Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emirates „nafoukly“ největší letadlo. Do airbusu natěsnají 615 lidí

Největší provozovatel největších osobních dopravních letadel na světě se stal i majitelem letadel s největším počtem sedaček v jednom letadle. Letecká společnost Emirates tak začne v jednom letadle létat až se 615 cestujícími.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B46o17h88u18m36i76l13a 52Z17a46c80h17o76v49á 1838954975592

asi nechteli desit cestujici, tak nemusi mit burky.

0/−3
18.11.2015 4:19

M35i27c14h40a22l 26M53i89l58l63e24r 9486232779972

hodne hloupa poznamka. Na chytrejsi ses nezmohla?

Je znamo, ze cestovani rozsiruje obzory i mysl. Doporucuji cestovat a treba se jednou podivat do Dubaje, abys poznala zivot v jinych zemich a pochopila proc letusky Emirates nejen nenosi burky, ale navic behem sluzby se na palube pohybuji prostovlase jako kazda jina civilizovana zena ze zapadu.

+1/0
18.11.2015 7:31

J81a77r45o26s42l52a72v 15S83e82v12e70r 6988446330655

Zrušení první třídy se u Emirates nedivím. Kdo má na jejich first class letenku, má dnes už zpravidla svoje letadlo. Mimochodem - naše aerotaxi vyjde také i kolem dvacky na km. Pravda, lidovka to není, ale pro těch "druhých deset tisíc" je to do 2-3 letových hodin také lepší, než byznys class. Co se mne týče dojedu do potřebných destinací na kole :-)

0/−1
17.11.2015 15:02

M25a70r73t58i32n 23K34o90z44á27k 4764230889147

Dvě až tři letové hodiny, tedy cca 1800 až 2700 kilometrů dojedete na kole? nebo to myslíte tak, že nikam nepotřebujete, takže vám stačí kolo? (Pak bych to samozřejmě chápal.)

0/0
17.11.2015 15:17

J93a67r82o34s98l14a66v 62S54e86v30e43r 6318386500265

Je zajímavé, PANE KOZÁKU, že našinec "v diskuzi" zpravidla nemluví k tématu, ale ohlodává kolegy. Ohlodávaje je, pak jako prvou řeší premisu, že je diskutér vůl (zde že by tvrdil, že ujede ty tisíce km na kole...). Jen málokdy je tak velkorysý, že připustí, že to dotyčný myslel "tam, kam já nyčko potřebuju jezdit, ...". Mnou viděno jste debatér na naše poměry vzácně velkorysý a já Vám děkuji :-)

To PAN CODR, ten se se mnou už nemaže: přestože explicite píši, že

(cit.: ...pro "finančně slabší" (roz. "druhých deset tisíc"a do dvou-tří letových hodin, vyjde aerotaxi ..." nasadí na mne nemilosrdnou Pravdu, že totiž :

(cit.: EKVIVALENTEM DÁLKOVÉ PRVNÍ TŘÍDY NENÍ aerotaxi!!!

NENÍ, PANE CODŘE, SVATÁ PRAVDA, NENÍ!!!

Málo platno, podezření, že bych mohl být vůl, tu je. 

A poté, co naznačí, "jak On ví, ..." skromně sdělí, že "jeden private jet řeší".

Šťastnou cestu, pane Codře!

:-)

P.S.: Doporučuji páně K. Čapkovu povídku: Alelidi :-P

0/0
18.11.2015 21:13

L19u66k92a47s 53C73o63d55r 6838572850111

Jenze v realu to takhle bohuzel nefunguje, protoze ekvivalentem dalkove prvni tridy (s cenou letenek kolem 100-200 tisic) neni turbovrtulove aerotaxi, ale private jet z kategorie "heavy", pokud tedy neni clovek masochista a nechce pri letu z Prahy na Maledivy trikrat az petkrat mezipristavat kvuli tankovani a tisnit se v male kabine. Cena charteru takovych letadel na vetsi vzdalenost se ale pohybuje v milionovych castkach, takze ten rozdil je pomerne znacny. 

Priskoky po Evrope jsou samozrejme neco jineho - tam se da v pripade private jetu z kategorie "light" nebo "very light" vejit do relativne solidnich castkek v rozmezi nizkych statisicu (v pripade turbovrtulovych stroju jeste mnohem levneji), a pokud cestuje vic lidi, je to financne opravdu zajimave. Ostatne sam zrovna jeden takovy charter private jetu resim pro svoji zimni dovolenou.

+1/0
18.11.2015 4:44

M98i65c39h83a10l 89M24i29l45l10e40r 9656122709822

uplne nepochopeni obsahu clanku.

