Diskuze

Vlaky přepíší na hlavních tratích rychlostní rekordy. Je to náplast za výluky

Cestování na hlavních tratích v Česku bude od poloviny prosince s příchodem nového jízdního řádu rychlejší než dosud. Největší pozitivní skok čeká cestující mezi Prahou a Českými Budějovicemi. Vyplývá to z finálních verzí jízdních řádů, které dokončila Správa železniční dopravní cesty a měla by je zveřejnit ještě v tomto týdnu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě je jedno za kolik hodin budu tam a tam.Mě štve že některé vagony jsou špinavé,neteče voda, z okna se nedá koukat a 1 km nové tratě výjde dvakrát či třikrát dráž než v zahraničí.Tak buď to stavějí amatéři anebo zlodějové,spíš to druhé a to mě nejvíc štve!!!!!!

0 0
možnosti

to vypada, ze se zase vyplati IN100 i na koridoru, LE za 99,- uz nekoupite, takze se da ocekavat, ze i akcni CD za 181,- brzy skonci..

0 0
možnosti

Úúú, zrychlí se to o tři minuty... Spása se blíží. Stejně budou mít zas půl hodiny zpoždění, takže to bude stejně jedno..

0 0
možnosti
Foto

J97i41ř86í 40E54r85b31e75n

21. 10. 2015 21:15

A Liberec se dočká kvalitního železničního spojení s Prahou kdy? ;-€

3 0
možnosti

Zřejmě nikdy, není k tomu politická vůle. Argumentem je, že má spojení po rychlostní silnici. To, že jiná města mají spojení jak po železnici, tak po silnici nebo se obojí buduje/modernizuje, jakoby neexistovalo. Holt Sudety, tady se na kraj tak nějak vždy zapomínalo. :-/

2 0
možnosti

6 minut ze 3 hodin. Zrychlení o jediné procento nám opravdu sebere hromadu vrásek.

Jako já jsem ajťák, a musím se smát až brečet když Intel mezigeneračně zrychlí své procesory o 5%, a naše dráhy nám tu dvaceti letech stagnace zrychlí o jediné procento!!! !!WOW!!

0 8
možnosti

Doprava se prostě od IT liší, no.

5 1
možnosti

Konečně také jedno normální ilustrační foto..;-D

2 0
možnosti

Kdyby raději vlaky jezdily podle současného jízdného řádu přesně. Na trati 300 Brno-Přerov věčně osobní vlaky i dvacet, třicet minut zpožděné. Rychlíky teď v době výluky taky ale ikdyž není výluka tak vlak který by jel přesně je spíše vyjímka. Olomouc-Praha taky ani nepamatuju kdy jsem jel přesně. Jedině snad vlaky railjet Brno-Wien jezdí řekněme v toleranci +-5 minut ale ne vždy.

1 2
možnosti

Tam je to problematické páč je tam jednokolejka.Jedna výluka a máte problém na celé trase u všech vlaků kvůli vykřižování.

Do zdvoukolejnění se s tím nic neudělá - tedy v době výluk.

3 0
možnosti
Foto

Bombastický titulek a skutek utek...Tragický spolek ajznboňáků (ČD + SŽDC), kteří parazitují na penězích daňových poplatníků je jedním z posledních živých reliktů předlistopadového režimu...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/469920/vyzyvam-ceske-drahy.html

0 26
možnosti

Jestli vidíte parazity pouze u ČD a SŽDC, tak vám závidím.

5 0
možnosti

Pane Sůra a kolik vrazí do modernizace Němci? Taky 40mld tedy 1,4 mld euro?

Vy to prostě musíte prodat, jakože ty ČD jsou oproti jiným neschopný.

Kdybysme do toho vrazili jak Němci, tak to taky jinak vypadá, to by bylo ale řevu.

Neříkám, že stejně u nás by se totiž polovina rozkradla.

4 2
možnosti

J76a42n 73S32ů60r83a

21. 10. 2015 13:16

Kde píšu o neschopnosti ČD?

3 2
možnosti

A furt si bude někdo stěžovat, že je to málo podle toho co tady čtu. V Německu Drážďany HBf Berlín HBf 180km za 2h06min s EC a za 40EUR základní jízdné, nebo s ICE za 65EUR. U nás PHA OVA 356km za 3h7min s Pendolinem za 330Kč (12,2EUR) základní jízdné. Tak si furt nestěžujte. Zase tak zlé to není. A pro stěžovatele na kvalitu vlaků je potřeba si uvědomit, že nový vagon stojí cca 1milion EUR stejně tak u nás jako v Německu, ale jak je vidět tak tam je třeba u vzorového příkladu 10x dražší jízdné, takže si na ten vagon vydělají mnohem rychleji. Většina lidí co tady jen kritizuje sama nic nedokázala, ale furt bude prudit.

16 0
možnosti

Nový vagon stojí u nás stejně jako v Německu, ale ti, kteří ho u nás vyrobí, dostanou oproti těm, co ho vyrobí v Německu, v lepším případě čtvrtinový plat. To je začátek celého problému.

1 1
možnosti