- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
čím je palivo hustší a těžší tím větší jsou kompresní tlaky potřebné k jeho vznícení ale zároveň roste kroutící moment, proto platí přímá úměra: těžké palivo=robustní a velký motor s nízkými otáčkami (palivo musí stačit prohořet), lehké palivo= relativně malý motor s vysokými otáčkami (palivo hoří rychle) přičemž se tento vztah moc ovlivnit nedá chceme-li potenciál paliva využít co nejlépe. Takže benzín holt patří do motorek a aut, nafta do traktorů a nákladních vozů a mazut do lokomotiv, trajektů apod.
Spočítejte si kamiony na silnicích. To je ta naše nenažranost, denně čerstvé, a to i o víkendech, dodávky just in time, a nafta hoří v motorech dvacet a více let starých - to nikomu nevadí? Tady je vidět v plné nahotě pokrytectví eurobyrokratů. Kdyby to mysleli s čistým prostředím vážně, polovina kamionů nejezdí.
Tak ono jen svícení aut přes den i v létě zvyšuje emise o téměř 2 %
A až soudruzi v EU podepíší amíckým soudruhům další vázací akt, pak mto teprve začne ............ V sobotu proběhla v německém hlavním městě mohutná demonstrace proti transatlantické obchodní dohodě (TTIP), největší demonstrace v této zemi za posledních deset let.
Takze nakonec se opravdu potvrdi co Peugeot Citroen rika poslednich par let, ze jejich auta jsou na nejvyssi urovni, akorat ze nemaji nemecky nebo asijsky emblem na kapote....
to určitě, kamarád jezdí dodávkou značky Peugeot asi už po třetí měnil kliku, protože se prostě láme.. kliku!!! Jsou to velmi nekvalitní značky aut...
Vážení ač se to někomu líbí nebo ne, ta stopa za tím je americká. Rozesraná ekonomika Evropy a jejích největších tahounů, rozesraný sociální systém, americe jednostranně nahrává! Oni potom přijdou s pomocí (nejlépe s půjčkou většího objemu peněz, jenž tam tiskne soukromá banka), abychom mohli zaplatit správu země, důchody, státní úředníky apod. zadlužíme se mnohonásobně víc, než jsme schopní vyprodukovat a dojde ke skupování a likvidaci firem, německými počínaje. Stále píšu o celé Evropě. Tankery například jsou prakticky nastartovány po celou dobu životnosti a pálí nikoliv naftu, ale ropu po tunách. Ty ale po Evropě nejezdí.
Stopa je hlavně od těch pojašených "ochránců". Jaderný pohon pro tankery a velké kontejnerové lodě je vyřešen, přepravci mají o ně zájem a provoz je podstatně levnější a hlavně to nezamořuje moře. A i těch ropných havárií by ubylo, protože tanker může být masivnější.
Docela mo to připomíná jeden starý fórek:
Tý, Jožo, očul si, že Anča z horného koncá má henten oný.... AIDS?
Fíha, a to je večšie ako Mercédes?
Baže, v tém pojede celá dědina.
.
No a stejně je to i s těmahle emisema - nakonec se provalí, že v tom jedou všichni.
Což by bylo nejlepší řešení, nakonec by se to nedotklo nikoho.
Emisemi je zanesena celá EU, zejména Německo. A ještě se to podporuje.
To vypadá, že to snad ani nikdo nikdy neměřil. A to je k tomu určeno tolik organizací. Asi se při tom pilo jenom kafe a koukalo do papírů.
Měří se to soustavně a v různých režimech už léta. 6e čísla nesedí, se rovněž ví už léta. Jenom se s tím dosud nic nedělalo.
No vida. Když jsem před pár dny napsal. že VW zřejmě nebude sám, byl jsem bohatě ominusován.
Nic překvapujícího, tady se nenosí říkat nepříjemnou pravdu.