Diskuze

Paříž pod dva tisíce. Aerolinky přidávají lety z Prahy a zlevňují

Velké oživení v letecké dopravě začíná být vidět i na plánech leteckých společností létajících z Prahy. Na další měsíce a především příští sezónu chystají další navýšení kapacit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je potřeba u těchto cen být uvážlivý neboť většinou vás zavezou na Letiště De Gola, který je vzdálený od centra Paříže 30 km. :-/ A to se vyplatí. ;-D

0 0
možnosti

Co to žvaníš? Ten tvůj De Gol je hlavní pařížský letiště, na který lítají všichni. A do centra je to stejně daleko jako z menšího Orly.

1 0
možnosti

U Delty se tento typ objevil spíše náhodou, když převzala, myslím, společnost AirTran, který byl jejich významný provozovatelem. Volotea bude další 717 odkupovat od Blue1 a taky právě od Delty. S Voloteou jsem letěl před pár týdny do Benátek a vše proběhlo v pohodě. Je to sice "jen" lowcost, ale na mě působil sympaticky (např. šířka sedadel a prostor na nohy byl nesrovnatelný např. s WizzAir, tedy mnohem lepší).

0 0
možnosti

Když o tom nic nevím, tak je snad lepší nic neříkat ne?

AirTran byl koupen Southwestem a právě od toho kupuje Delta svoje 717, mimo jiné proto, že provozuje jejich přímé předchůdce MD 88 a 90...

Volotea vypadá, že bude bohužel pomalu přecházet na A319...

0 0
možnosti

Ohledne B717: skutečně se jedná o relativně moderní, byť málokdy vídaný typ. Proto bych z věty vypustil slůvko "již". Řady boeingů totiž nešly zcela postupně. Oproti B717 jsou E17x a E19x levnější, ale letový komfort je výrazně vyšší v B717 (prosím neplést s konfigurací sedadel, hodnotím čistě pocity z letu).

1 0
možnosti

No nevím jestli je E170/190 levnější když výroba B717 skončila tuším 2006 :-) Já si naopak myslím že Volotea po nich "do začátku" sáhla, protože se jich všichni ostatní za levno zbavovali, a ještě asi budou. Ale je to čistě moje osobní ekonomická spekulace.

0 0
možnosti

Rád bych doplnil tu informaci že Volotea lítá "s již nepříliš vídaným typem letadla Boeing 717" – není to tím, že by to byla stará kraksna, spíš naopak, ale tím, že se jich vyrobilo relativně málo (156), protože jejich výrobce McDonell-Douglas těsně před zahájením výroby fúzoval s Boeingem a tam holt měli jiný priority. A Volotea je jeho největším, a brzo i jediným, uživatelem v Evropě. Ale je to výbornej stroj, komfortem naprosto srovnatelnej s A320 a B737.

8 0
možnosti

J25a19n 26S22ů98r12a

10. 10. 2015 8:56

Souhlasím, ale příliš vidany opravdu není.

1 0
možnosti