Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Dráhy poprvé vyjely s novými rychlíky. Interpantery spojí Brno s Hanou

České dráhy začaly v ostrém provozu vozit cestující úplně novými rychlíkovými soupravami InterPanter. První dvě vyjely na trasu Brno - Břeclav - Olomouc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F89i65l53i58p 91S25m64o90l60a 9847538181417

Prosím vás. Kolik sedících cestujících se vejde do InterPanteru a kolik do rychlíku na trase Pha-ČT-Brno?

0/0
7.11.2015 9:38

P74e58t16r 66N98e91c82h75a83n17i54c20k96ý 7303196518420

Zrovna tím jedu. Fajn vlak, ale lidi i stojí a nechtějí procházet 1. Třídu. Její umístění je opravdu divné. V cyklosezone to tu bude namačkané

+1/0
5.11.2015 15:55

D45a35v71i80d 52Č64e85r40n57o97h44o74r49s65k24ý 1346614566886

Nevim ... obcas tam tudy jezdim a Honeckerovy pomsty jsem si nikdy nevsiml na rychliku .... Honeckerova pomsta jsou vozy rady Bdmtee .... a ty jezdi vetsinou na osobnich a max spesnych vlacich ale ne na rychliku

+2/0
5.11.2015 9:09

M71i25l85a44n 68N80a97v81r77á73t84i70l 8537921406741

Když jedu z Brna do Olomouce tak jedu přes Vyškov.

tyto rychlíkové vozy jsou velmi staré a v nedobrém stavu.

Celá trať z roku 1866 se sice rekonstruuje, ale  patří mezi nejhorší v zemi a to jak koleje tak i vagony.

0/0
5.11.2015 8:56

R11o74m95a48n 86J34e24s43c16h51k27e 9858725787705

Trať je z roku 1869. Jsou i starší a lepší. Olomouc - Praha 1845. Brno - Břeclav 1839.

Ono záleží na terénu.

0/0
5.11.2015 17:35

R41o15m84a89n 85N55o63v55a93k 6179951142426

fotka interiéru 2.třídy by nebyla?

0/0
4.11.2015 23:31

R75a29d69e89k 78J22a30n92a85t54a 9245746754982

Byla. Má sedačky modré:

http://www.skoda.cz/cs/produkty/elektricke-jednotky/elektricka-jednotka-interpanter/

0/0
5.11.2015 8:45

P20a54v46e90l 39B60o86u21c90n82í61k 4352891213875

Konečně na lince z Brna na jih budou jezdit nízkopodlažní jednotky. Jen aby bylo dost místa na kola. V létě je tato linka totiž silně využívána cyklisty.

+1/0
4.11.2015 20:22
Foto

M49i84l40a39n 16P47o11h19o51ř65e13l88i90c29k84ý 7908132407416

Předpokládám, že autor pod značkou "js" je Jan Sůra. Kdyby nebyl, tak se mu omlouvám. Ale popisky u fotografií jsou zoufale matoucí. Snad jen ke dvěma fotografiím by mohly tyto informace příslušet. Autor by si měl propříště nechat tyto texty napsat odborníkem nebo se jim pro jistotu vyhnout.

+6/0
4.11.2015 20:17

O87n79d94ř96e51j 67K50e45ř68k81a 7789876390684

Třeba foto 11, interiér první třídy vypadá jako nástupiště s vlakem.

0/0
6.11.2015 6:45

J67i94ř42í 35K35r90a67t79o47c98h89v30í19l 5310172117905

A co ty inzerované automaty na občerstvení? Už byl vybrán dodavatel?

+1/0
4.11.2015 18:28

V42a49c98l18a57v 18P96e60r43o19u94t43k67a 6158967304201

další blbovlak, místa na kufry či batohy skoro žádné ...

