Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EasyJet slaví 20 let: K úspěchu stačilo přemýšlet o dopravě jinak

Nízkonákladové letecké společnosti začínají ovládat leteckou přepravu. Za největší úspěch považují myšlenku, že z letadla udělají obyčejný dopravní prostředek. I přesto přebírají některé zvyklosti od klasických dopravců - například věrnostní programy. EasyJet slaví dvacet let existence, v Česku se stal největší zahraniční aerolinkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64a11n 25T44i44c90h96a87v39a 3793426337840

na cesty po Evrope jsou nizkonakladovky naprosto super a se zminovanyma EasyJet jsem spokojenej a letel bych s nima znovu

Evropa je mala a CR ma navic vyhodnou pozici, ze kamkoliv po Evrope nebude let snad nikdy trvat vic jak 3 hodiny, takze jidlo neni potreba, pripadne se da vzit svacina s sebou a piti je v letadle nekdy dokonce levnejsi, nez dole na letisti :-)

+1/0
16.11.2015 0:06

J55a83n 61S48l55a95d52k49y 8743917765458

To mi pripomina Leo Expres, nj kdyz tatik ma na rozdavani :-P

0/−3
15.11.2015 23:14

J19o17s35e87f 44R54i66c54h31t36e96r 9396175817983

Určitě oba borci měli díky zázemí mnohem jednodušší startovací pozici. Ale Steliosova firma šlape, a jak je mi Leoš nesympatickej, tak jeho firma pomalu snad začíná taky.

+2/0
15.11.2015 23:16

A64n52e29t39a 48M58a51l69á 6881460185

Diky bohu za low cost. Pri evropskem letu za 260kc opravdu preziju hodinu bez jidla

+5/0
15.11.2015 22:15

J74a69n 39J84e89m18e47l97k34a 1835710

No jo no, jen jisté společnosti párkrát již málem došlo palivo. A klouzavý mód u velkých dopravních letadel není zrovna nejpropracovanější.

0/−1
15.11.2015 23:18

J98o94s35e74f 78R63i28c86h32t41e72r 9966865967553

dej si prosimtě facku za ty nesmysly co žvaníš

+2/0
16.11.2015 0:04

J62a38n 85J67e46m46e51l35k79a 1955250

Můžeš být konkrétní?

+1/0
16.11.2015 20:46

A46l46a87n 90Ř18e57p25k92a 4525336

Není to takový Regiojet ve vzduchu? Samozřejme EasyJet je o pár let starší.

0/−3
15.11.2015 18:49

J14o73s79e87f 51R11i23c75h11t72e51r 9876435557193

tvoje baba je takovej Regiojet v ložnici

0/−1
15.11.2015 22:15

V65á46c34l56a69v 54P77a62v26l80í97k 9402320254814

gratulace. Zakladatel měl dostatečný kapitál a zázemí. Ale se svým nápadem a potenciálem naložil velmi solidně. Tuhle pověst, obchodní úspěch a marži mu může závidět i spousta "nenízkonákladových" přepravců (např. ČSA, sorry, že tam to jméno cpu tak napřímo)

+1/0
15.11.2015 18:49

D93a53n31i57e63l 15R79e94i44c37h58e77l 8339739583

Díky bohu za nízkonákladovky. Bude to znít jako klišé. Ale ony skutečně otevřely létání a tím pádem i svět široké mase občanů.

+14/−1
15.11.2015 17:29

J13o42s81e96f 90R77i67c94h63t58e94r 9276705697133

Přesně. Nafackoval bych všem, co ohrnujou nos nad Ryanairem a easyJetem. Nemusejí s něma lítat, ale všichni by jim měli líbat ruce, protože jen díky nim lítáme po evropě za pár stovek bez ohledu na aerolinku.

+4/0
15.11.2015 22:14

M82i53r84o90s57l43a21v 96K54o15n85e51č89n29ý 2205750545877

No taky to tak ale vypadá. Dříve opravdu létal někdo. Gentlemeni, zdvořilí cestující, slušnost. A dnes, díky letům za pár šupů (nehledě na to že pak stejně remcaj, že jídlo a určitý rozměry bagáže jsou mastně zpoplatněny): svoloč, neotesanci a rádobymanažeři, kteří si myslí, že když letí, že jsou mistři světa...

0/−1
15.11.2015 23:58

J67o77s65e58f 34R34i13c35h57t67e97r 9686875197343

taky bych byl radši kdybys zůstal doma

+2/−1
16.11.2015 0:04

M41i54r15o91s41l25a24v 90K44o36n90e15č36n77ý 2755530825507

já s tím nelétám, Richtre

0/0
18.11.2015 7:30

R39a12d91e47k 33D28o60l87e32ž85a53l 2979853270750

"Ve svých 28 letech se rozhodl proměnit leteckou dopravu.."

Váš jásavý tón musím poněkud zchladit, jednak už existoval Ryanair a hlavně, aerolinky Southwest tohle vymyslely už v sedmdesátých letech.

Ano, dá se souhlasit, že EasyJet byl jeden z prvních v Evropě. Ale citát výše je nesmysl.

+4/0
15.11.2015 17:27

J26a58k73u14b 82K22o71s 3536862300324

Ta tabulka s výsledky je zajímavá. Ze 4,5 mld obratu udělat 450 mld zisku je slušný výkon :-)

0/0
15.11.2015 16:03

P43e29t76r 56B80o24x25a27n 1581163420924

Tak v tom bude ten trik k uspechu ;-D

0/0
15.11.2015 16:11

D31u85š41a53n 92P37i47š46i 8493731380199

První sloupec (tržby) je v miliardách (mld), druhý sloupec (zisk) v milionech (mil). Je to v pořádku.

+1/0
15.11.2015 16:42

R29a12d48e98k 38D66o58l15e26ž10a84l 2419203740150

Teď už jo.

0/0
15.11.2015 17:10

F38r82a68n68t69i83š64e51k 28N51o67v78á25k 6481835816681

Ale i tak je to docela úctyhodné. mít čistý zisk 10% je velmi solidní.

+1/0
15.11.2015 19:11

J90a66n 36S78ů75r25a 4875903563362

Díky za upozornění na chybu. R^

+1/0
15.11.2015 22:29

J76i30ř11í 10K42o28c32u18r62e80k 6145684345648

Byznys klientela, ta co vlastní letadlo nevyužije pořád, používá plane-sharing. Máte podíl ve společnosti (ale nemusíte) a v ní třeba i vlastní letadlo. Ale to nemusí nutně costovat s vámi a vy v něm. Vy ho pronajímáte a vy si pronájímáte. Vždy máte k dispozici vhodnou kombinaci kapacita/dolet. A to šetří náklady.

+1/−2
15.11.2015 15:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.