Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Emisní skandál zatím neovlivnil ceny ojetých aut z koncernu Volkswagen

Skandál kolem falšování údajů o emisích zatím neměl dopad na ceny ojetých naftových automobilů z koncernu Volkswagen na evropském trhu. Vyplývá to podle agentury Reuters z průzkumu společnosti EurotaxGlass ve 30 evropských zemích. Firma nicméně upozornila, že situace se může v nejbližší době změnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M18i67l78a98n 11V16á70c87h74a 4325194121467

Jenomže v USA je trochu jiná situace a prodej výrobku s parametry zakoupeného zákazníkem, který prokazatelně parametry falšoval, tak to je pěkně ošajslich a v USA bude VW značně finančně tratit. :-/

0/0
11.10.2015 10:39

I70v30o 68K42o51t35a92l29a 2538754480366

Bude však nutné se vyhýbat svolávacím akcím a značkovým servisům. Taky jsem spokojeným uživatelem VW s "Das Drama." motorem a doufám, že bude auto ještě dlouho sloužit. O moderní výdobytky typu start-stop, močovinu apod. nemám zájem!!

+2/0
10.10.2015 15:23

J34i34n98d81ř60i50c23h 54Š31k74o18p65e64k 4255571590655

není žádný důvod, proč by tahle pseudokauza měla mít vliv na cenu ojetin koncernu

+5/0
10.10.2015 15:09

M34a38r41e41k 57K70o79s44t43e74l32e76c90k25ý 6483346328

Nesmyslné divadlo a šaškárna pro potroublé ovčany!

O nějaké emise vůbec nejde!

Kdyby měl kdokoliv zájem na snižování emisí, tak nedopustí, aby 17 největších obchodních lodí vyprodukovalo stejné emise, jako všechna auta provozovaná na celém světě. A to nepřipomínám letadla a rakety.

Jde jenom a pouze o peníze! Za auta, na vývoj, pro tisíce jinak zbytečných Úředníků. A teď ještě za soudy a možná i opravy. Někdo ty nesmyslné normy vymyslel a zavedl. Technicky je to blbina zvyšovat výkon motoru, abych mohl ucpat výfuk. Kolik energie se tím zbytečně zmaří? Proč musím přidávat do motoru chcanky a místo potravin pšstovat na poli řepku? To je eklogické? Vždyť právě tím nadělám podstatně více emisí!

Normální člověk chce normálně funkční auto. Ta s podvodnickým motorem budou žádanější než ta ostatní, protože všichni teď ví, že lépe jedou!

+7/0
10.10.2015 14:09

P61e78t46r 62T75. 50D58v61o32ř25á97k 4934338853

Zase ta poudačka o těch lodích...

0/0
10.10.2015 14:37

J70a76n 70F92r19o24l97í92k 6926500215804

Jeden Boening 747 spotřebuje na 14 minut letu tolik paliva co já na 8 let provozu svého auta. Právě jsem si dal tu práci to do jiné diskuse spočítat. Ano, chápu, že aut je víc jak letadel.

+1/0
11.10.2015 11:34

J15i79ř79í 98T96e27p49r 4267890355975

Opakuji, že je to "spor" výrobce (ale spíš bych řekl že výrobců) s homologačními úřady. Potažmo spíše s bezmozky v bruselu.

Majelů aut se to prakticky netýká. Ty jsou v pořádku. Jak už tady někdo psal, budou to asi jedny z posledních aut jedné "normální" generace.

+5/0
10.10.2015 14:01

T86o87m74á64š 89K97n18a56i28f44l 6803970897300

Probůh... Novináři... Vzpamatujte se... Proč by mely klesat ceny ojetin?

+5/0
10.10.2015 14:00

O47n76d41ř22e46j 80Š52t68ě34p39á77n55e51k 5449980958169

Protože novínář si dal do rovnice skandál, problémy, pokles ceny akcií a tak předpokládá ;-D

Ale nechápe, že cenu určí nabídka a poptávka.

+4/0
10.10.2015 14:20

A46l53e86š 45C94h32u36d32ý 1373136516128

Přesně to vypovídá o tom, že jsou emise u 95% lidí až na posledním místě a že nějaký skandál, který vlastně vyvolala tupost nýmandů, kteří zavedli "nějaké" pofiderní normy, které byly zavedeny bez toho, aby dostal automotiv průmysl čas na dodržení těchto norem, je liem vlastně ukradený. Těch 5% jsou ti, kteří se na tomto "skandálu" budou snažit napakovat soudní cestou. V USA je to životní styl, soudit se o položené nebo zvednuté záchodové prkýnko. Ale, určitě je samozřejmě dobře, že se tyto podvody provalují a že se už začíná potvrzovat, že v tom jedou v podstatě všechny automobilky. Když vidím Bursíka a Katežinu Žak, je mi ale vše jasné.

+4/0
10.10.2015 13:51

Š33t85e45f98a10n 16F96r12i49č58a 7222618153446

Nevypovídá to o ničem. Než prodávat pod cenou, většina majitelů případný prodej raději odloží.

+1/0
10.10.2015 13:56

A16l40e60š 30C61h14u83d45ý 1833906536758

Jo? Myslíte, že teď bude stát Octavie ne 400 tisíc, ale třeba 320 tisíc? To si opravdu myslíte?

0/0
10.10.2015 14:00

M59i40r46o88s19l57a24v 65Z81i36k53m68u16n45d 7979883194433

Je zřejmé, že většině populace - s výjimkou zezelenalých hlav - jsou hodnoty emisí celkem lhostejné ...

+9/0
10.10.2015 13:32

J14a38n 33Š43l27é91g25l 8962510318493

A to je dobře, když lidi kašlou jaká daná věc má dopady na životní prostředí?

+1/−1
10.10.2015 13:43

O28n12d98ř24e18j 62Š30t52ě18p22á32n51e56k 5299500588339

Jaký dopad na životní prostředí má váš počítač/mobil na kterém jste reagoval na příspěvek? ;-D

+3/0
10.10.2015 13:51

J76a92n 97Š47l47é93g81l 8202700318173

Moje otázka byla stavěná jinak. Je dobře, že je to fuk lidem? Neříkám, že jsem zelený mozek, ale je možná špatně, že lidi na takové věci kašlou a nedělají nějaký rozumný kompromis a tím rozumný nemyslím směrnice EU, chápete?

+1/0
11.10.2015 15:03

A12l71e27š 42C27h23u60d85ý 1353656176318

Ne, to dobře není. Ale dobře není ani to, když parta neumětelů, kteří netuší co znamená slovo technologie přitlačí automobilky ke zdi. Měl být dán termín, ale rozumný. Řekněme 2020, ne nesmyslný termín.

+2/0
10.10.2015 13:54

J88i36n87d90ř95i26c10h 90Š69k71o74p48e28k 4535561300645

proč bych měl řešit emise svýho auta, které najede třeba pár tisíc km ročně, když politikům nevadí volný dovoz např. čínského zboží vyráběného za ignorování všech předpisů vůči životnímu prostředí ?

+2/0
10.10.2015 15:17

P61e29t36r 51K59n31ě11b19o59r33t 3241110

Cena těchto ojetých aut se rapidně zvedne. Budou to poslední auta s nejlepším poměrem výkon/spotřeba.

+16/0
10.10.2015 12:56

R37o96m46a50n 36J90e26s57c67h93k29e 9748145167215

Já si to nemyslím, že by šla cena nahoru. Bazary jsou plné.

0/0
11.10.2015 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.