- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
OK, takže se nakoupily pendolína s max. rychlostí 250 km/h, pod ně se postavila trať, která jim umožňuje jezdit jen 160 km/h a po cestě ještě budou stavět u každý kupky hnoje. Výsledek? To už nebude ani těch ubohých průměrných 118 km/h (bez zastávky v ČT). To už bude rychlejší každá Fabia 1,2 HTP.
v české třebové je potřeba zastavovat, protože je tam železničářská škola a mladí železničáři chtějí na svou režijku cestovat rychlíkama
Prece vsichni dobre vedi, ze na velikosti nezalezi, ne ?
P.S melo to byt vlakno k Matusi Eliasovi 11.55 h
No a co teď, Jančurobijci, jaký je váš další argument proti tomu, že jsou České dráhy diletantský zastaralý přežitek pro trafikanty?
Co s tím má společného Jančura a jeho nabubřelé PR? Za to, že nebude část vlaků zastavovat v ČT nemohou ČD, ale hlupáci na MD :)
Ještě že řeší tak důležité věci. kam by to došlo, kdyby řešili třeba to, proč ČR nemá jedinou vysokorychlostní trať a vlak z Berlína do Vídně jede zbytečně trasou o 200 km delší. (a mimo ČR)
Upřímně, mě mnohem více zajímá, jestli zastaví vlak tam kde potřebuji, než jestli Neměc pojede do Rakouska přes ČR. Problém vysokorychlostní tratě je samozřejmě mnohem komplikovanější, než potenciálně rychlé rozhodnutí zastavit/nezastavit. A otázka přínosnosti vysokorychlostní tratě se samozřejmě řeší (jen nikdo nemá odvahu říci bude x nebude).
Jsem rád, že alespoň někdo z hnutí ANO se umí chovat rozumně, když na MD mají samé hlupáky.
Ukažte mi jinou obec s nějakými 14 tisíci obyvateli, kde zastavuje tolik dálkových vlaků jako v ČT. Když některé ty vlaky jezdily celé roky přes Vysočinu, tak v ČT nějak zásadně trpěli? Kulový. I tak se měli luxusně.
Kdybyste nebyl slepý a podíval se na mapu a znal trochu místní poměry (směry cestujících), tak byste takové bláboly nevypouštěl z prstů.
Od toho, aby vlaky zastavovaly v každé obydlené zatáčce, jsou snad couráky.
Vlaky mají zastavovat tam, kde je potřeba. A v ČT to i podle frekcence cestujících, i podle strategického plánu bylo více než vhodné.
Argument o prodlužování jízdní doby je na úrovni mentální retardace ... vlaky zastavující a projíždějící v České Třebové mají zcela stejnou cestovní dobu mezi Pardubicemi a Brnem, nehledě na to, že cesta z oblasti Zábřeh (na Moravě) / Šumperk / Hanušovice / Jeseník do Brna je přes Českou Třebovou časově i kilometricky (a tudíž i cenově) výhodnější než přes Olomouc ... Takže nejde jen o okolí Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, ale i Šumpersko a Jesenicko ... čili spádová oblast z hlediska populace minimálně jedou tak velká než se uvádí ....
Rovněž tak argument o úspoře elektrické energie při rozjezdu je zcela směšný - to je jako "socialistická agitace NESVÍTE NĚKDE ZBYTEČNĚ" ... pak by bylo výhodné, aby vlak nezastavoval mezi výchozí a konečnou nikde ...
" vlaky zastavující a projíždějící v České Třebové mají zcela stejnou cestovní dobu mezi Pardubicemi a Brnem" Tak to je ale jen blbě udělaným jízdním řádem. Průjezdní rychlost skrz Třebovou sice není nijak závratná, ale zastavení se samozřejmě projevit musí.
Ona to není jen Č. Třebová se 17000 obyvateli, ale také sousední Ústí nad Orlicí s dalšími nejméně 14000. To už je docela slušná aglomerace na to, aby tam zastavovaly dálkové vlaky.
Ony tam ale zastavují - všechny rychlíky a všechny IC/EC linky Praha-Olomouc-(Ostrava/Žilina), což je myslím dostatečné.
Tato diskuze se vede jen o RJ/EC linky Praha-Brno-(Wien/Budapest).