- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nj. Jednou nahoru, jednou dolů...
Věčně nahoru to prostě nejde
Kéž by to už pochopili i makroekonomové a politici. Na druhou stranu, když přistoupíme na stagnaci, tak nakonec můžeme dospět k situaci, že budeme mít zase dost volného času a to pro obě skupiny může být nebezpečné.
Buďte všichni vklidu,příští měsíc vyjede článek, Škodovka roste jako vždycky
Auta dela Skodovka pekna ! Ale prodavat je neumi
Škoda jen, že už ne i stejně kvalitní jako dříve.
Někteří tady Škodovku haní jiní až nekriticky opěvují. Já tvrdím,že je to auto průměrné, hodně koncernové což znamená unifikované díly, ale to dělají dnes všichni větší hráči na trhu. Auto to rozhodně není špatné, mám k němu své výhrady pocházející z mých vlastních zkušeností, ale to platí pro každou značku,každá má své plusy a mínusy. Co mně nejvíce vadí jsou současné motorizace koncernu, já nemám rád maloobsahové turbomotory, mám rád jednoduché atmosferické motory, ale současný trend turb všude kde se podívám se určitě nezmění. Co však považuji za velkou velmi velkou a hlavní chybu je, že škodovka je předražená. Je to moc málo auta za velmi velké peníze.
na obzoru zřejmě rušení směn, popř. snižování personálu........už připravuji odbory stávku ???
Ted jsem zvedavej jak dlouho bude ceska ekonomika stoupat.
to je škoda, hned jak ojedu svou oktávečku (ještě tak 100tis.) tak si hned koupím další škodovku, zkusím tentokrát jetíka, snad to pomůže, ale má to jednu podmínku.... že se mi v týhle mojí "falšovaný" oktávečce 1,6 se spotřebou 3,9 nebudou vrtat
Nic neroste do nebe. A jako s kazdym zbozim, i o kazde auto jednou opadne zajem.