Diskuze

Ze stovky na dvacítku. Poláci zdržují vlaky mezi Českem a Německem

Polský správce železnic se zřejmě rozhodl cestujícím na trati mezi Libercem a německou Žitavou ukázat detailněji krásy příhraničí. Na několikakilometrovém úseku tratě, který vede přes Polsko, snížili maximální rychlost o třetinu. Vlaky se tu musí ploužit dvacítkou a nabírají tak zpoždění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koncem listopadu a začátkem prasince začnou Poláci prasit trať výměnou pražců....

0 0
možnosti

P67e91t44r 71Š70í32p78e14k

17. 11. 2015 13:32

"Češi a Němci Polsku nabídli, že by opravu zaplatili ze svého a poté ji i udržovali."

To se rovnou můžou dohodnout, že postaví "objížďku" polského území, pak si to můžou společně bez problémů spravovat bez účasti Poláků, a Poláci si to pak můžou strčit....

0 0
možnosti

kdybyste se podíval jen o kousek níže...

1 0
možnosti

Jen tedy nevím kde přišel novinář na rychlost v Polsku kolem Glucholaz na max 50km/h. Z Mikulovické strany je 40 a z Jindřichova je 60km/h. Že by průměr byl maximální rychlost? Jenže ani to není pravda, protože pomalejší úsek je mnohem kratší než ten kde se jede rychleji :-/

0 0
možnosti

J35a82n 27S45ů25r59a

15. 11. 2015 20:24

Informace od ČD.

0 0
možnosti

Jestli by nebylo jednodušší část trati z polského území přeložit na německé.

ČR by se mohla spolupodílet a Poláky bychom vynechali...

Jenže to asi v dnešní hyperkorektní době nepůjde, takže raději trať necháme zchátrat a možná se dočkáme i ukončení provozu z důvodu havarijního stavu železničního svršku.

Ostatně příklad z Harrachova mluví za vše... ( I když tam se nakonec 20 let po revoluci podařilo trať do Polska "rozchodit").

0 0
možnosti

postavit novou trať, která by se Polsku vyhnula, vypadá jako logické řešení. jenže se podívejte na mapu - v Německu je zástavba až těsně k hranici, obávám se, že by tam nebylo trať kudy postavit. na české straně by nebyl problém, tam jsou jen pole...

4 0
možnosti
Foto

Nějak mi neseděj ty čísla:Na několikakilometrovém úseku tratě, který vede přes Polsko, snížili maximální rychlost o třetinu,2/3 ze sta není dvacet.Titulek přece říká:

Ze stovky na dvacítku. Poláci zdržují vlaky mezi Českem a Německem:-/

0 0
možnosti

Ono je to zmatečně napsané.

Až stovkou ty vlaky jezdí na českém/německém území.

Jenže titulky přece zvyšují čtenost, ne? ;-)

0 0
možnosti

Je to chyba rozhraničení po roce 1945, kdyby to zůstalo německé vypadalo by to jinak. Polsko zlikvidivalo dvě třetiny tratí na nichž se před rokem 1945 jezdilo i 100 km/h. V roce 1991 tratě dorazili reformou jízdného a omezováním spojů, následovalo zrušení osobní a pak i nákladní dopravy, vše se dělo ve jméno aby si vydělali hromadné taxíky, které neplatili zprvu ani daně ani nevydávali jízdenky. Do Polska jezdím vlakem od roku 1989.

3 0
možnosti

tak podle Vaší logiky vlastně za současný stav té trati může Hitler

0 1
možnosti

Chci ještě upozornit pana redaktora Sůru, že některé avizované změny na německých drahách začínají již příští měsíc a ne až v roce 2018. Díky této trati budou mít Liberec a Varnsdorf od příštího měsíce každou hodinu přímé napojení na vysokorychlostní vlaky, které pojedou z Drážďan směr Frankfurt. A to nemluvím o vlakovém spojení na drážďanské letiště, o čemž se Praze může jen zdát. Přestupní časy jsou jen pár minut. Takže se nedivím, že jsou z toho v Liberci a Žitavě tak nervozní.  

Jak jsem dneska zjistila při zakoupení jízdenky do Paříže na den 14.12.. Odjezd z našeho "prdelákova":-) ve Šluknovském výběžku v 6,52, příjezd do centra Paříže  v 16,50 s přestupem v Žitavě, Drážďanech a Frankfurtu, kde jen musím 3/4 hodiny čekat na TGV. Cesta je sice o tři hodiny delší, než kdybych normálně  letěla přes Prahu, ale rozhodně pohodlnější než se nechat šacovat při kontrolách na letištích.

4 0
možnosti

J76a68n 65S84ů85r40a

15. 11. 2015 18:38

Díky za tip

0 0
možnosti

No něco podobného máme i u nás,.. Kostelec u Jihlavy do Slavonic,... Zejména u Dačic jsou montované styky kolejnic moc krásné! :D

0 0
možnosti

J25a31n 66T14i19c92h90y

15. 11. 2015 16:25

Poláci jsou odjakživa naprosto neseriózní potížisté. Jediné možné jednání s Poláky je: s Poláky nikdy, od Poláků nic!

7 0
možnosti

Dělám ve firmě, která asi polovinu artiklu dováží z Polska. Moje osobní zkušenost je ta, že nelze všechny Poláky házet do jednoho pytle. Mnozí jsou seriózní, ale někteří se snaží všechno ojebat jak to jde, aby na tom co nejvíc thli. Všeobecně ale musím říct, že se zlepšují.

3 2
možnosti

Mně osobně přijde z polské strany nejsprostší to, že vůbec za průjezd vybírají peníze, když jim je ta trať evidentně úplně u zadnice. 

Taky nechápu, proč se nezřídí zastávka Porajówě, tím by  začal mít trať význam i pro Poláky a třeba by do ní i začali něco investovat.

2 0
možnosti

ta zastávka se tam plánovala, nevím, proč z toho (zatím) sešlo. ale tipuju nezájem polské strany...

2 0
možnosti