Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po Volkswagenu už i Hyundai či Mazda. Němci prověřují další automobilky

Koncern Volkswagen nemusí být jediným, na koho se kvůli podváděním s emisemi bude ukazovat. Německý spolkový úřad pro motorová vozidla začal detailně zkoumat emise u padesáti modelů aut dalších značek, u kterých má podezření, že uváděné emise neodpovídají realitě. V hledáčku jsou například Mazda či Opel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79i81c13h79a38l 84K52u57b74i60s 7813597321129

tento konkrétní článek má poutavý nadpis, který snad má nějak dávat do souvislostí problémy WV s hyundai nebo mazdou...přitom je v něm jen infomrace o tom, že se provádí testy, jejichž výsledky nejsou zveřejněny. no tak kde to jsme? proč nezněl nadpis " Po VW už i Opel a Peugeot"???? má to snad nějaký skrytý význam pane Sůro?

0/0
13.11.2015 12:43

M89i84l42o26š 30K35o51l29m89a97n 6896743857982

Je zajímavé, že se zpřísňují emisní limity u aut, ale o ostatní dopravní, nebo pracovní prostředky se spalovacími motory se nikdo nezajímá. Pominu lodní námořní dopravu, i lokomotiv už moc není, ale máme nad sebou letadla, která nemají žádné katalyzátory a palivo nepatří k nejkvalitnějším. 

Za příklad uvedu střed, nejmodernější Boing 737 Next Generation

 Spotřeba na 1000km/2600 litrů 

 cestovní rychlost 780km/hod.

 1 hodina letu/2028 litrů  za 24hod./ 101.400 litrů paliva

 nad ČR je ve vzduchu  takových větších, nebo menších letadel sále cca 50

padesát letadel spotřebuje za 24 hodin  5,070.000 litrů.

Takové množství paliva nad námi projde každý den přes motory, bez jakýchkoliv katalyzátorů a to nikomu nevadí.

+2/0
12.11.2015 15:17

M75i51r42e31k 71G38a87j27e75r 5431606689740

Spíše uveďte o emise kterých plynů vám jde. Potom produkci v průměru na jednoho pasažéra a 100 km. Takhle mě to nic neříká. A stejně nejvíce ušetří ten dopravní prostředek, který se nepohybuje. Celá příčina je tedy v celkové produkci a bohatnutí společnosti. Čím větší HDP na hlavu, tím více se vyprodukuje CO2.  Pokud jde o produkci NOx, tak v těch letových výškách kolem 10 km nám asi opravdu nevadí. Urychlují tam rozpad metanu.

0/0
12.11.2015 16:54

M93i42l26o11š 65K38o28l33m24a44n 6436433187702

Odpověděl by vám odborník, pokud možno takový, který se za celý svůj život zmohl na kolo z dědictví, já použil pouze dostupné informace z netu.  Takoví by se nejraději vrátili do pravěku a tam by našli čisté prostředí.

+1/0
12.11.2015 17:03

M60i90r14e88k 63G98a52j80e33r 5271606869920

Marně hledám smysl ve vašich větách.

0/0
12.11.2015 17:12

T24o71m18á98š 65C61h60r56a85s73t95n33ý 2461674741613

Za hodinu vyprodukuje B737 na pasažéra 12 fabií v emisích CO2 a 25 v NO2.

+1/0
12.11.2015 18:02

M16i98l87o63š 66K37o35l70m54a95n 6686313227192

Takže na jedna hodina letadel  CO2  je srovnatelná jako  cca 120.000 Fabií a na NO2 zhruba dvojnásobek. Pevných částic bude asi více u letadel.

O těchto číslech jsem ale diskutovat nechtěl. Chtěl jsem pouze upozornit na to, že se dopravním prostředkům měří dvojím metrem. Letadla, lodě, stavební stroje, lokomotivy... mají výjimku a smí zamořovat vzduch, auta nesmí.

0/0
12.11.2015 18:47

J78a44n 14Č61e15r45m77á81k 2560231733278

Zavřít všechny tyhle ancábly a lopaty z automobilek poslat na pracák..vyřešeno..

0/−3
12.11.2015 15:02

J54a54r11o62m23í55r 69Č30e16c16h 1533638187622

Provokatér. Asi bez mozku.Rv

0/0
25.11.2015 13:17

V89l78a37d53i91m91í79r 78K54o18n27e25č67n90ý 6185890288789

Samozrejme ze vsichni, co jsou v USA konkurenci. Potreba vsechny Evropske, Korejske, Japonske a jine znacky zdiskreditovat aby sly nahoru prodej americkych znacek. Dalo se to ocekavat.