+2/−17
4.11.2015 17:27

P13e89t25r 32P17e96t15r 6623882378273

Měli radši vymontovat všechny sedačky, viďte? A na nádraží rozdávat skládací stoličky, aby si případní zájemci o sezení mohli jednu vyzvednout

0/0
4.11.2015 21:29

R13o67m60a24n 59J60e70s85c47h35k28e 9958345777265

Asi má špatnou zkušenost s RegioPanterem. Poličky , kam se nic nevleze.

Já viděl vlak pouze zvenku. Jezdím RegioPanterem a interiér dělali asi učni.

Chybí koše, polička, kde Vám propadne čepice, chybí stěny na představcích.

V zimě táhne na záda. Zlaté staré panťáky.

0/0
5.11.2015 17:45

R93o16m45a37n 13J56e62s13c33h86k90e 9868515337765

Máte naprosto pravdu. RegioPanter je odfláknutý. Chybí koše, poličky kam se nic nevleze. O přepážkách nemluvím. Zlatý starý panťák.

0/0
5.11.2015 17:39

M10i59l13a43n 71L16a91š91ť74o16v89k47a 8692494273518

Že by konečně konec zapařené koženky;-D?

+1/0
4.11.2015 17:20

J89i14r21k72a 37D46v94o30ř80á74k 4635140613558

Koženka má svoje výhody i nevýhody. Při kombinaci s klimoškou je kvalitní koženka dost dobrý materiál, určitě lepší než hadr. Kvalitní koženkou samozřejmě nemyslím ten žblaf co je v některých starých vlacích.

+2/0
4.11.2015 17:33

K36a83r94e60l 83Ř93e28h34á28č23e59k 9442380451212

Na této lince se již v podstatě nevyskytuje. Ale jinde zmizí díky přesunu vozů z těchto linek.

+3/0
4.11.2015 17:37

M80i55l22a85n 26L51a69š10ť43o72v87k85a 8742964753848

První dvě vyjely na trasu Brno - Břeclav - Olomouc. - Ono se do Olomouce nově jezdí z Brna přes Břeclav? Tomu říkám inovace!;-D;-D;-D

+3/−17
4.11.2015 17:17

F20r26a21n12t38i90š42e65k 32V90a16n20ě91k 1477184327447

Asi jste nepochopil smysl té linky. Ta není určena pro cestování z Brna do Olomouce. Tam pojede přes Vyškov.

+14/0
4.11.2015 17:21

K85a51r39e51l 32Ř16e42h50á66č52e89k 9822590551452

Jedná se v podstatě o dvě spojené linky. Není primárně určena pro cestu z Brna do Olomouce ale spíše do měst na trase.

+9/0
4.11.2015 17:38

M41a47r61t67i53n 34S94m69o52l83k93a 8839844462195

Vlaková linka Olomouc - Břeclav - Brno - Praha je stará jak metuzalém, to jste si toho za ty léta co to jezdí nevšim?

+5/0
4.11.2015 20:02

M37a62r94t48i65n 73I41r98e68i85n 5680782320582

Nově už několik let. Jak dlouho jste byl v kómatu?

0/0
5.11.2015 7:14

F90r97a78n10t32i59š46e11k 76V84a81n27ě97k 1147554627627

Zlaté kupé.

+3/−17
4.11.2015 17:09

J57a56r81e66k 52K73a31l92i50v92o80d87a 7366543651196

Zlatý velkoprostor....

+21/−1
4.11.2015 17:10

K10a73r61e44l 92Ř86e67h18á15č12e58k 9462880881582

Zlatý velkoprostor.

+12/−1
4.11.2015 17:16

M80i69l80a22n 25L68a10š43ť26o21v56k58a 8382534603838

Zlatý velkoprostor!;-D;-D;-D

+10/−1
4.11.2015 17:18

J13i93r89k52a 48D46v62o88ř95á21k 4885790843648

Zlatá kombinace kupé i velkoprostoru v jednom vlaku, jak to bylo už při zavádění EuroCity. Naprosto nechápu ty zcela nesmyslné žabomyší spory o to, jestli je lepší mít v celém vlaku kupé nebo velkoprostor.

