- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Kdo na Slovensku pro diskontní řetězec piškoty peče, firma neprozradila."
Piskoty pro Lidl vyrabi firma VÁCLAV & JEŽO, a.s. Ilava, stejne jako piskoty pro Sedita Sered.
Opavie jsme už před delší dobou přestali kupovat, protože je to prostě SRAČ...a prostě nám to nechutná. Naštěstí jsou i jiné alternativy. Test to také jednoznačně potvrdil. Děkuji za takovéto testy.
Priatelia,
Zlaté Československo, zlaté štátne podniky.
Privatizácia znamenala totálne zníženie kvality a hygieny. V tomto deformovanom tržnom hospodárstve dávno neplatí "Náš zákazník, náš pán!". Pre monopoly je zákazník iba špinavým otrokom, podľa hesla: "Žer, čo ti dávame, ak sa ti nepáči, zdochni!"
Pokud jsou zakaznici tak hloupi ze pres zjevnou nizkou kvalitu zbozi kupuji, tak si vyrobce tento vyrok muze dovolit.
Tak euroshopper (dnes Albert Basic, nebo jak se to jmenuje) piškoty jsou fakt příšerné, to nechutnalo ani synovi, když jsem to jednou koupil. Takže pokud Opavia s 3x vyšší cenou klesly na stejnou úroveň, je to vážně hrůza...
Právě, kdykoliv v minulosti jsme zkusili něco jiného, byl to proti Opavii hnus a tak jsme dál platili trojnásobek. Ale teď už Opavia prodává tu nejhorší spodinu, tak ani za třetinovou cenu to nechci, pokud bude existovat kvalitnější alternativa. Protože ač nám tvrdí něco jiného, my zákazníci si za kvalitu připlatíme.
Jen ji musíme umět při nákupu rozlišit. Značka Opavia byla zavedená, snadno identifikovatelná a byla to chuťově špička, proto si mohla dovolit trojnásobnou cenu a prodávala.
Tak jsem včera v TESCO koukal, že i když jsou opavia piškoty v akci, tak je nikdo nekupuje. Rozhodně všem tleskám a snad to slavnému
Mondelēzu otevře oči... musíme ukázat, že nejsme kontejner na zbytky a že s prominutím sežerem cokoliv.
Zajímavé je, že tam tesco piškoty dopadly stejně jako nejhorší Opavia šunt a tady o dost lépe. Zatím je to tedy obojí jen subjektivní propad kvality, kdy na nejhorším panuje shoda, ostatní ale skáčí nahoru a dolu. Oni ale slibují ještě chemický rozbor, na ten se těším nejvíce.
Dle nedávné kampaně přece všichni milujeme polské jahody, pečivo, jablka, zeleninu.... tak proč ne piškoty?
Jak se vyšplhala cena českých piškotů k neprodejnosti? Není to o tom, že Češi dávno kupují hlavně polské piškoty a mají přitom radost, jak báječně ušetřili?
Značku Opavia ignorujeme už delší čas. Začalo to tatrankami , jsou čím dál hnusnější . Potom před pár roky jsme zjistili , že některé piškoty chutnají lépe než ty z Opavie , takže postupně mě to naučilo péct vlastní sušenky. Mě už nenaláká ani tatranka za 2 kč. Když vidím co udělali se Studentskou pečetí , tam mě to akorát naštvalo ještě víc. A když vidím, že je to americký nadnárodní řetězec, tak už od Opavie nebudu kupovat z trucu nic.
Prolistujte Modelez. Po celém světě šíří "světově známé značky". České Tatranky a Opavia piškoty jsou jen lokální produkty, které mimo Česko nikoho nezajímají. Česká chyba. Mondelez se k nim hlásí jen v Česku.
Podle mě klasika. Získal českou výrobu a orientuje ji na známé produkty po celém světě. Češi se mají přizpůsobit. A mohou být rádi, že jejich Tatranky ještě Mondelez vyrábí jako bokovku, dokud pro nezájem zákazníků zcela nezaniknou.
To jsme tady po sametu zažili už párkrát. DELI se třeba vrátily. Jiné produkty zmizely zcela.
Napadá mě, že hodnotu má ta značka, kterou zákazníci kupují. Takže Vaše výzva k bojkotu českých značek, je hloupost. Tak prostě zaniknou. A my budeme mít v Česku jen americké značky.
Těžká volba. České produkty si zaslouží naší podporu. Ta ostuda s piškoty je patrně na místě a je to tak jediné, co lze dělat.
Včera jsem koukal v Tescu na Opavia piškoty. Cena snad 39 Kč a vedle ty samé z Polska za 12 Kč. Opavia piškoty jsou produkt na odstřel. Naprosto předražený a neprodejný. Chápu výrobce, že aspoň drží značku nějakou výrobou v Polsku. Ale ten produkt se tou cenou dávno odepsal. Proč je tak drahý? Vysoké náklady nebo je to řízený zánik výrobku?
Nejspíš sledujeme zánik zavedené české značky.
Mondelēz International, Inc. je americký nadnárodní koncern vyrábějící cukrovinky, potraviny a nápoje. V současné době zaměstnává asi 107 000 lidí na celém světě.
Generální ředitel: Irene Rosenfeld
Cena akcie: MDLZ (NASDAQ) 45,45 US$ -0,29 (-0,63 %)
21. 10. 16:00 GMT-4 - Odmítnutí odpovědnosti
Taková drobnost . Mondelezu nestojíme ani za to, aby přiznal , že vlastní značku Opavia : https://www.venturesonsite.com/news/mondelez-breaks-ground-on-us-90-mn-biscuit-factory-in-bahrain/
Asi před měsícem jsem měl žaludeční problémy. Tak jsem manželce řekl, ať mi koupí Opavia piškoty výjimečně. Nekupujeme je běžně, protože jsou více než dvakrát dražší než řetězcové piškoty. Piškoty vždy přesypáváme do uzavíratelných krabiček. Jak jsem to ochutnal tak jsem ihned manželku pokáral, že šetří na manžílkovi , který má smrt na jazyku a že nekoupila mi ty dobré piškoty. Ta změna kvality je šílená. Ty reklamní žvásty, že se nic nezměnilo si mohou strčit za klobouk.