Diskuze

Podvodný software může být i v nových motorech, připouští Volkswagen

Volkswagen připustil, že u nových dieselových motorů používá software, který by mohl snižovat emise při testech. Americká agentura EPA nyní zjišťuje, zda nešlo o další nástroj k manipulacím s emisemi. Podle deníku Spiegel se do skandálu namočilo třicet manažerů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přirovnání: Nahusti pneu na 2 atm. Během jízdy jsme zjistili 2,1 atm.Ty jsi podvodník, protože si pneu nahustil kompresorem, my jsme mysleli, že je nahustíš pumpičkou.

1 5
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Nevadi vam ze se jedna o USA?;-)

0 0
možnosti

jasně, pár maníků cosi vytváří, asi ve svém volném čase i když z toho nemají žádný osobní prospěch...to jsou hrozné žvásty. Nejspíš ta nová strategie VW

0 0
možnosti

J32a77k72u38b 14K16o71s

14. 10. 2015 19:51

Nechápu proč Volkswagen takhle dobrovolně páchá harakiri, zejména když máslo na hlavě mají evidentně všichni. Tady by se hodil osvědčený přístup českých politiků. Zatloukat, zatloukat a zatloukat. A když ti to dokážou - tak zatloukat, zatloukat....

3 2
možnosti

J23a32n 31N24o54v33á81k

14. 10. 2015 22:14

Zatím to evidentně nikomu jinému nedokázali.

2 0
možnosti

já si myslím, že v tom jsou namočeni hlavně všichni ekologové. A jak se tak postupně ukazuje, jedou v tom nejspíš všechny automobilky.

2 1
možnosti

J18a83n 38F70r19o43l97í51k

15. 10. 2015 10:13

Až budeme mít Euro 15 z výfuků se bude linout levandulová.;-D

0 0
možnosti

Jsem zvědavý jak dlouho se ještě média budou zabývat touto zhovadilou a vykonstruovaném kauzou.Myslím že svět a Evropa má daleko větší problémy než Dieselgate.IS, Sýrie,imigranti, Ukrajina,Řecko to jsou skutečné problémy k řešení a ne tahle přítomnost odporující uzdravení myšlení.

4 0
možnosti

Pro EU a její všemožné orgány je jednodušší nařizovat emisní normy, narovnávat okurky apod, než řešit opravdu zásadní věci než např. ochrana hranic.

6 0
možnosti
Foto

Nj, "manažerské rozhodnutí": Ten novej model prostě do konce roku dodáte, jinak všichni letíte! A zařiďte si to, jak chcete!!

1 0
možnosti
Foto

Tady vůbec nejde o trochu nějakého stopového smrádku v emisích, ale o odrovnání konkurenta. Samozřejmě programy musí vyhovět ve všech režimech- i stojící auto před křižovatkou nesmí smrdět. Pro městský provoz bych považoval za nutné, při rychlostech pod 50 km/h emise potlačit, jak jen to jde, i když to sníží účinnost. Při 120 nejste ve městě, tam na tom tak nesejde, jestli je něčeho 0,08% nebo 0,8%.

Jak se do programování začnou míchat právníci, je technika a věda v koncích.

5 0
možnosti

Zčásti si protiřečíte. Snížit účinnost znamená zvýšit spotřebu a tedy i emise CO2. Ale určitě by to stálo za to, kdyby se tím snížily emise NOx, které jsou jedovaté v místě, kdežto CO2 škodí až globálně. Stálo by to za to, i kdyby to znamenalo kontrolovat "reálně" všechny automobilky a vzdát se poněkud fantaskní Euro 6.

3 0
možnosti

Tak v nových motorech to máte taky jo ;-D ? A co Klingoni, nemaj v tom prsty ;-D ?

.

A co ten neskutečnej černej dým a smrad z toho otřesnýho nafťáku, kterej akceleruje, že zavírám ventilačku a okýnka, už nebude ;-D ?

.

Norma EURO 6 znamená, že ten černej dým a smrad, co vypustí dýzl na křižovatce při startu se dá přežít ;-D ?

1 1
možnosti
Foto

Milá Pavlo, diskuze není o kouři (pevných částicích) nýbrž o stopových sloučeninách dusíku (naprosto neviditelné okem) které se ve spojení s vodou, tedy i mlhou nebo deštěm, mění v kyselý déšť.

Kouř, který v zimě tak často vidíte, není specifický pro diesly. Každý studený motor spaluje špatně a tak utíká do vzduchu nespálený benzol, xylol a jiné přísady benzinu, viditelné je ale dělá vodní pára. Však si všimněte na křižovatce, jak těm před vámi stojícím vozům cosi kape z výfuku.

0 0
možnosti

Kam se hrabou uprchlíci

1 0
možnosti