+6/0
4.11.2015 17:35

K25a89r91e56l 91Ř97e77h72á94č37e86k 9572910441582

V podstatě jde o ekonomiku. Do velkoprostoru se vejde více lidí.

+1/0
4.11.2015 17:39

J69i56r61k56a 72D14v84o15ř85á63k 4905260423758

Ano, Ale mít ve vlaku 1/3 kupéček zas taková díra do ekonomiky není a některé kategorie cestujících budou spokojenější => budou víc jezdit => lepší ekonomika taky.

+6/−1
4.11.2015 17:41

M62a79r13t31i36n 40S70m92o23l62k68a 8379214952225

A co takhle kupé do 1. třídy a ve 2. velkoprostor? Já jen, že mě teda netěší nastoupit do vlaku, kde je místa, že by se tam vešli 3 autobusy, ale cedí tam s bídou jeden... Ostatní postávaj v uličce, což znamená, že ani chodit se nedá... A to vše diky kupé...

0/−3
4.11.2015 20:05

J79i52r18k75a 40D14v76o40ř20á38k 4135680263868

Vašemu příspěvku moc nerozumím, nepamatuji se, že bych jel ve vlaku kde by kupéčka byla obsazená sotva ze třetiny a přesto by se pro nával na chodbičce nedalo projít.

Můj názor je prostě takový, že ve (skutečně) dálkových vlacích má být cca třetina druhé třídy v kupéčkách. Nepožaduju ale víc než třetinu, velkoprostory jsou obecně vzato oblíbenější. Příměsto nebo lokálky tím nemyslím.

+2/0
4.11.2015 21:28

M70a86r21t23i81n 77S94m20o94l21k40a 8369434252895

To jste asi ještě nejel vlakem... Já jím jezdí sporadicky, ale v dobrých 50% si nesednu...

0/0
5.11.2015 23:01

P62e59t50r 26P76e73t66r 6773462888663

Ti budou většinou víc jezdit jenom pokud budou ty kupé prázdná, jak jsou plná tak si stejně lidi přesednou do velkoprostoru. Takže je to nevýhodné v obou smyslech

0/0
4.11.2015 21:31

J86i49r98k54a 95D30v42o89ř53á46k 4805650343838

Někteří ano. Ale jiní prostě nechtějí dýchat stejný vzduch jako 80 dalších ukýchaných a ukašlaných lidí, připadá jim velkoprostor mnohem hlučnější (i když někdy je to iluze), nemají rádi za hlavou otevřený prostor a hned další hlavu, a někteří by rádi regulovatelnou intenzitu osvětlení a klimošky pro dané kupé (to ale záleží hodně na dohodě cestujících v kupé - v ČR velice obtížné). Takových lidí je menšina ale nejsou to zdaleka výjimky.

+1/0
4.11.2015 21:39

J97i97r73k22a 64D45v91o45ř13á75k 4225220153668

A když už jsme u toho, nemálo lidí také říká že klimatizace kazí vzduch a oni chtějí jezdit bez ní, byť za cenu určitého nepohodlí. A nejsou to zdaleka jen zpěváci co se hlasem živí.

+1/0
4.11.2015 22:02

A46n53n19a 46B55e13z41o16u52c18k71á 9403801460946

Fakt povedeny vlacek!

+12/0
4.11.2015 16:50
Foto

M56i72l15o14š 45H21o49v82o78r48k24a 2540313136177

Interpanter se povedl, o tom neni sporu. Proslycha se, ze nekolika zahranicnim inspekcim se zamlouva natolik, ze zvazuji navrh pro jeho koupeni.

+10/0
4.11.2015 16:38

J18i91r53k29a 76D48v78o44ř22á24k 4465520933428

Zřejmě nepůjde o zahraniční inspekce ale dopravce, že. Zajímalo by mě o jaké jde?

