Diskuze

Podvodníci vydělají na autech s přetočeným tachometrem 19 miliard ročně

Téměř 19 miliard korun ročně vydělají podvodníci v tuzemsku na autech se stočeným tachometrem. Tuto částku lidé zaplatí navíc při koupi upravených a následně dražších vozidel, vyplývá z údajů automotoklubu ÚAMK a autobazaru AAA Auto zveřejněných na středeční tiskové konferenci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak teď jestli jde o auta nebo ty výdělky...;-D

0 0
možnosti

Dělám do motorek a tam je to nemlich stejné jako u aut. Mnohdy ještě horší. Po roce 89 jsem začal dovážet ojetiny, pár motorek jsem dovezl a prodal a za nějaký rok jsem toho nechal, nebyl jsem schopen legálně jako firma konkurovat garážovým dovozcům: Jednak dováželi na ponížené faktury, takže v dobách předunijních ušetřili na cle a DPH, tehdy byly dokonce ještě složitější daň z obratu. No a druhak, rovnali bourané motorky v garážích, odtáčeli kilometry, nechali posvařovat plasty a pak prodali. A na to jsem neměl chuť ani žaludek.

Sám jsem si pro sebe dovezl Hondu a také nějaká auta. Pro zákazníky ale ne, protože to chce dodržovat určité zásady a výsledné auto nebo motorka je vždy o něco dražší a na to čeští kolenovrti neslyší. Jednou z více zásad je i neobchodovat s Čechy žijícím v Německu a také pokud možno shánět co nejdále od naších hranic. směrem na západ. I bývali dederoni mají naše zvyky, těm se také raději vyhnout. Do obchodu s ojetinami tam dnes dělá i spousta Arabů, Turku, Rumunů, na ty je třeba dávat také pozor, musím ale konstatovat, že v průměru je turecký obchodník poctivější než český emigrant. Po německých důchodcích se také dá auto zakoupit, sám jsem takové měl, měl jsem ověřené, bylo po staré paní. Kupoval jsem je zaprášené, na měkkých gumách zastrčené u prodejce Forda. Najel jsem na něm přes 300000 km prakticky bez investic. A jeho následník najel bez investic dalších 150k, mít takové auto z "mototechny" tak jsem vyhodil zbytečně nejméně půl mega a dnes by bylo na odpis. Takto jsem investoval jen do paliva a spotřebních materiálu jako jsou brzdové kotouče, výfuk atd.

Musím se zasmát, co nám Áčka tlučou do hlavy, asi by mělo být u článku velkým písmem "Reklamní článek pro firmu AAA, jediné správné."

0 0
možnosti

J93a56n 43K94r20p89e37c

15. 10. 2015 6:43

pokud nekdo hodla kupovat ojeta kamna stredni tridy, zejmena z nemecke produkce tak necht zvi, ze se ve vetsine pripadu jedna o firemni vozy (vozy leasingovek), a je pravidlem, skutecne pravidlem, ze za prvni 3 roky najedou nejmene kolem 150 tis. km, mnohdy jsou k videni vozy s najezdem vice nez dvounasobnym. opravdu neni mozne koupit takove auto po 5ti a vice letech v provozu pod ujetych 200 tis. km. paklize minite verit historkam o duchodci a jeho cetach do kauflandu, pak se pred takovy kaufland skocte podivat, kolik kombiku fdyslu stredni a vyssi tridy rano/dopoledne pred kauflandem parkuje. a presne takova je sance, ze tato historka je pravdiva. a myslite si ze jste vyjimka? ze zrovna vam se postestilo a vse, ostatnim jste to natreli? tak si budte jisti ze ne. takove auto se k vam pres bazar vubec nedostane. 1. onen duchodce ho nema duvod prodavat, 2. ma mozna opravdu malo najeto, ale je na nem jedna nebo vice takovych zavad, ze se toho majitel radsi zbavil. 3. pokud prece jen, tak zmeni majitele drive, nez se vubec do bazaru dostane. byl jsem u nakupu nekolika desitek aut, byl jsem povolan k dalsim desitkam aut abych zjistil, jak to s nimi doopravdy je, a nikdy, skutecne nikdy se historka o duchodci nepotvrdila, zato vzdy vyjimecne dobry kauf se obratil v dost neprijemnou zkusenost.

0 0
možnosti

J55o59s14e29f 18D17r12d16a

14. 10. 2015 23:24

Znám jednoho dovedu co vozí auta ze SRN. Volá klientovy, mám pro Tebe to auto co jsi chtěl...! Prima a kolik to má natočeno?   No kolik chcéééš...!! Přesně taková je situace. Proto kupovat auto podle čísel na budíkách je nesmysl zrovna tak jako kupovat nové. Ojetina dva roky stará za půl ceny, udělat rozvody, nápravy a brzdy a do čtyř let prodat. Stále se na tom netratí tolik, jako při prodeji auta koupeného od nova.

