Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kultovní reklamy: Zvířata se oklepala z povodní. Točilo se kamerou z pravěku

Po povodních v roce 2002 chyběly ZOO peníze na propagaci. Jako reakce na tragédii, která vzala život stovkám zvířat, vznikl nízkonákladový spot „Pomozte nám se oklepat“. Heroické záběry zvířat se pořizovaly levnou kamerou z dob filmového pravěku. Pražská zvířata pak ale bojovala i v Cannes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33e51t38r 76Z90a21s16k32o36č70i48l 2515182288909

Ta kamera určitě nebyla tak strašná, jako je strašná ta úroveň digitalizace. To je snad 320x240 a ještě s minimálním bitrate (teda bylo, od iDNESu je to samozřejmě upscalenutý).

+2/0
4.11.2015 23:04

L42u94d96v38í48k 38G74a84j67d38o81š10í91k 2645843484102

"...voda sahala až sedm metrů nad povrch..." 8-o

+1/0
4.11.2015 16:08

M11i11c64h56a25e88l 36K18o66u44t48e92c74k56ý 3425390546

Takže natočení reklamy stojí jen 15 tisíc korun, byť s obstarožní kamerou? To je dobré vědět. ;-D

+2/0
4.11.2015 14:30

J23a43n91a 50K39u88b58o66v70á 6479182218240

Krásná reklama:-)

+20/0
4.11.2015 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.