0/0
4.11.2015 16:56
Foto

M16i21l37o30š 15H32o38v27o64r41k60a 2410183976967

Inspekce zahranicnich dopravcu, chcete-li.. ;) Jmena nevim

0/0
4.11.2015 17:03

M72i34l91a90n 97L85a67š33ť71o54v50k37a 8952654343118

Zahraniční inspekce spíš najdou důvody, proč jeho provoz nepovolit ;-D;-D;-D

+4/0
4.11.2015 17:19

R97o34m45a36n 54J80e47s20c75h85k13e 9698245127215

Pokud je to odfláknuté jako RegioPantery, tak chválit nebudu. Osobně jsem tím ještě nejel. RegioPantery jezdím denně. Chybějící koše, police kam se nic nevleze a čepice propadne. O přepážkách nemluvím, v zimě tam nepříjemně táhne.

0/0
8.11.2015 7:24
Foto

J17a28n 12H13a26b49e78r69n49a25l 4221518614

Obecně v naší republice celkem funguje spojení západ-východ. Cokoli sever-jih je tragédie...

+16/−1
4.11.2015 16:33

K80a59r83e76l 37Ř45e93h16á17č98e71k 9362960471192

Co si představujete pod spojením sever - jih?

0/0
4.11.2015 16:37

J60i74r90k46a 68D84v35o35ř83á58k 4165970943188

Od roku 1918, co jsme se jako Československo osamostatnili, se z východozápadního směru stal ten preferovaný a investice do infrastruktury tomu odpovídaly. O spojení do kdysi císařského a posléze kapitalistického Rakouska na jihu papaláši nestáli. Šlo hlavně o vzájemné spojení Čech, Moravy a Slovenska, a také Ruska. Připravené a započaté práce např. na spojení Prahy a ČB byly zastaveny (připravené koleje odvezeny) a poté se tam něco dělo, ale méně než v prioritních směrech.

+2/0
4.11.2015 17:02

L94u57c84i41a32n 97P34a33p31a19z40i34a83n 5704337941955

Ono je to i historicky ještě z doby rakouského mocnářství. Třeba spojení Praha - Liberec je katastrofa, Liberec má lepší spojení s Drážďany jak z Prahou. Prostě Reichenberg byl vždy více orientován na Německo než na nějakou Prahu. A to se nezměnilo ani za socialismu, ani nyní v plném kapitalismu po česku.

+2/0
4.11.2015 18:47

J27i77r51k71a 12D15v60o75ř70á44k 4895970503128

Přesnější by možná bylo napsat "Prostě Reichenberg byl vždy více orientován na Německo než na nějakou Vídeň. A to se nezměnilo ani za..." ;-)

0/0
4.11.2015 18:52

J44i10r18k13a 62D41v49o62ř77á38k 4755660223468

Však ono se za komančů do kolejí zas tak moc neinvestovalo. Nějaké modernizace se dělaly, občas i zdvojkolejnění a elektrizace, ale nová trať se postavila jen jediná, a i to byla náhrada za podobnou, co se totální neúdržbou rozpadla. Takže není divu.

0/0
4.11.2015 18:55

R74o93m10a98n 87J82e12s97c89h27k15e 9228395277465

Komunisti dokončili novou trať Brno - Havlíčkův Brod. 80 % tratí zadrátovali. To je podle Vás málo ? Po roce 1989 žádnou novou trať nepostavili. Kolik tratí zrušili po roce 1989 ? Která to trať se neúdržbou rozpadla ?

0/0
7.11.2015 18:06

R57o62m86a28n 42J83e80s19c87h94k86e 9238245207325

Komunisté dokončili novou trať Brno - Havlíčkův Brod. Zadrátovali 80 % našich tratí. To je málo ? Kolik zrušili tratí po roce 1989 ? Která to trať se totální neúdržbou rozpadla ?

0/0
7.11.2015 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.