0 0
možnosti

Opravdu nechápu, jak někdo může věřit při koupi vozidla údajům na tachometru. To je stejné jako věřit, že ve vietnamské tržnici prodávají originál Adidas…

Jinak mimochodem, dnes se stáčejí tachometry i u nových předváděcích aut v autosalonech.

1 0
možnosti

nějak mě těch lidí není líto, podle mě se dají koupit poctivý auta, ale oni kvůli nízké ceně se nechávají obelhávat, ze zkušenosti vím, že o poctivý auta moc zájem neni, prodávám vždycky po pěti letech poctivý auto, do bazaru ho dát nechci kvůli ceně, všechny servisy ve složce, najeto tak kolem 80 tisíc, perfektní stav, žádná levárna, cena o padesát tisíc míň než v áčkách, ale zájem je malý, lidi traději koupí stočenou mrchu na leasig od podvodníků, kolikrát jsem si říkal, jak je to možný

0 0
možnosti

Dav chce být klamán. Je naprosto fuk, jestli je to zespoda shnilé a má to stočených 200 tisíc km, klavně že to na první pohled vypadá. A neplatí to jen o autech. U realit je to totéž.

0 0
možnosti

Mě na tom všem zaráží jedna věc. Že se krade u nás na Východě, to není žádná novinka.

Že by ale mělo být stočeno i 30% ojetých aut prodaných v Německu, to mi hlava nebere... Jestli si to číslo nevycucal někdo z prstu, opravdu se i Němci při svém smyslu pro Ordnung nechají takhle dobrovolně okrádat??

0 0
možnosti

Nějak si nedovedu představit, jak Němec kupuje auto po "prvním majiteli" bez servisní knížky. Ale mohou mít pravdu, je tam děsná spousta Turků a Kurdů, kteří vyžadují podřadné či kradené zboží. Určitě se pro ně najde šuntbazar.

0 0
možnosti

Bylo tu na diskusich jiz spousta rad, na to, jak rozpoznat  ze tachometr byl stocen (osoupany volant, saltpaka atd.) Jsou ale i jine indikatory. Napr. u nekterych 3 letych vozu jeste najdete orig.pneu, se kterymi se vuz prodaval. Muzete si take poslechnout, jaka je vule ventilu. Muzete se podivat, jak jsou opotrebene sajby na alternatoru atd.

0 0
možnosti

Upřímně řečeno, nejspolehlivější vodítko je rok výroby vozu. Pokud má auto s rokem výroby např. 2002 na tacho nějakých 95tkm a předchozí majitel nebyl vysloveně důchodce dle rodného čísla ve velkém TP, je to pro mě jasná stočenka. Je ale pravda, že někdo může mít tak agresivní pot, že volant a řadička po 2 letech vypadá, jako po nájezdu 200tkm ;-D Ošoupaná sedačka je taky diskutabilní. Stačí aby řidič byl těžká váha a je to na sedačce také rychle znát. Moje zkušenost je navíc taková, že ani značkový servis není zárukou odhalení skrytých vad, tím spíše, když je to služba zdarma. Tohle je třeba má zkušenost se značkovým škodováckým servisem a od té doby si každé auto raději proklepnu sám a pořádně.

0 0
možnosti

Mezi lidmi stale prevlada nazor, ze stav auta je odvozen od najetych km. Proto se stale tolik pretaci. Vzdyt to ale nemusi byt vubec pravda - auto ktere ma najeto 400 000 km muze byt v lepsim stavu nez to, ktere ma pouhych 100 000 km. Pral bych vam videt, jak nekteri ridici dokazi zrasovat motory tim, ze je jeste zmrzle v zime zenou do otacek! Takovy motor kouri i kdyz jeste nema ani 100 000 km !

4 0
možnosti

Tohle nedělají jenom řidiči, ale i bazarníci, kteří jsou schopni hnát motor do otáček se studeným motorem, aby kupující viděl, jak motor krásně jede. Je to prostě takový český zlozvyk.

0 0
možnosti

P67a54v92e87l 37O51t32a

14. 10. 2015 14:39

zkusil jsem otestovat AAA při prodeji vozu, zda-li se něco nezměnilo k lepšímu. zkráceně- po třech hodinách strávených na pobočce v Praze ( a zkoušení divadla s cenou a střídáním se lidí na mně ) jsem odjel i s autem pryč. pozor - co mě dorazilo. po dohodnuté ceně mi sdělili u vyřizování papírů, že mi strhnou cca 1300 na poplatky za převod. smlouvy jsem roztrhal , namontovali už sundané značky, po garáži sehnali vyndané zimní pneu  a jelo se pryč.

0 0
možnosti