Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodě klesají prodeje tři měsíce v řadě. Dolů jde už i v Německu

Klíčové odbytiště nových škodovek začíná klesat. Prodeje Škody Auto na západoevropských trzích nabraly po letech růstu klesající tendenci. Největší pokles zažilo v říjnu především Německo, které je pro automobilku druhým největším trhem. Automobilce se naopak dařilo v Asii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57o69z29e22f 46S17t93e72b33i54l71a 3405397255947

Nj. Jednou nahoru, jednou dolů...

Věčně nahoru to prostě nejde ;-)

0/0
13.11.2015 22:38

J11i94ř24í 44G92a28b33r21i36e17l 8412370444977

Kéž by to už pochopili i makroekonomové a politici. Na druhou stranu, když přistoupíme na stagnaci, tak nakonec můžeme dospět k situaci, že budeme mít zase dost volného času a to pro obě skupiny může být nebezpečné.;-D;-D

0/0
12.11.2015 15:21

Z84d51e52n35ě92k 48H95a64n28z95l 1291826932774

Buďte všichni vklidu,příští měsíc vyjede článek, Škodovka roste jako vždycky

+1/0
11.11.2015 21:50

J29a35n 95H47r44z89a44n 9394598820873

Auta dela Skodovka pekna !  Ale prodavat je neumi :-/

+1/−4
11.11.2015 20:26

M68a33r57e91k 14J14a79n58e73č48k12a 1287156453761

Škoda jen, že už ne i stejně kvalitní jako dříve.

0/0
11.11.2015 20:52

Z98d46e75n28ě25k 20H33a55n91z10l 1201936912544

Jak to

0/0
11.11.2015 21:35

V63o54k90o69u47n 33V24l47a71d23i90m49i33r 8292388269178

Ano, chtel jsem koupit Skodu. Poptaval jsem se zde v okruhu asi 50 km od bydliste. 7 prodejcu mi prozradilo, ze oni by radi, ale Skoda nedovoli.

0/0
24.11.2015 10:13

P90e11t66r 89K96o63u41ř67i77l 9443775647

Někteří tady Škodovku haní jiní až nekriticky opěvují. Já tvrdím,že je to auto průměrné, hodně koncernové což znamená unifikované díly, ale to dělají dnes všichni větší hráči na trhu. Auto to rozhodně není špatné, mám k němu své výhrady pocházející z mých vlastních zkušeností, ale to platí pro každou značku,každá má své plusy a mínusy. Co mně nejvíce vadí jsou současné motorizace koncernu, já nemám rád maloobsahové turbomotory, mám rád jednoduché atmosferické motory, ale současný trend turb všude kde se podívám se určitě nezmění. Co však považuji za velkou velmi velkou a hlavní chybu je, že škodovka je  předražená. Je to moc málo auta za velmi velké peníze.

+5/0
11.11.2015 20:18

Z90d92e20n86ě13k 20H93a20n57z67l 1211626602744

A co je levné a kvalitní?

+4/0
11.11.2015 21:37

K61a36r75o85l14i26n75a 92B29a91d34i63n65o90v59á 8129681871465

na obzoru zřejmě rušení směn, popř. snižování personálu........už připravuji odbory stávku ???

0/0
11.11.2015 20:00

Z81d79e30n80ě61k 29H19a43n15z58l 1331896142394

Moc věříte novinám

0/0
11.11.2015 21:37

T32o11m14á90š 91V40e60r88n97e72r 1275624497535

Blbost...

0/0
12.11.2015 2:08

Z13d60e55n97ě32k 26H77a93n41z55l 1241656932824

Před 4 rokama se vyrábělo 800 Octavii denně, teď se vyrábí 1300 denně

0/0
12.11.2015 7:09

M69i43l95o12s29l34a43v 88V54l20c76e56k 1852926800563

Ted jsem zvedavej jak dlouho bude ceska ekonomika stoupat.

0/0
11.11.2015 19:13

M62i97l79o65s 40H53o13n34z66i87k 9609380686582

A kdy začne jit s cenou dolů!!

0/0
11.11.2015 19:09

Z76d35e46n77ě28k 64H76a24n42z25l 1201236162444

Kupte si Dacii

0/0
11.11.2015 21:52

L30u75d39ě84k 22N84o91r25e85k 5383516263395

to je škoda, hned jak ojedu svou oktávečku (ještě tak 100tis.) tak si hned koupím další škodovku, zkusím tentokrát jetíka, snad to pomůže, ale má to jednu podmínku.... že se mi v týhle mojí "falšovaný" oktávečce 1,6 se spotřebou 3,9 nebudou vrtat

+2/0
11.11.2015 18:22

P70e45t41r 72J15a30r94o43š 2514201185737

Nic neroste do nebe. A jako s kazdym zbozim, i o kazde auto jednou  opadne zajem.

