Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ze současné situace vyjdeme silnější, věří po skandálu šéf Volkswagenu

Pomoc zákazníkům, kteří mají vozy s podvodným software na měření emisí a decentralizace vedení, po níž značky a regiony získají větší samostatnost. Nový šéf Volkswagenu Matthias Müller představil pět kroků pro novou orientaci koncernu. Věří, že firma ze situace vyjde silnější, než byla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68a97v72e54l 59H35a82n48k13o 1849349538523

Ano vyjdou, bude to sice bolestne, ale uplne nejlepsi sance pro novy zacatek. Podle prislovi, "co te nazabije to te posili".

Asi jako kdyz meteorit zabil dinosaur aby dal prilezitost savcum.

0/0
30.10.2015 8:28

V74i22k32t80o85r 92N77á89r74o48ž38n71ý 3189392198

Aby VW z tohoto skandálu vyšel silnější , musel by této situace využít k totální reorganizaci a snížení personálu o nějakých 10-20%..ale to nevidím příliš reálně. Spíše se budou drbat dodavatelé..

0/0
30.10.2015 8:04

L36u79k75á65š 63S65k19o18p17a50l 9576418115561

No nevím, já myslím, že tahle aféra má původ právě v tom, že někdo ve VW projevil právě dost odvahy a kreativity :)

0/0
30.10.2015 7:13

V15l28a37d55i30s46l60a86v 84B31u88r89y90š29e69k 1119452307264

přesně, našel dost odvahy dělat podvody, jenže odvaha mu byla k ničemu, protože byl při podvodu přistižen, to je jako u zloděje, taky si dodává odvahu, aby něco ukradl a pak už jen čeká, jak to dopadne

+1/−2
30.10.2015 7:44

V55í68ť37a 28K69r86u43t65i14š 1800334535917

Skandal, aféra, palcové titulky. A ve své podstatě se nestalo nic, co by běžného zákazníka zajímalo nebo se ho dotklo. Auta budou mít dal spotřebu 30% nad deklarovanou, protože fyzika platí dal a různí regulatori se mohou na hlavu stavět jak chtějí a vymyslet klidně další způsoby a cykly měření, které nemají s reálným provozem nic společného. Jde jen o to, vše prorazit , zkomplikovat a z výrobců získat větší vypalne , které ovšem do centu zaplatí kupující.

+3/0
30.10.2015 6:35

J31a84k56u21b 81K50o71s 3776322500574

No hlavně si pořád kakejte na hlavu, zatímco ostatní podvodníci jsou v koutku tiše vysmátí. To určitě pomůže. Děláte dobrá auta a není se za co stydět (až na ten motor 1.2 TSI s rozvodovým řetězem) :-)

+3/0
30.10.2015 0:19
Foto

P85a75v72e46l 48M17a71k30o40v84e41c 8298865581

Ze současného skandálu se koncern VW ve stávající podobě již nevzpamatuje.

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/477912/kauza-volkswagen-a-kriminalni-kapitalismus.html

0/−5
29.10.2015 21:53

O50n22d64ř41e78j 63L41o39š67o14t44h 1185875595721

Bla bla bla.... dodáváme koncernu VW výfukové systémy, i pro naftové motory a zakázky neklesly, stejně tak u ostatních výrobců a ani nevzrostly, takže vše +- běží tak, jak má. Jenom někteří teoretici jako vy a novináři vidí vše negativně a jen tlacháte nesmysly, k čemuž stačí komentáře a ani nemusím otevírat blog.

+3/−1
29.10.2015 23:33

V51l93a15d21i51s51l95a50v 93B58u42r59y91š68e59k 1129972967694

nemusí se nic stát ze dne na den, proces úpadku se může začít projevovat s odstupem času

+2/0
30.10.2015 7:47
Foto

P68a85v39e98l 68M19a27k27o71v38e37c 8608575971

Nikde jsem nepsal, že se přestanou vyrábět auta... Podstatné změny budou ve struktuře koncernu, dojde k prodeji některých značek a významně se změní  vlastnická struktura koncernu VW. Dopad bude na celý automobilový průmysl. Některé změny již nastaly (pokles hodnoty firmy o 40 %), další nastanou v příštích měsících a letech (žaloby a soudní spory, platby sankcí, pokut a odškodnění,...). A nebojte se, výfuky bude potřeba stále...!:-)

0/0
30.10.2015 10:45

M78a46r79e30k 76K44o61l10m27a15n 5986294707711

Mně se líbí, jak se nejdřív centralizuje, pak decentralizuje, pak zase centralizuje, teď už zase decentralizuje a vždycky je to jakoby krok tím lepším směrem. Nebylo by lepší, říci si, co tedy funguje lépe a nechat to už tak být?

0/0
29.10.2015 21:38

J78i65ř15í 46K47o28c72u43r52e35k 6945924335788

Pořád se balancuje okolo optima. Nic není navěky. Takový je život.

+1/0
29.10.2015 22:29

R67u22d43o11l44f 80H54r87a39z34d62í45r69a 1515799403798

Důkladně prověříme aktuální portfolio více než 300 modelů, včetně přesného vyčíslení ziskovosti každého jednotlivého modelu,“ řekl Müller.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vw-ma-petibodovy-plan-na-vyvedeni-z-krize-na-prvnim-miste-jsou-zakaznici-14g-/eko-zahranicni.aspx?c=A151029_125118_eko-zahranicni_rts

aha takže doteď ziskovost jednotlivých modelů jako nepočítali? Zajímavá firma....

+1/0
29.10.2015 21:13

J96a46n 47K61l65e90i89c41h 3839635351218

Zajímalo by mne, kolik lidí to jejich posílení odnese rakovinou plic!!

0/−6
29.10.2015 21:12

Z36d52e64n92ě86k 82H14a64n47z25l 1831496402514

5lidí

0/0
29.10.2015 23:34

P10a77v76e91l 13H72a37n57k55o 1719239768323

Myslite tech co vykoureji 40 mallborek denne ??

0/0
30.10.2015 8:24

P12a27v79e55l 43N13o12v80á97k 7511816679753

Rozhodně to nebude moc řekl bych že za doby avii 120citek liazek to bylo řádově horší

0/0
30.10.2015 9:18
Foto

T75o41m80á62š 96D30v23o89ř21á64k 3905603626826

Super, konečně ty předražený Škodovky budou zlevňovat!!!

+2/0
29.10.2015 21:04

Z35d80e79n51ě26k 64H80a86n84z91l 1811796472594

Nejlepe zadarmo

0/0
29.10.2015 23:33

L53u57d94ě18k 26H36l40á55v94k57a 2515984855208

;-D Proto z centály stopli výrobu Roamsterů ? Divná decentralizace.;-)

+2/0
29.10.2015 21:02

M47i35c28h91a59l 77P31a10v55l35á26t 9863883904499

Je to "Roomster", ne "Roamster". Ale obe jmena jsou notne blba.

0/0
30.10.2015 11:20

J98i82n59d70ř69i41c26h 55C73h33a31r36v40á33t 2372514401540

;-D;-D;-DRv

+1/0
29.10.2015 20:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.