Emirates zdaleka nema v umyslu rusit vsechny 1. tridy pres celou flotilu! Chce jen nechat NEKOLIK letadel ze sve velke objednavky A380 vybavit vetsim poctem sedadel v economy na ukor zruseni 1. tridy a casti business.

V Emirates nejsou hloupi a maji to dobre spocitane, na kterych linkach pasazeri pozaduji sluzby a pohodli vyssi urovne a naopak, kde 1. a business jsou vetsinou nevytizene a je takovy zajem o economy, ze museji presunovat economy pasazery do prazdnych sedadel v business tride. Rekl bych, ze to budou predevsim linky do/z destinaci odkud jezdi do Dubaje a UAE pracovni sily a mozna nekterych africkych statu. Tomu se rika dobre hospodarstvi.

+1/0
19.11.2015 5:02
Foto

M53i25c10h84a82l 74B35r60u83š74t44í40k 4395225971751

tak uz za 13 dni si let vyzkouzim na ceste do Thajska z Dubaje :-)

+1/0
17.11.2015 14:10

L22u12k67á96š 24O13m29á53č16k18a 5151254771106

A co my s tím? :-)

0/0
17.11.2015 23:35

B89o76h70u29m48i54l98a 74Z21a74c48h81o63v48á 1698594125312

good luck. Hlavne  doletet.

0/−1
18.11.2015 4:21

M68i86c37h97a15l 55M79i33l71l92e75r 9766582579592

dalsi hloupa poznamka. Ty jimi dnes nejak perlis.;-D

Kdo se boji, nesmi do lesa a kdo je po**routka, muze zkusit letani nahradit vlaky nebo lodi, kdyz ma cas.

0/0
18.11.2015 7:34

M92i97c73h20a89l 66M97i11l11l37e29r 9256602649582

pochybuji, ze bys na teto trase letel tou A380 bez 1. tridy.

Nejspis klasickou 3 tridni A380 Emirates , ktera ma kapacitu 489 pasazeru, nebo tri tridni B777, zalezi v kterou denni dobu sis vybral letet.

Pokud to navazuje na let z Prahy, odletal bys z Dubaje uprostred noci v A 380.

0/0
18.11.2015 7:41

K92a14r86e45l 37F49r12i84t30z 4901957758602

Jen aby se tato věc promítla do cen letenek...asi těžko, že?

0/0
17.11.2015 11:06

R32a96d61e27k 88J87a64n74a59t68a 9455326674852

Pokud to bude vyžadovat situace na trhu, tak promítne. Jako u všeho.

+2/0
17.11.2015 16:44

L10i77b89o93r 24F74i78l88á88k 3400305183563

A nestačily by místo sedaček madla na stojáka?

+2/0
17.11.2015 11:00

T18o77m82á24š 24Ž15i75t13n49ý 6201400361941

Jaký lákavý terč pro džihádisty...:-P

+2/−1
17.11.2015 10:00

P88e97t33r 68T63y77č51k48a 6345932359752

Je neuvěřitelné, že se to vůbec udrží ve vzduchu.

+1/0
16.11.2015 23:05

M30i96c71h42a65l 40M19i41l79l86e90r 9456542399562

hned se ukazalo na kritice uniformy letusek Emirates, kdo sedi za peci a necestuje, ale zato keca.;-D

Tihle " odbornici"  nevedi, ze behem letu se ten klobouk se salou odklada, letusky jsou prostovlase a pri servisu nosi jakousi "satovou zasteru" pres bluzu a sukni.

+8/0
16.11.2015 18:13

P63a45v89e47l 63S98o35b75o55t30k34a 5620784

jj, Saudští Šejkové se shlédli v pražském Metru ve špičce a prý už nikdy jinak cestovat nebudou  - že mezilidský kontakt je jim daleko milejší než samota soukromých letadel!

0/0
16.11.2015 17:22

R68a32d23e51k 17J92a27n43a42t46a 9185116974552

ti necestuji v Economy :-)

+2/0
16.11.2015 17:23

P18a97v62e77l 38S17o24b16o58t85k40a 5360494

jj, já vím, tohle je Economy Speciál pro transport ekonomických otroků z ciziny ;-D

+1/0
16.11.2015 17:40

M54i50r51o17s13l61a49v 19Z65i44k83m52u37n95d 6248262367888

A kolik by jich tam nafutrovali, kdyby se vyndaly všechny sedačky a sedělo na zemi .... dobré vědět z hlediska redistribuce běženců, aby to stálo co nejméně ....

