Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen si na uhašení emisního skandálu najal bývalou soudkyni

Do vedení německé automobilové skupiny Volkswagen přejde od ledna nynější členka představenstva konkurenční automobilky Daimler Christine Hohmannová-Dennhardtová. Pětašedesátiletá Němka je známa jako krizová manažerka pro řešení skandálů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a24n 58M 6603790627430

Podle me ji Mercedes pustil protoze ma stejnej problem a chce videt jestli to zenska vyhladi u VW a jestli jo, tak se jim hodi taky.

Jinak samozrejme jde o non-problem, ty auta jsou o 97% cistsi nez byly jen pred 40 lety, akorat urednici chtej uplne nerealisticky emise jeste lepsi. Kdyz VW prekroci limit x krat, tak je to ale x krat z techhle 3%. Ty limity by sly udelat, ale pak by to auto jelo max 80 kmh a zrychleni by bylo na stovku za minutu, pripadne by to muselo bejt o tunu lehci, coz by slo vyrobit, ale zase by to neproslo jinejma urednickejma testama.

Vinik je jednoznacnej: urednik a jeho uchylny limity. Auta jako takova jsou temer dokonale cista a pritom kvalitni a rozumne silna.

+1/−1
17.10.2015 0:17

T71o11m64á89š 90K50u87c67h89a24ř 3827371868631

Mě nepřekvapuje že optimalizují - podvádějí. Různé formy podvádění jsou dnes normou. Mě překvapuje, že místo aby to nechali jako vždy vyšumět, tak se netakticky otevřeně přiznali  a ohrozili tak nejen firmu, ale i ekonomiky některých států.

Vzhledem k tomu, co se nyní ve VW personálně děje, přichází v úvahu i možnost, že se jedná o vnitrofiremní puč.

+1/0
17.10.2015 0:15

P97e39t64r 49M56a19r87š87á38l57e76k 9115812224309

To je komické, jak se češi neustále zastávají podvodníků z VW. Mít podobný průser např. koncernu Fiat, tak už vidím ty kvanta příspěvku taliánském šlendriánu.

+4/−2
16.10.2015 20:29

Z96d97e61n81ě11k 64H78a11n49z97l 1121236702384

No asi proto že je vlastník Skodovky která zaměstnává 20tisic lidi a dalších 100tisic u dodav.firem.Máte mozek,tak ho použijte

0/−2
16.10.2015 22:05

T52o52m46á56š 53N45e36b93o62j49s96a 3930242912753

Takze je to omezenem sobectvi, aneb blizsi kosile nez kabat.

0/0
16.10.2015 22:59

P11e62t91r 20M65a18r12š62á39l87e12k 9255382104699

Aha, takže když podvodník u nás zaměstnává lidi, tak jsou jeho podvody OK. Trochu pokrytectví.

Mimochodem, on i ten Fiat má u nás fabriky a zaměstnává tisíce lidí. ;-)

+2/0
16.10.2015 23:06

J54a68r89o85m25í86r 48Č58e39c74h 1723538627342

Fiat má u nás fabriky?Pokud vím tak v Polsku ale v ČR žádnou neznám.Jede tu Kolín,Nošovice a Boleslav.

0/−1
17.10.2015 7:00

P86e48t24r 81M17a34r15š36á21l18e46k 9415852374549

Iveco ve Vysokém Mýtě a Magneti Mareli v Jihlavě.

0/0
17.10.2015 9:47

J89a16r47o91m46í21r 96Č33e69c32h 1843258477152

To je zlomek toho co Škoda auto.Bohužel. To nás nezachrani. Pokud to půjde z VW a Škodou dolů budou tisíce lidí bez práce.Menší výběr daní více sociálních výdajů a s tim spojený pokles ekonomiky celkově. Copak vám to nedochází dotkne se to celé EU která je už tak ve velkých problémech díky emigrantům.

0/0
17.10.2015 10:33

P71e17t78r 37M88a84r35š76á38l88e84k 9875472444839

Pokud půjde VW dolů, půjdou nahoru jiní výrobci. Já pro ně plakat nebudu.

0/0
17.10.2015 10:41

J58a13r78o11m26í52r 46Č28e63c56h 1853948127132

No když myslíte.Pro VW nemusíte ale pro lidí které zaměstnává ano.

0/0
17.10.2015 11:03

P84e82t64r 82M50a95r70š40á69l78e58k 9265102304229

Zaměstná je jiná automobilka.

0/0
17.10.2015 11:27

J24a18r31o21m45í31r 87Č11e65c43h 1363698907352

A která?

0/0
17.10.2015 11:34

J89a70n 31N78o90v42á86k 8810126637790

Spousta lidí vlastní Das Auto s božským motorem a nedokážou se smířit s tím, že mají doma smraďocha.