0/−1
11.11.2015 18:12

P26e78t47r 65H64o55r26á46k 1679143899574

Vyhlížím facelift octavie. Ví někdo, kdy to má přesně přijít? Že to bude možná 2016, možná 2017 vím taky.

+1/0
11.11.2015 18:12

M75a25r82e65k 61J49a18n35e12č34k15a 1787116523141

Já stále čekám facelift benzínových motorů TSI na přerod v něco spolehlivějšího a stále nic :-)

+1/0
11.11.2015 20:54

J92a20r11o77m64í31r 21Č95e15c53h 1593318817352

Kvůli Ekoteroristi máte bohužel smůlu, všechny automobilky jsou dnes tlačeny normami k maloobjemovým turboagregatum.Takže zapomente na 2,0 atmosféru.

+2/0
11.11.2015 21:48

J78a71n 65Č54e82r96m88á46k 2390811123128

Až jim ten ancábl v Boleslavi zavřou, tak jsem zvědavej, kde budou lopaty v okolí 50km dělat..

+1/−7
11.11.2015 18:05

O82n70d90ř73e68j 64L21o50š33o36t65h 1355355355631

Až to zavřou a přijde o práci minimálně 50 000 lidí, kteří nebudou mít co utrácet, abyste o práci nakonec nepřišel taky. Ale to se nestane, takže můžete být v klidu.

+3/0
11.11.2015 18:58

M28a77r21e12k 28K35l98u33f62a 3488334274556

Pokud to zavřou v MB, půjde do kopru obrovská kupa subdodavatelů v českém odvětví automotive. Čili to si snad v ČR nemůže přát vůbec nikdo.

+2/−1
11.11.2015 20:16

Z25d55e80n29ě75k 62H48a49n15z41l 1841936192414

Přijde nepatrné snížení, pořád se vyrobí vice jak vloni a už bys te zavíral továrnu

+1/0
11.11.2015 21:39

M12a52r15e40k 29K57l42u69f68a 3288784824756

Já nic nezavíral, já jen poukazoval na případné důsledky. (Pokud ....)

0/0
14.11.2015 10:30

Z82d47e37n34ě45k 46H65a35n77z55l 1461586722864

Buďte v klidu

0/0
11.11.2015 21:38

J24a23r45o36m17í19r 93Č96e79c57h 1183148687222

Nikam lopato.Půjdou na úřad práce a budou žít z vašich daní. Pokud tedy pracujete a radne je platite.

+2/0
11.11.2015 21:50

P54e85t61r 49P91o85s65p12í77š17i49l 4568524166336

Pokles u prodejů rapida mě ani moc nepřekvapuje. Za mě je to zbytečný model v nabídce automobilky. Navíc na rapidu je tak nějak nejvíc patrné to šetření. Další věcí, co se mi nelíbí, že když se dívám do zpětného zrcátka, tak nerozeznám, jestli za mnou jede fabia, rapid nebo octavia. Všechno to vypadá na jedno brdo.

+5/−1
11.11.2015 17:42

P96e68t80r 55H70o28r56á33k 1919713739814

Rapid má prostě plnit tu úlohu, co před deseti lety plnila fabia, prostě nové auto pro rodiny s nižšími příjmy.

+3/0
11.11.2015 18:05

P85e66t79r 25J40a77r53o79š 2904921955667

Rodina s nizsimi prijmy si velmi tezko muze dovolit jakekoliv nove auto.

Maximalne s leasingem, na kterem ve vysledku zaplati jak za auto o tridu vys. Tomu rikam uspora pro chude ;-DR^

+1/0
11.11.2015 18:17

P85e30t21r 45H37o85r59á65k 1879723829874

To je ta rodina, co si dřív kupovala novou fabii.

+1/0
11.11.2015 18:22

P37e57t97r 93J97a62r69o76š 2284141795447

Tak to snad jedine tak.

0/0
11.11.2015 19:06

Z96d91e18n78ě98k 36H42a14n71z24l 1691496162204

Za to nemůže Škodovka

0/0
11.11.2015 21:49

M94a15r22t17i93n 22K83o90v87á82ř 2781580809386

Ano, Rapid plní úlohu nového auta pro rodiny s nižšími příjmy, ale (méně úspěšně) nahrazuje úspěšnou Octavii Tour. Fabia je o třídu menší než Rapid.