+5/0
12.11.2015 14:49

Z96d51e62n19ě25k 77H63a73n55z96l 1651266822324

Teď už se stoho Tok s Mladkem zblázni

0/0
12.11.2015 14:46

Z37d83e63n88ě63k 84H51a83n93z75l 1981916452974

A do servisu půjdem všichni

0/0
12.11.2015 14:26

F86r78a22n25t87i73š66e65k 10K79o62p59e88c28k45ý 6825229380355

Zloděj křičí: Chyťte zloděje!!! :-)

+2/0
12.11.2015 14:11

Z94d86e83n37ě28k 35H42a36n22z56l 1851196332424

Vždyť je to v pořádku.

0/0
12.11.2015 14:27

I65v86o 76U83r49b38á18n65e70k 2826827367

Neodpovídající emise je jedna věc, montáž podvodného SW snad druhá, ne?

+4/0
12.11.2015 14:06

Z14d95e33n48ě21k 63H70a66n49z20l 1121516922894

Škodliviny to fouka stejně tak co

0/0
12.11.2015 14:28

J55a47n 54N19o24v70á39k 8260326407670

Právě že nefouká, jinak by tam VW ten podvodný SW nedával.

0/−1
12.11.2015 14:55

Z97d71e98n26ě39k 25Z11a53j91í31č46e12k 2723452318475

Ten SW mají téměř všechny automobilky.. Jen u VW se aktivuje při měření emisi a u ostatních se mel aktivovat při běžném provozu...

0/0
12.11.2015 14:58

Z65d91e54n83ě35k 90Z59a82j69í21č61e67k 2223952868725

Resp. I v běžné provozu...

0/0
12.11.2015 14:59

M91a79r22t91i71n 49K20a94r11á96s10e67k 9198453808728

To jo no, na druhou stranu zase o co je horsi auto s podvodnym SW, kdyz v realnem provozu je na tom stjene jako auto bez podvoneho SW.

+2/0
12.11.2015 14:29

Z91d32e73n34ě77k 56H41a16n21z26l 1561286622424

Výsledek je stejný

0/0
12.11.2015 14:31

Z40d95e44n72ě19k 92Z32a39j75í25č81e59k 2813372908905

Ti kterým byl namontovan podvodny SW, tak jsou na tom lip... Auto jim "cmoudi " stejně, ale diky tomu, ze SW nebránil v omezování motoru, měli pravděpodobně vyšší výkon a nižší spotřebu... To znamená ze se díky Vw tezilo min ropy a ergo šetřil paradoxne jak životní prostředí tak zákazníkovi peněženku..;-D

+1/0
12.11.2015 14:51

P73a34v39e87l 75N89o32v61á93k 5453477154798

no t ak čekal jsem kdy se to stane o). Jistě jako odveta bude pošramotit největší dodavatele do usa. Logické. Nějaké ovzduší mají úplně všichni na háku. Modlou této doby jsou jen a jen  peníze a výkon.

0/0
12.11.2015 13:58

P92e91t41r 68S66t14e33j45s35k86a50l 3629558574526

"Mezi zkoumanými modely není žádný model Škoda Auto, který je přitom nejsilnější zahraniční značkou na německém trhu."

Skoda ma motory TDI od VW vcetne SW, tak je zbytecne ji testovat, kdyz VW uz usvedcen byl a priznal se a taky potvrdil, ze tyto motory jsou u kazde koncernove znacky

+5/0
12.11.2015 13:45

R28a73d14e25k 29Š52a31r87l74á66k 6491729810776

říkám to od začátku. Bylo dost zvláštní, že se toho hned ostatní automobilky nechytly. Až se zjistí, že to takto provádějí všichni, přepíšou se normy a bude zase klid...

+2/0
12.11.2015 13:43

J73a55k26u59b 31V32a88l27e23š 8690856677373

Jste naivní. Dá se pokuta, a zruší homologace ;-D

0/0
12.11.2015 14:09

R97a52d47e22k 44Š74a19r75l70á43k 6891599110706

Je pravda, že většinou to nakonec padne až dolu, protože ho*no létat neumí ;-D No uvidíme, jak si s tím poradí zákonodárci

0/0
12.11.2015 14:17

J13o66s12e27f 41A51n66t61o41š 2336132342346

Nesplinitelné ekologické limity EU, vedou k podvádění. Jenom si to nechtějí odpovědní lidé přiznat. Situace bude stejná u všech značek. Mě osobně jsou nějaké podvody tohoto typu úplně ukradené. Hlavně, že to jede.

+2/−1
12.11.2015 13:40

K62a10r60e43l 38N61o24v32o44t36n53y 6159971719125

Od zacatku bylo naivni myslet si,  ze v tom jede pouze VW. Na to byly ostatni automobilky podezrele potichu. No a nemecka vlada to rozhrabla ve stylu "kdyz VW, tak vsichni". Myslim, ze se jeste dockame "veselych" informaci. ;-D

+4/0
12.11.2015 13:23

T21o36m 98K29l60í84č60n20í52k 5540254705465

No jo, pořádek muší bejt. Hlavně aby to nebylo sousedovi z Boleslavi líto...