+1/−1
16.10.2015 23:37

P11e18t17r 17M70a55r73š87á11l62e35k 9735792924809

No a hlavně si nejsou ochotní připustit, že stejně tak jak VW podváděl při měření emisí, mohl podvádět a šidit i na jiných věcech v konstrukci auta.

+1/−2
16.10.2015 23:44

T73o47m42á93š 49K39u36c14h10a86ř 3327361398981

Asi to tak bude. A proto i ojeté škodovky a volkswageny vypadají stále dost zánově, drží si vysokou cenu a snesou přetočení tachometru o 100..200 tisíc km, aniž by to většina lidí poznala, zatímco velká část stejně starých a ojetých vozů jiných značek už působí dojmem vraku,  nikdo je nechce ani za poloviční cenu, nebo jsou dokonce po klinické smrti. ;-) .

+2/0
17.10.2015 0:23

P43e32t74r 43M38a42r66š18á98l57e36k 9285982454619

Jasně, češi jsou jako zákazníci VW odolní, takže pokud se jím musí po 60t měnit jejich TSI, tak to berou jako vlastnost a ne jako závadu.;-D

0/−1
17.10.2015 9:50

J11a68r67o52m27í62r 93Č11e38c26h 1463168687762

Podívejte se jak vypadá 10 stará Octavka s 300000 na tachometru a jak treba takový Korejec pokud vůbec ještě jezdí?

+1/0
17.10.2015 10:38

P80e65t55r 86M64a73r32š35á39l56e28k 9465442144749

Před 10ti lety tady korejci ještě neprodávali mainstreamová auta, to je hodně hloupé srovnání.

0/−1
17.10.2015 10:44

J85a49r81o10m85í11r 51Č70e34c69h 1403898157222

Ty auta jsou na tom pořad skoro stejně. Dle mě vlastní zkušenosti bohužel.

0/0
17.10.2015 10:46

P49e37t13r 50M70a91r88š58á46l42e89k 9745462944449

No to není pravda, nejsem žádný fanda korejců a reklamní masírka Hyundai mě leze na nervy, ale v současnosti patří korejci k širší špičce evropského mainstreamu. A třeba benzínové korejské auto má mnohem větší pravděpodobnost, že se dožije bez vážné závady těch 300t, než koncernové TSI, u kterého je dost pravděpodobné, že se nedožije ani 100t

0/0
17.10.2015 11:02

J27a86r15o74m63í93r 21Č70e30c28h 1933798797532

Převodovka v mém bývalém Hundai se těch sto tisíc bohužel nedožila. Nemluvě o problémech s elektronikou.Je to váš názor já vám ho neberu pokud chcete jezdit v korejských autech nic vám v tom nebrání, já ale nechci.

+1/0
17.10.2015 11:07

P44e92t48r 62M93a49r51š16á95l16e10k 9345242574929

Já taky nechci.;-)

0/0
17.10.2015 11:28

J50a48r67o60m95í87r 74Č94e72c28h 1163748727192

To jsem rád.

0/0
17.10.2015 11:35

J39a10r71o69m64í66r 62Č45e39c52h 1553818327472

Kvanta příspěvků a obrovská mediální kampaň neprospívá nikomu,zvlášť pak lidem samotným. Tato mediálně nafouknuta bublina zapříčiní akorát to že budou tisíce lidí v EU bez práce+migranti.Evropa jde do doba temná a sociálních potíží. Pocitime to všichni na vlastní kůži. To si bohužel lidé a senzace chtivi novináři asi neuvědomují. Jinak Fiatu také fandím,dělají dobrá auta a rozhodně bych je nepomlouval.

0/0
17.10.2015 10:24
Foto

M63i68r67o86s20l46a15v 69S10t38e40i85n83e96r 6608874973765

Ženy mívají lepší cit pro taktiku. Jako slabší (fyzicky) musely vždy kompenzovat hrubou sílu svojí psychickou kondicí.

Přeji té paní velký úspěch, ti vyděrači musí jednou padnout na .lamu!

+1/0
16.10.2015 19:49

V33i98k31t43o90r 94A24m84l32e85r 4804158252656

Takový Walter Model v ženském provedení.

0/0
16.10.2015 17:48

K49a79t52e15ř15i32n28a 63S66l98a63v37í31k58o55v55á 6943925330693

Tak zatím šanci má, po podepsání TTIP už ji mít nebude.

0/0
16.10.2015 17:03

R40a69i45n52e29r 50E90l84l77e51d58e80r 2673403259696

TTIP by byla pro celou EU absolutni katastrofa. Proto se vsechno taji, ptam se vsak proc to politici popohaneji - korupce, nebo hrozby USA ?

0/0
16.10.2015 17:27

K84a36t52e55ř26i37n68a 75S59l28a33v32í53k82o65v20á 6883325290253

Bojí se o koryta.

0/−1
16.10.2015 18:37

J20a22n 45M69e78r98k22a 4743249856840

Konečně.

+1/0
16.10.2015 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.