- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A mohl by se přesunout rovnou do vězení.
Taky jeden, co nečetl každý papír, který podepsal.
Chudák, vždyť nic nevěděl. Uklízečka a vrátný tento podvod posvětili.
No tak zrovna dozorci rada neni organ, ktery by si delal starosti s operativou a je celkem logicke, ze potrebuje nekde v tech strukturach byt, aby mohl tvorit glonalni strategii napric znackami.
Když se najde obětní beránek, tak to firmě jen prospěje. I kdyby měli p. Winterkornovi zaplatit třeba miliardu "bolestné" přes nějaké šedé fondy. Jestli o tom všem on jako technik nevěděl a o pět pater níž si to uplácali nějací technici, jak je nám předkládáno podle podobné logiky jako že za nízké nákupní ceny řetězců od našich mlékáren může spíš uklízečka nebo ukrajinská pokladní, tak jestli o tom nevěděl, musí odejít, jestli věděl, tak musí rovněž odejít, protože ve střednědobém horizontu půjdou viníci do basy a pěkně jim to Angela sečte za poškození německé ekonomiky a ohromného morálního kreditu německých výrobců. V USA si od "lháře" těžko někdo další nové auto koupí, Evropané snad takoví nebudou, tady je tradice navzájem se s úsměvem okrádat zakořeněná od jihu Evropy po Ukrajinu.
Klid. A) škodný určitě nebude. I kdyby mu zůstal "jen" plat a akcie co má, je zajištěn on i děti až do smrti. B) Uvědomte si, že vlastní doslova stovky značek. Skoupili mrtvé fabriky obvykle jen kvůli jménu. Stejně jako třeba Renault koupil Dacii a dnes pod jejím jménem vyrábí. Pokud nebude prodej, tak auta pro USA trh prostě přejmenují na nějakou mrtvou značku.
To je naprosto nesmyslná kumulace funkcí u jednoho člověka: výkonný šéf VW, předseda představenstva Porsche holding, člen dozorčí rady v automobilce Porsche, předsedadozorčí rady Audi, předseda dozorčí rady holdingu Truck&Bus.
To není nromální. To nelze dělat pořádně. Pan Winterkorn je zombie, který nic z toho zřejmě nedělal, protože to nemohl stihnout.
Směšné je, že je nyní "odstřelován" kvůli aféře, kterou nevyvolal a na kterou neměl žádný vliv. Inu, zákulisní manévry.
Naopak, velice logické propojení pozic v jednotlivých značkách celého koncernu, tak aby jako šéf měl možnost přímo nahlížet do dění v nich. Dozorčí rady nejsou výkonný management.
Ještě by měl zaplatit tu pokutu, aby to bylo fér.
Das Schwindel Auto, kde nic neskřípe a přeci zaskřípalo na emisích.