Diskuze

Češi se připojují k žalobě na VW. Ťok připustil povinné svolávání aut

Klamání německého koncernu Volkswagen s měřením emisí bude mít zřejmě pokračování u soudu, Češi se totiž připojují k hromadné žalobě na VW. Česko navíc po vzoru Německa přistoupí k povinným prohlídkám vozů, kterých se skandál týká. Rozsáhlá svolávací akce se nejspíš dotkne 150 tisíc českých řidičů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Pořád nechápu co chtějí v tom servisu dělat?

- vymazat část programu, který měnil režim při emisních testech? To je přece zbytečné, ten se u normálního auta nikdy neaktivuje.

- nebo naopak zapnout "emisní" režim napořád? To se majitelé zblázní radostí, když přijdou o polovinu výkonu a veškerou dynamiku motoru.

- přestavět u každého auta motory tak, aby i v běžném provozu splňovaly Euro 5? To už by bylo levnější těm lidem rozdávat klíčky od nových aut.

0 0
možnosti
TB

NA tohle článku je hezká ta skrytá velmi pozitivní informace že 99,99% vlastníků VW jsou normální rozumní a hlavně slušní lidé. Proč?

Protože  dotčených aut jsou milióny ale žalob jsou desítky (max. stovky). Třeba v USA hovoří o 11 milionech aut ale žalob je 480!!

Je sice fat, že je nutno dodat  magické slůvka zatím! Ale věřím, že to nakonec nebude více než 1%. Většina lidí je totiž slušná a vnitřně si přiznají, že si nekupují auto kvůli emisím o 0,02mg nižší nebo kolik ten rozdíl je.

1 0
možnosti
MT

Kontroly jsou naprostá hloupost. 

Náklady stejně nakonec zaplatí zákazník.

2 0
možnosti
ŠF

Proč ty povinné prohlídky? To auto je prostě podvodné, a bylo s falešnými parametry homologováno. Co tedy chtějí kontrolovat? Kontrola nemůže k žádným jiným závěrů dospět. Je to předstírání snahy něco napravit. Že náprava možná není je nad slunce jasné. Proč do toho tahají zákazníky a obírají je o jejich drahocenný čas, nad tím zůstává rozum stát.

1 0
možnosti
LT

Tak to by mne zajímalo, kolik z těch, co dnes žalují VW skutečně kupovalo auto podle výšky uváděných emisí. Myslím, že si většina z nich chce jen přilepšit ve vlastní peněžence.

5 0
možnosti
LP

Třeba ti, kteří potřebují určitou emisní normu, aby mohli někde do centra metropole? Vytáhněte hlavu z české zadnice.

2 5
možnosti
JH

Hodně příspěvků je o spotřebě. V papírech je uváděna laboratorní spotřeba, ale skutečná je odvislá od stylu jízdy, zatížení vozidla, dopravních regulací a zácp. Každému musí být jasné, že spotřeba bude odlišná, pokud jedu sám v prázdném autě po rovné, prázdné silnici rychlostí 100km/h nebo naložený na dovolenou, s celou rodinou, přískoky po ucpané dálnici nebo s přívěsným vozíkem vážícím 800 kg v kopcovitém terénu. Samozřejmě emise jsou v přímé korelaci k množství spáleného paliva a záleží jen na řidiči v jakém režimu motor provozují. Někdo jej dusí v malých otáčkách, někdo optimální otáčky překračuje, obojí je špatně.

2 0
možnosti
MP

Jaka je metodika mereni, takove jsou vysledky. Nema-li mereni nic spolecneho s realitou, nemaji nic spolecneho s realitou ani jeho vysledky. Je to proste. :o)

1 0
možnosti
VS

To uz je umanutost'ministr jeste nepochopil, ze na povinniu svolavacku proste nemas zadnou pravomoc.

1 1
možnosti
MP

Ministr vubec od zacatku tehle afery dost perli. Je uplne mimo a bylo by dobre na nej "hodit sit".

0 0
možnosti
VC

Smradlavé diesly dostat pryč ze silnic. R^

0 3
možnosti
ZH
ZH

Zlatá Felicie stou si cmoudim zvesela

0 1
možnosti

Je to hrozná šaškárna, která se obyčejných lidí stejně vůbec netýká....hrozný nesmyslRv

6 0
možnosti
MH

ze netyka? tak napriklad uz mame definitvne potrvzeno, proc papriova spotreba auta je tak nizka oproti realne. spousta lidi a firam treba diky tomu utrpelo skodu na finanancich nahradach (danovych odpoctech) za pouzivani auta.

0 7
možnosti