Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW zaplatí motoristům daňové náklady za auta s vyššími emisemi CO2

Německý automobilový koncern Volkswagen uhradí za evropské motoristy veškeré dodatečné daňové náklady, které by jim mohly vzniknout v souvislosti s chybnými údaji o emisích oxidu uhličitého u jeho vozů. Firma to slíbila v pátek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a75n 82S35k75á79c76e32l 6688679949479

nevěřím, že to má jiný účel než konkurenčně znevýhodnit VW, je to jen hra amíků, kterým o emise ve skutečnosti vůbec nejde.

0/0
8.11.2015 16:58

F71r49a61n81t41i57š86e79k 57L18o37s 2640493442776

Jo jo, das Autooo, reklamy běží dál včetně titulků o nízkých emisích a nízké spotřebě

0/−1
8.11.2015 11:01
Foto

K54a65r44e22l 48T24o22m98á76š49e13k 7364669607199

Mě CO2 nevadí,ale oxidy dusíku mě dusí.

0/0
7.11.2015 11:45

P78e75t75r 34T45ů16m55a 5365725984955

Tento svet je skutecne absurdni

0/0
7.11.2015 11:13

J81i79ř10í 67J54u70r36á45š97e77k 8137335810977

Jsem myslel, ze ten kus zeleho papiru, co si povinne platime, k necemu je. Ony ty pravidelne testy na emise asi vlastne zadne testy nejsou. Je to jen prispevek do statni kasy.

+2/0
7.11.2015 7:06

L56a36d61i14s90l54a59v 22L96a98k58e87r 2733199415476

U vozů s dieselovým motorem jsou rozhodující výsledky homologační zkoušky.  A všechny vozy VW už homologací typu prošly.

Právně je to nastaveno tak, že žádný automobil nemusí splňovat úroveň emisí při běžném používání. A také ji samozřejmě nesplňuje a nikdo není oprávněn to zjišťovat. Co je předepsáno - a co se kontroluje - jsou emise při přesně definované homologační zkoušce. Výsledek této zkoušky pak platí pro každý vyrobený vůz shodného typu.

Při tom v evropské legislativě je naprosto jedno, zda vůz měl či neměl nějaký speciální software, který se aktivoval pouze při homologační zkoušce.

Pouze v U.S.A. je v zákonu právní klička, která nutí výrobce popsat v žádosti o homologaci typu každou součást systému, která má vliv na emise. VW porušil americké zákony tím, že zatajil americkému homologačnímu úřadu tu část software řídící jednotky, která rozpoznává začátek homologační zkoušky a mění parametry systémů motoru.

+1/0
7.11.2015 5:52

J19i18ř48í 48J28u40r28á76š81e57k 8657395240207

Musite ale uznat, ze se jednalo pri homologaci o podvod. Pripustme priklad, ze by se zhomologovana vozidla chovala v realu jako coudici kominy predlistopadovych tovaren.

+1/−1
7.11.2015 7:10

P10e72t51r 52Č47e59r28m73á68k 9188515319670

Nejedná se o podvod, pouze o vlastnost která preferuje emise před výkonem s potřebou při zadané sekvenci. Jiní výrobci aut používají obdobné či jiné úpravy které jsou výhodně pouze při homologační zkoušce...

0/0
7.11.2015 14:02

T13o68m95á81š 62Z35e66m40a93n 3255428594385

Upřímě řečeno, kdybych dostal "povolávák" do servisu jinak žem oje uaot nebude smět na islnici (jak vyhrožuje korupčník Ťok), tak bych překecal servisáky ať mi původní software zůstane.

Necítím se podveden VW, ale EUronormami a jejich tvůrci.

+6/0
7.11.2015 0:07

P95e42t36r 18Č95e93r81m81á87k 9588255319660

Tak to je v pohodě - takový vůz v evropě neexistuje, státy eu vychází z podmínek homologace dle nedc, a ty vw splňuje. Takže výkřik do tmy ;-)

0/0
6.11.2015 23:05

J93i87ř89í 43V79i39n76k18l60e73r 1221617820769

Ať platí ,podvodníci

0/−9
6.11.2015 21:46

M87i53r68o78s36l19a86v 31B31u41d41a 9982542377842

Ať se zamyslí. ekoteroristé!!

+7/0
6.11.2015 21:55

A31r80n47o66š40t 68P71á52t13e80k 4627296615877

Proboha co to meleš? Jací ekoteroristé? Jestli jsou normy technicky nesplnitelné, jak je možné že nikdo jiný ty problémy nemá? A ať si PR z VW vypouští co chce, nikdo nikoho jiného kromě nich neobvinil. A věřte že kdyby něco bylo, byl by první VW, kdo by to rozmazával v médiích. Jsou to jen kecy bandy sráčů, co přišli na to, že než vrazit miliony do technologií, stačí podvod a penízky se jen kutálejí od blbečků, co jim platí za starý křápy vdomění, jaký si nekupují hitech... Prostě všechny podvedli a svoje zákazníky okradli. Nic víc a nic míň. Jedním slovem šmejdi.

+1/−7
6.11.2015 23:00

F81r62a94n44t21i14š92e43k 88N45o93v56á16k 6661675126471

Milý pane, tak se do těch novin trochu podíejte. Od momentu kdy ruplo, že VW podvádí softwarem si vzali na testy víc aut a do skutečného provozu. A ukázalo se, že "neplní" prakticky NIKDO.

+7/−1
6.11.2015 23:03

P39e31t79r 75Č52e41r23m25á46k 9298815269740

VW nepodvádí softwarem (ten bosch dodával i jiným), jediný problém který existuje je ten že v usa nebyl řádně popsán princip fungování emisního systému. Proto taky v evropě žádný problém neexistuje, a skutečně v podstatě každé auto je na tom podobně.

+3/0
6.11.2015 23:10

P55e56t66r 68Č43e58r78m14á19k 9268795379470

Když si o tom někdo nic nezjistí a nechá se pouze krmit titulky, pak je to jedním slovem blbec. ;-)

A protože věřím že se blbcem cítit nechcete, tak si nejdřív zjistěte o co jde, a pak teprve sem něco pište.

+2/0
6.11.2015 23:08

J58a30k45u22b 65K84o44s 3786252890394

Svatá prostoto :-)

0/0
7.11.2015 22:18

J18a15r20o63m31í94r 67Č73e61c71h 1693488107482

Zas jeden co nemá sprominutim mozek

+1/−1
6.11.2015 23:00

Z96d34e52n68ě35k 22H62a95n24z93l 1641936102164

Teda to je článku o VW

0/0
6.11.2015 21:22

A26r40n40o75š40t 76P39á34t53e67k 4497866315217

A kolik reklam všude kolem! Televize, časopisy, internet - všude reklamy na VW... holt negativní obraz je potřeba naředit slevama, akcema a usměvavýma lidma s logem na prsou...

0/0
6.11.2015 23:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.