0/0
13.11.2015 18:13

M32a28r48e81k 50K76l47u45f77a 3798664614396

Octavia se od Rapidu rozezná v zrcátku velice snadno.

+1/0
11.11.2015 20:17

Z78d25e22n87e58k 87S86e67i64d64l 6204195660597

Páni redaktoři měli by jste se domluvit. Onehdá jsem četl článek jak je na tom škodovka dobře. A teď najednou se dozvídám, že už 3 měsíce jí klesají prodeje. Tak jak to je? Asi kecáte všichni. Ale jinak, je mi jedno jestli jim to klesá nebo stoupá. To je jejich problém, nemají podvádět.

0/0
11.11.2015 17:38

J15a13r35o10m49í54r 14Č80e53c75h 1863978397712

To by vám nemělo býti jedno.Ekonomika je dnes obrovský provázána.To by nebylo dobře Myslete laskavě v širších oborech.

+1/0
11.11.2015 21:53

J58a36n 41L49a42k81o15m74ý 7741935305694

http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-v-cesku-pada-o-ctvrtinu-skoda-roste-dvakrat-rychleji-nez-trh-1gv-/ekoakcie.aspx?c=A151104_120702_ekoakcie_suj

0/0
11.11.2015 17:38

P93e69t67r 63J37a72r83o26š 2424411525797

V Cesku a globalne je rozdil.

0/0
11.11.2015 18:19

M27i16l35o96s71l46a10v 59V58l24c18e37k 1322696760833

neni

0/−1
11.11.2015 19:14

P54e39t38r 40J78a78r60o43š 2224891475247

Ty cisla samozrejme nejsou tak fantasticka jak titulek napovida, ale rozdil to samozrejme je. Uz jen proto, ze cesky trh je pomerne maly.

0/0
11.11.2015 19:18

Z24b22y39n26ě83k 61H32o35l56í17k 1127377925690

škodovky jsou super auta, konzervativní a funkční design, fabia, octavia i superb jsou ve svých třídách vždy o něco větší a reprezentativnější než konkurence (když se nebavíme o premiovkách), kvalita zpracování super, ani po vysokém nájezdu km nikde nic moc nevrže a nebouchá... paleta motorů taky široká, úspornost....

cenově srovnatelná se srovnatelnou konkurencí, cenově se sice nepodbízí, ale ani není přehnaně drahá....

no moc mě nenapadá, co to vlastně škoda-hateři vždycky tak kritizují...

+9/−7
11.11.2015 17:26

O21n78d60ř40e40j 67N94o98v70á12k 9137224109479

jestli tento článek není ironie ... pak asi nemáte vlastní zkušenost se škodovkou ...

+4/−3
11.11.2015 17:27

Z55b90y84n81ě98k 85H45o45l83í91k 1537707465500

tak pojďte, mám už asi třetí služební oktu, druhý auto v rodině fabku2, prošel mi pod rukama i Yeti,...nevím, co je za problém...

+3/−1
11.11.2015 17:30

M37i46r37e11k 46P18r67o80k81š 4802581788

problém lidí, kteří mají prostě jinou značku - vymezují se nějak vůči Škodě..

+4/−1
11.11.2015 17:32

Z28b24y51n37ě23k 70H60o84l79í64k 1317297385170

asi jim vadí, že jich jezdí po silnicích tolik... ale to je naopak důkaz, že jsou dobré, oblíbené a kvalitní a za dobrou cenu

+4/−3
11.11.2015 17:35

T34o75m93á68š 86V68l31a53c70h 6344741114755

za dobrou cenu;-D8-o

+2/0
11.11.2015 18:03

Z90b78y73n18ě14k 32H29o66l30í93k 1567787815200

ano, je dobrá.

samozřejmě například hjundaje a dáčie jsou lacinější, ale taky jsou takové... laciné... že.

nebo máte jiný konkrétní příklad?

+2/0
11.11.2015 18:12

O60n70d72ř24e17j 72N38o83v91á86k 9237934899579

jj dobrá cena .... maně si vzpomínám na to, že Yetti 2,0 l diesel 4x4 stál stejně jako Hyundai Santé Fé, tedy stejně, jako  auto o 30cm delší = tedy stejně, jako auto vyšší kategorie ....

Stejně jako že v základní výbavě byly v zadu jen 2 hlavové opěrky  a třetí byla až ve druhé výbavě

Ale je pravda, že už jsem se nějaký rok nedíval na ceníky a výbavy ... třebas se už ve Škodovce vzpamatovali ...

0/0
11.11.2015 18:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.