Diskuze
Zastavit, či nezastavit? Spory o Českou Třebovou zbrzdily jízdní řád
Děkujeme za pochopení.
S38t18a87n13i86s74l40a52v 70T75e36s96a65ř
OK, takže se nakoupily pendolína s max. rychlostí 250 km/h, pod ně se postavila trať, která jim umožňuje jezdit jen 160 km/h a po cestě ještě budou stavět u každý kupky hnoje. Výsledek? To už nebude ani těch ubohých průměrných 118 km/h (bez zastávky v ČT). To už bude rychlejší každá Fabia 1,2 HTP.
S44t74a49n88i25s14l36a97v 58T32e51s85a80ř
v české třebové je potřeba zastavovat, protože je tam železničářská škola a mladí železničáři chtějí na svou režijku cestovat rychlíkama
I31v40a18n 42R75ö27z38l65e63r
Prece vsichni dobre vedi, ze na velikosti nezalezi, ne ?
I35v87a40n 96R24ö14z70l10e90r
P.S melo to byt vlakno k Matusi Eliasovi 11.55 h
P82e95t27r 34V41i41n91a53ř
No a co teď, Jančurobijci, jaký je váš další argument proti tomu, že jsou České dráhy diletantský zastaralý přežitek pro trafikanty?
M78i79r84e45k 26Z15á53v98o43d37n10ý
Co s tím má společného Jančura a jeho nabubřelé PR? Za to, že nebude část vlaků zastavovat v ČT nemohou ČD, ale hlupáci na MD :)
F80r48a60n57t28i88š32e37k 57N41o42v38á96k
Ještě že řeší tak důležité věci. kam by to došlo, kdyby řešili třeba to, proč ČR nemá jedinou vysokorychlostní trať a vlak z Berlína do Vídně jede zbytečně trasou o 200 km delší. (a mimo ČR)
M23i82r10e43k 34Z84á86v82o50d52n23ý
Upřímně, mě mnohem více zajímá, jestli zastaví vlak tam kde potřebuji, než jestli Neměc pojede do Rakouska přes ČR. Problém vysokorychlostní tratě je samozřejmě mnohem komplikovanější, než potenciálně rychlé rozhodnutí zastavit/nezastavit. A otázka přínosnosti vysokorychlostní tratě se samozřejmě řeší (jen nikdo nemá odvahu říci bude x nebude).
M70i14r36e71k 89Z10á87v82o25d77n73ý
Jsem rád, že alespoň někdo z hnutí ANO se umí chovat rozumně, když na MD mají samé hlupáky.
P83a23v12e31l 50Ř32a52p12e87k
Ukažte mi jinou obec s nějakými 14 tisíci obyvateli, kde zastavuje tolik dálkových vlaků jako v ČT. Když některé ty vlaky jezdily celé roky přes Vysočinu, tak v ČT nějak zásadně trpěli? Kulový. I tak se měli luxusně.
M85i60r37e65k 82Z82á22v96o97d18n44ý
Kdybyste nebyl slepý a podíval se na mapu a znal trochu místní poměry (směry cestujících), tak byste takové bláboly nevypouštěl z prstů.
P28e27t10r 84N51i41v50n24i19c44k18ý
Od toho, aby vlaky zastavovaly v každé obydlené zatáčce, jsou snad couráky.
M26i30r31e62k 45Z60á96v49o35d83n52ý
Vlaky mají zastavovat tam, kde je potřeba. A v ČT to i podle frekcence cestujících, i podle strategického plánu bylo více než vhodné.
M75i44r34o26s14l70a28v 78Z65i48k85m83u14n50d
Argument o prodlužování jízdní doby je na úrovni mentální retardace ... vlaky zastavující a projíždějící v České Třebové mají zcela stejnou cestovní dobu mezi Pardubicemi a Brnem, nehledě na to, že cesta z oblasti Zábřeh (na Moravě) / Šumperk / Hanušovice / Jeseník do Brna je přes Českou Třebovou časově i kilometricky (a tudíž i cenově) výhodnější než přes Olomouc ... Takže nejde jen o okolí Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, ale i Šumpersko a Jesenicko ... čili spádová oblast z hlediska populace minimálně jedou tak velká než se uvádí ....
Rovněž tak argument o úspoře elektrické energie při rozjezdu je zcela směšný - to je jako "socialistická agitace NESVÍTE NĚKDE ZBYTEČNĚ" ... pak by bylo výhodné, aby vlak nezastavoval mezi výchozí a konečnou nikde ...
P46e11t70r 46N92o19v50o51t20n44y
" vlaky zastavující a projíždějící v České Třebové mají zcela stejnou cestovní dobu mezi Pardubicemi a Brnem" Tak to je ale jen blbě udělaným jízdním řádem. Průjezdní rychlost skrz Třebovou sice není nijak závratná, ale zastavení se samozřejmě projevit musí.
P61a29v76e46l 11M68a18t52o75u97š34e49k
Ona to není jen Č. Třebová se 17000 obyvateli, ale také sousední Ústí nad Orlicí s dalšími nejméně 14000. To už je docela slušná aglomerace na to, aby tam zastavovaly dálkové vlaky.
R27a24d46e52k 90J65a52n76a43t47a
Ony tam ale zastavují - všechny rychlíky a všechny IC/EC linky Praha-Olomouc-(Ostrava/Žilina), což je myslím dostatečné.
Tato diskuze se vede jen o RJ/EC linky Praha-Brno-(Wien/Budapest).
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!