+2/−1
16.11.2015 17:14

L48u17k89á36š 23K76m90e27n48t 5719197454810

34 palců rozteč se mi zdála vcelku malá. Tak jsem si zjistil, kolik má v ekonomy nastaveno Travel a ten je na 30,5 palcích, což je skoro 9 centimetrů :). Takže ta ekonomy u Emirates nakonec zase tak špatná nebude. Samozřejmě sedět v tom šest a více hodin nebude ideální, ale pořád lepší to zvěrstvo, když česká cestovka letí do Dominikány s Travelem v 737ce přes 15 hodin s mezipřistáním.

+2/0
16.11.2015 16:46

M25i66c48h75a90e34l 43K56o60n87e88č73n23ý 6202503429929

Letěli jsme s trevlem do Bangkoku a bolelo mě všechno . Jak sardinky.

0/0
17.11.2015 15:18

M96a78r69t46i33n 46K22o41z73á59k 4894640889407

Zvěrstvo? Záleží na prioritách. Pro mě je zase zvěrstvo to, že letenka s Emirates stojí dvojnásobek co s Travel Service. Jako bych z placu nešlo vymyslet asi sto způsobů jak vyhazovat peníze účelněji než takhle...

0/−1
17.11.2015 15:19

J73i83ř29í 27R13a61m14e88š 8826794370602

nasi to samy a zpatky si vzali bisnis tridu.

0/0
17.11.2015 23:29
Foto

J27i26r23i 12B36i58l34i50n92a 5498970577

A 380 je opravdu ticha. Ale nejvetsi komfort v economy jsem mel onehda na lince Vancouver - Seoul s Korean Air v B 777. Tolik mista na nohy jsem nevidel u zadne letecke spolecnosti.

+4/0
16.11.2015 16:33
Foto

O78t53a 16P11e40č43e77n67k30a 9235154539959

Korean Air maji vzdycky hodne mista. Letel jsem s nimi v 747 i A380. Maji i skvele jidlo vcetne korejskych. Zkratka je s nimi velmi příjemné cestovat.

+2/0
16.11.2015 17:28

J16a88r37o13s23l97a41v 85M16o29u98č38k47a 3117657238949

To ale asi nebude to letadlo s barem a sprchou jak propaguje pro Emirates Jennifer Aniston...;-D

0/−1
16.11.2015 15:25
Foto

J89i75r35i 50B72i95l59i72n54a 5158220177

Ano. V clanku se o tom pise.

+1/0
16.11.2015 16:30

L46u21k71a26s 95C47o30d30r 6368932170211

Otazka je, jak budou tuhle zvysenou kapacitu zvladat letiste (respektive jak velke fronty budou na imigrancnim kdyz vedle podobneho drobecka dorazi ve stejnou dobu k vedlejsimu gatu jeste 2x77W) a jak dlouho se bude podobna masina boardovat. V Japonsku se nas naboardovalo 565 cestujicich do Boeingu 747 za 17 minut (pocital jsem to se stopkama) ale nechci ani odhadovat, jak dlouho se bude usazovat 600 lidi treba na lince z Dubaje do Dhaky nebo do Karaci.

+6/0
16.11.2015 15:09
Foto

O51t58a 53P77e63č39e77n63k71a 9395474789139

Boarding v A380 muze probihat tremi vstupy zaroven, takze to probiha docela rychle. A imigracni je ve dvou patrech. Zazil jsem to např v Soulu.

+1/0
16.11.2015 17:25

L32u19k38a64s 57C18o85d34r 6488932560811

Davat za priklad Ietiste ICN je trochu nefer, protoze z velkych letist je spolecne s HKG a SIN nejlepsi na svete. V realu to bude vypadat tak, ze se budou vytvaret jeste vetsi bottlenecky nez doted hlavne na imigracnim a pak na ruznejch regionalne specifickejch mistech typu celni prohlidka / karantena / fronta na taxi (staci priletet vecer treba do jinak skvelyho SIN a ta fronta na taxik trva vyrazne dyl nez vsechny ostatni formality).

Jinak problem boardingu neni pocet vstupu, ale chlavne kulturni zvyklosti nastupujicich pasazeru. Proto jsem zamerne vybral destinace, kde je uz ted problem dostat v rozumnym case do masiny 200-300 lidi.

0/0
17.11.2015 12:44

M41a10r80t44i85n 10K81o63z83á90k 4294280949437

Pravda je, že i v hyperfrekventované Dubaji s tím už teď mají docela problémy.

