Diskuze
Vlaky nabíraly zbytečné zpoždění. Správci tratě totiž chyběla výhybka
Děkujeme za pochopení.
M28i38r68o94s69l59a60v 14B52u25č78e88k
Nic se neděje, to spraví výdaj 120 milionů Kč vydaných ČD na reklamu, jak jezdí dobře a spolehlivě ... Viz TV ... Co otravujete s nějakou výhybkou ... !?
F93r19a16n65t26i77š87e93k 74V67a41n72ě56k
Až na to, že majitel těch výhybek je SŽDC s.o., takže s tím ČD nemají nic společného.
K50a96r47e91l 48M54á60c88h25a
jestli musí vypsat soutěž na každou vyhýbku možná ale když řeknou zámečníkům že ji potřebují tak je do rána vyrobená, nevěřím že se v čechách čeká dva měsíce na kus železa, leda že by to vozili z indie lodí jako zkrachovalá avie kardany
M79a75r31t51i24n 81K40y92p58r
V ČR je jediný výrobce a dva měsíce je u něj ještě relativně slušná lhůta (právě díky tomu, že je jediný).
J59a38n 50J57e43m54e15l40k21a
Co spíš nepochopím, x let se z peněz EU platili jen kraviny, typu sokromých welness, nesmyslných školení a pod.
A nyní až poslední rok se konečně začalo něco opravovat kromě koridorů.
Ale opět evidentně málo nepřipravené. Jestli propadne třeba 10 miliad, tak je to zejména u železnice škoda.
Za miliardu se dá opravit Opava Krnov cca 30 km ze 75 na 120 km/h(a to už autem nebudete rychlejší). Za 2 miliadry se Opava Ostrava elektrifikovala. Takových tratí, které potřebují pořádné řízení, rozumné koleje, elektrifikace a vyhybky je.. Kolín - Nymburk, rovné, ale Elefant jezdí 70 kou. Nymburk - Mladá Boleslav by podle mě byl super adept na 120.. A jezdíme 80..
Rožnov - Valašské Meziříčí 2 velké města, koleje křivé na pohled.
Hromada špatných příměstských tratí..
B29r92o88n59i96s95l47a28v 61G22a21b13r69y27š
Hlavně na Brněnsku by to chtělo investovat. A taky víc tratí.
P10a77v39e40l 43R74e62z15n62i81c19e81k
to maji evidentne asi vybornej project management a taky supplier management kdyz nejsou schopni naplanovat a vest projekt - rekonstrukci casti trate tak aby se vyhnuli cekani na dodani / vyrobu nejakeho dilu.. OMG OMG...
P40a95v36e30l 77O35b13d94r29ž27á80l54e88k
To je těžké .. kdyby SŽDC měla po republice desítky skladů napěchovaných všemi možnými typy komponent pro výhybky (příčemž leckde na koridoru jsou to atypy, jedinný kus daného typu v ČR) - tak na tomhle místě budeme mít článek, jak správce kolejí špatně hospodaří, že vyhazuje miliardy za nákup a uskladnění dílů, které dvacet let nikdo nepotřeboval atd.
J20i50ř78í 14J24u70r64á57š23e39k
Tak se ma SZDC s dopravci domluvit tak, aby nestresovali jizdni rady, kdyz je situace jaka je.
K17a49r24e61l 40B35a97m29b34u95l35a
Trať Praha-Česká Třebová zřejmě nepatří mezi prioritní tratě....
P86e13t50r 18F61r18a70n67c
SZDC je v tomhle opravdu tragicka. Skladove zasoby nula. Sklady musi byt prazdne. Potom je kazda oprava na velice dlouho. Situace uplne stejna i na Morave. V Hranicich na Morave zavada na jazyku mezi 1 a 3 kol. Rychlost do odbocky snizena na 10 km/hod. Trva to uz priblizne 14 dnu. Tezke naklady smer Ostrava se nejsou schopne rozjet. Do toho i nekteri strojvedouci pro jistotu jedou desitkou i v primem smeru. Obycejna vyhybka. Mozna uz v Rusku zacali tezit zeleznou rudu na vyrobu zeleza pro dotycny jazyk.
Po nehode (vykolejeni z duvodu spatne opravy na voze) v Prosenicich to byla take tezka parodie.
O poruchach na srdcovkach skoda mluvit. Pred koridorem byla vymena srdcovky celkem vyjimecna zalezitost. Po koridoru je spise zazrak, kdyz nejaka drzi a neni ji potreba menit.
V44i10k64t92o33r 65N23á58r77o26ž52n85ý
Průser je v tom , že tyto díly vyrábí jedna fabrika v republice.
J26a65n 29N79e63š73p71o69r
Zajímavé ilustrační foto hrbatého vagónu k článků o zpoždění vlaků z důvodu chybějící výhybky.
F30r96a56n58t62i32s46e37k 94M61r62z92e88n37a
Jj tu si pamatuju z clanku o renovaci vagonu - ze jsou po repasi jaksi hrbolate :-) a ted je tu v clanku o vyhybkach. Asi nekdo zapomel behem 3dny trvajiciho vyletu po CR cvaknout kolej a Profimedia ji take nema v nabidce. :-)
M16i84l31a37n 74P21o49h51o17ř52e49l70i46c31k38ý
SŽDC vzniklo tak, že se "odloupla" od Českých drah, ale myšlení zaměstnanců zůstalo zkostnatělé. Tady už nepomůže výměna ředitele, když ostatní řídící zaměstnanci zůstávají ve svém teplém pelíšku. Asi by pomohl jenom ostrý "kartáč" na úrovni odborných vedoucích a větší kontrola z úrovně ministerstva vč. příslušných sankcí.
D40a12n58i81e51l 60S47e50m84e26r35á18k
Dráhy i Správa dělají, jako kdyby zpoždění bylo vyjímečné a ne tak časté ... ;-)
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
KOMENTÁŘ: O cenách benzínu rozhodne Izrael. Konkrétně jeho touha po odvetě
Premium Jak drahé bude letní cestování, o tom rozhodne zejména podoba reakce Izraele na nedávnou smršť...
ČEZ zažaloval ČNB kvůli pokutě za zpoždění informace mající vliv na akcie
Polostátní energetická společnost ČEZ zažalovala Českou národní banku (ČNB) kvůli milionové pokutě...
Řecko omezí rybolov vlečnými sítěmi. Připojte se, vybízejí EU ochránci přírody
Řecko se stalo první zemí v Evropě, která vyhlásila zákaz rybolovu vlečnými sítěmi pro lov při dně...
Elektromobily by mohly v Norsku vytlačit z vrcholu diesely už do dvou let
V Norsku, které je průkopníkem v odklonu od automobilů se spalovacími motory, se mohou...