vyšší v B717 (prosím neplést s konfigurací sedadel, hodnotím čistě pocity z letu).

+1/0
10.10.2015 12:15

J47o22s41e90f 32R49i58c19h14t31e23r 9226675847593

No nevím jestli je E170/190 levnější když výroba B717 skončila tuším 2006 :-) Já si naopak myslím že Volotea po nich "do začátku" sáhla, protože se jich všichni ostatní za levno zbavovali, a ještě asi budou. Ale je to čistě moje osobní ekonomická spekulace.

0/0
10.10.2015 17:51

J82o49s16e88f 91R87i61c80h13t98e90r 9526465717253

Rád bych doplnil tu informaci že Volotea lítá "s již nepříliš vídaným typem letadla Boeing 717" – není to tím, že by to byla stará kraksna, spíš naopak, ale tím, že se jich vyrobilo relativně málo (156), protože jejich výrobce McDonell-Douglas těsně před zahájením výroby fúzoval s Boeingem a tam holt měli jiný priority. A Volotea je jeho největším, a brzo i jediným, uživatelem v Evropě. Ale je to výbornej stroj, komfortem naprosto srovnatelnej s A320 a B737.

+8/0
10.10.2015 8:45

J25a82n 81S35ů95r81a 4355823173312

Souhlasím, ale příliš vidany opravdu není.

+1/0
10.10.2015 8:56

S67t92a52n26i88s79l21a18v 49M56o98k98r23ý 8657272846412

To mate pravdu ale v te vete by nemelo byt "jiz" protoze to evokuje ze je to letadlo velmi stare.

0/0
10.10.2015 14:09

J37a91n 41S95ů21r46a 4885153393402

Máte pravdu:)již tam již není:)

0/0
10.10.2015 20:59

L42i88b77o56r 66F98i66e33d94l19e63r 6249287789440

taky jsem se hned musel podivat co to je za letadlo...:-)

+1/0
10.10.2015 10:02

P96a25v25e26l 69M26o17r20a49v96e90c 1754355564557

Tak on létá spíš v USA se Detlou a v Evropě ho nahrazuje Embraer 190 který je přecejenom novější.

+1/0
10.10.2015 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.