+2/0
12.11.2015 13:09

P20e24t19r 20M49a55r74š19á10l60e96k 9865472674409

No, jedou všichni. VW má problém především v USA, kde jsou stejně přísné limity na emise benzínu i nafty. A jedině VW byl tak drzý, že tam diesely začal prosazovat. Ostatní měli soudnost.

+5/0
12.11.2015 13:05

B58ě22l43a 78H63o58r29á96k13o14v73á 1768492509890

Nejlepší na tom všem je, že přesně definované zkoušky jsou absolutně špatně nastavené, když neodpovídaj realitě!

+4/0
12.11.2015 12:57

B83ě46l52a 85H33o22r43á93k57o26v36á 1928212759110

Co udělá auto, když padne do toho nastavení na silnici? Pojede jen s kopce? Rozjede se na křižovatce? Když ano, tak kde je problém? Já vidím problém v neustálém vymejšlení překážek plynulého provozu, aby se pak mohlo nadávat jak čouděj popojíždějící auta pod okny...

+1/0
12.11.2015 13:11

D42e22n27i30s 61W39i21t46z16k86u 3903261169157

co udělá? nabourá, protože musí mít otevřenou kapotu a nesmí točit volantem

0/0
12.11.2015 13:33

M75i77c35h68a19l 75T60o43m61i44n27s25k27ý 9841625367654

Zaplatí to vždycky nakonec zákazník

EURvRvRv

0/0
12.11.2015 12:43

D17e31n11i71s 60W59i29t88z59k71u 3103461979427

údaje stále falšujeme, ať nám zůstane aspoň BMW

0/0
12.11.2015 12:30

Z94d36e88n81ě47k 11H34a12n98z50l 1971596822124

Zustane nám tak jízdní kolo

0/0
12.11.2015 14:32
Foto

M45a22r35t82i79n 30K82o94k14e43š 3248284161780

Vrtěti psem? :-)

0/0
12.11.2015 12:19

P13e60t96r 62V11i32n87t38r13l25í35k 3416154311

mám nápad, rozmontujeme každé auto na světě a každému co najdeme problém napaříme miliardové pokuty, nebude se nám krásně žít v nové ekonomické automobilové krizi? lidi si už stejně zvykli... nač ekonomický růst...

0/−1
12.11.2015 12:14

P60e72t10r 76H26o52f47m45a26n66n 6769594985310

No, kdyby by nekdo nabidnul cisty vzduch za -20% z prijmu, tak dlouho vahat nebudu.

A je to pravda. Nac ekonomicky rust?

0/0
12.11.2015 12:43

M66i28c94h54a52l 94T88o11m96i80n78s57k82ý 9321675537884

Vymyšlená pohádka za 20% mzdy ?

+1/0
12.11.2015 12:46

P73e53t69r 24H50o88f36m20a67n44n 6409854515330

Nerikam, ze 'vyresenim dieselgate' bude (vyrazne) cistsi vzduch. Jen rikam, ze bych radeji volil cistsi vzduch nez penize. Nic vice, nic mene.

+1/0
12.11.2015 13:00

J82o45s95e39f 86A61n36t71o71š 2136942472946

Ovšem nakonec by to byl stejný podvod jako s emisemi z aut.

+1/0
12.11.2015 13:42

Z64d23e57n22ě87k 81H35a77n84z52l 1771166282424

Mám za to že si dávají peníze na pokuty už všichni

0/0
12.11.2015 14:33

P37e54t70r 20V39i55n90t98r85l71í23k 3126244461

Ovšem reálně to poškodí jen WV protože se píše víceméně jen o nich... Problém je, že ostatní to sice zaplatí ale prodej jim neklesne, takže to oslabí německou a českou ekonomiku... tu českou dost výrazně

0/−1
12.11.2015 21:06

T81o96m20á54š 51K41n55a53i85f27l 6963680977870

To jim to trvalo docela dlouho...

+2/0
12.11.2015 12:11

M97a92r28t33i67n 29Š98t27ě11p91á65n90e13k 3647363853971

Ale ne. To neni mozne;-D

+6/0
12.11.2015 11:51

M85a66r87t94i86n 41Š32t63ě86p85á82n67e52k 3237703573121

Jo a jak ze to bude s temi nizkoemisnimi zonami, ktere chteji nase pomazane hlavy zavest v Praze? Budou tam smet elektrovozy a MHD?:-)

0/0
12.11.2015 11:52

J92i53n89d43ř94i47c64h 95P28o88d59r37á90z27s10k29ý 6215118195925

ani ty ne, neboť i elektřina (respektive její výroba) generuje odpad, který má vliv na životní prostředí..

Takže hezky zase pěšky ;-D

+1/0
12.11.2015 12:38

M42a14r59t94i64n 67Š32t12ě68p47á19n90e41k 3577303613601

To jo, ale nekde jinde:-)

0/0
12.11.2015 13:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.