- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja taktez zadam po VW obri slevy. Holt kazdej chceme neco.
Kdo ponese náklady za obří podvod bylo od začátku jasné. Němci ani VW to nebudou. Škrtnuté nebo snížené investice zasáhnou samozřejmě všechny koncernové značky, protože je zcela nemyslitelné, že by VW měl v investicích a vývoji zaostávat a peníze se prostě vezmou od všech. Podobný princip se uplatnil i u našich domácích poboček zahraničních mateřských bank v době finanční krize.
Logický je i tlak na dodavatele, neboť ti v Německu nejsou. Kdo řekl, že německý podvod zasáhne nejvíce českou ekonomiku, měl pravdu.
podvod zasáhne celou automobilku, všechny koncerny, bude mít vliv na jejich ekonomiky a dodavatele, to je vážně geniální objev, to jsme netušili
Další z cest je - snížit ceny nových vozů a spokojit se s nižší marží. To ale VW jaksi neuvádí ... !?
Jako ze by akcionari meli mensi dividendy? No to si snad delate srandu, ne?
se z toho synci trosku podelali....
"Soudruzi udělali někde hybu" a chtěj aby jim to zaplatili ostatní, pro Němce tento systém začíná být obvyklý - viz madam Merkel.
" ... jádrovým technologiím ... " - koukám že Google Translate se lehce seknul ...
Hlava mi to nebere - Amíci najednou objevili jistou nesouvislost v softwaru VW, který tak dokázal upravit hodnoty zplodin, které by jinak převyšovaly povolené limity v USA ( že to zrovna vyšlo v době, kdy opanoval VW trůn největšího výrobce automobilů na světě jistě není náhodné) ...
Nechápu, proč je tedy taková hysterie skrz celou Evropu (?!), když do zdejších evropských norem se ony limity v pohodě vejdou ( jsou nastaveny tolerantněji než v USA). Notabene pak hlavně v Německu ?! Mlčení konkurence VW rovněž o něčem vypovídá (namočení jsou v tom všichni)...
Jediný, kdo na tom tak doopravdy vydělá je automobilový průmysl v USA, který tak jednoznačně vyšachuje velkého hráče z jeho trhu - a v tom vidím jediný a jednoznačný důvod, který dal vzniknout celé této nafouknuté kauze !!!
Ano, je to hysterie. od představ, jak lidi přestanou kupovat vozy VW Group, jak klesnou jejich ceny u ojetin, až po prognózy o poklesu HDP zemí závislých na autoprůmyslu.
Nesnasim pojem "snizovani nakladu" !Je to pouze jiny vyraz pro "osulit kvalitu" a to je cesta do pekel pro kazdou firmu !
No možná je to víc politické než si myslíme. Představa, že VW jako obří zaměstnavatel (včetně dodavatelů atd...) začne utahovat kohouty může lecjakého státního regulátora dost přitlačit ke zdi... Tahle zpráva možná míří někam úplně jinam....
lecjakého ne, iba evropského, ostatní si smlsnou
Jsem zvědav jak budou odboráři teď vydupávat navýšení platu dělníkům ve Škoda Auto na další období, když se takhle VW chová ke svým dodavatelům, kteří za nic nemůžou. Pár manažírků a inženýrků VW, kteří se rozhodli pro toto softwarové řešení určitě o své peníze nepřijde, ale dodavatelé o ně přijít můžou. Zajímavý přístup. Spíš bych očekával škrty v reklamě, podpoře sportu atd., ale hojit se na dodavatelích nevím nevím, zda tohle je správná cesta.
A zaměstnanci škoda auto za to můžou ? Nebo co tím chtěl básník říci Ti už za to vůbec nemohou.. Škoda doplatila na centrální řízení... Dokonce si myslím, že by mohla i Volkswagen žalovat... Snad se z toho do budoucna poučí a dojde k decentralizaci..