0/0
17.11.2015 15:20
Foto

O75t50a 49P76e98č41e68n93k86a 9185644719289

Boarding je dle poctu cestujicich a casu odletu spočítán aby to casove vyslo. Proc je pro vas dulezite jak dlouho to trva? Nerozumim tomu, vzdyt vas nikdo nenutí stat ve frontě?

0/0
17.11.2015 20:33

T18o82m72á56š 11T71a45t63í57č43e76k 5710562830948

To je fakt. Můžu přijet na letiště včas, a ušetřit si tak ošoupaný kalhoty z kola nebo prošoupaný boty z pěškobusu. :-PR^

0/0
17.11.2015 21:07

L21u13k89a42s 30C81o67d46r 6568492610871

Fronta na boarding se nas frequent flyeru vetsinou netyka (mame priority boading navazany na FF status), problem se spis s temi vecmi, ktere na dobu trvani boardingu navazuji. Dam priklad z toho Japonska, kde byla tabulkova norma pro boarding 565 cestujicich do Boeingu 747 tusim 20 minut, coz znamenalo, ze se dalo bez zavazadla prijit k prepazce treba 40 minut pred odletem, a clovek se v pohode dostal na palubu. Opacny extrem jsou treba "neo-kolonialni" lety z Ciny do Afriky, kde je tabulkove na boarding 77W vycleneno 45 minut, ale v realu to trva spis hodinu a pul, nez se vsichni usadi a pochopi, ze dokud neprestanou delat bordel, tak se nikam nepoleti, takze nejen ze clovek musi prijit na letiste pomerne brzo, ale zaroven se prosvihne odletovy cas, coz v kombinaci s hodne agresivnimi MCT treba v Addis Abebe znamena dost velky stres pri prestupu.

0/0
18.11.2015 4:57

V87o54j90t25a 71P67r91o98s90e36c89k57y 6818410855429

tak dubaj- indie bude vzdy zajimava cesta EUV

0/0
16.11.2015 18:20

J72o77z29e25f 45B57e89v95i74l44a89q59u71a 9365329941231

Letušky sa mi vôbec nepáčia. Vidno im celú tvár;-€, a dokonca aj vlasy;-O!!

+5/−6
16.11.2015 14:44

P82a90v71e41l 71V19e78t57e91š68n31í55k 7185118445497

Tak při cestách na Nový Zéland používejte výhradně Slovenské aerolinie a máte klid.

+13/−1
16.11.2015 14:46

P93e67t36r 34V25i40n96t58r26l80í80k 3176304711

vždyť má pravdu, sedm let staré unifromy a na letušce vidíte jen obličej, aby to náhodou nepohoršilo araby...

+1/−4
16.11.2015 15:12

J68i41r75i 73G90a69z53d69a 8634973704324

nesmysl, letusky tam normalne litaj v bluze/kosili a sacka plus ty satky si berou az pred pristanim. rozhodne se je na co koukat;-)

+4/0
16.11.2015 16:55

M76i35c44h86a73l 98M50i64l13l98e96r 9786822849412

Letl jsi vubec nekdy s Emirates? Urcite ne.

Jinak bys vedel.,ze ten klobouk se salou maji jen na nastup/vystup/ vystupovani na sponzorskych a reklamnich akcich a cestu na/z letiste.

Behem letu nic na hlave nenosi. Hlavne ze mas co kecatRv

+5/0
16.11.2015 17:55

P54a59v89e11l 58R85a33t37h54o81u26s40k89ý 6780409691

To, že se nelíbej vám je celkem jedno. Ale až se znelíbí nějakému trochu méně umírněnému muslimovi, odnese to spousta nevinných.

0/0
19.11.2015 13:03

V64a12c48l14a62v 70V51a80v40r51a 3267724705617

Čím víc lidí pohromadě, tím vděčnější terč pro teroristy.

Jako WTC nebo fotbalové hřiště, ..

Já zas všechno nemusím.

+8/−9
16.11.2015 14:35

J92i87ř58í 24Š92t79ě62r48b84a 9983482807615

no nevím.. není nejjednodušší nastoupit do vlaku, metra či autobusu? to byl zatím snad jen madrid či londýn - proč se stresovat prohlídkami na letišti či před stadiónem.. případně nacpané náměstí, nějaká atrakce v zábavním parku apod..

0/0
16.11.2015 14:45

J69i42ř18í 71K34o42c43u94r39e77k 6315704135778

Tak jistě. Z no-go zóny vyjede ozbrojená kolona* na střeše auta M242 Bushmaster** a vyrazit na Love Parade.

*) vždyť jsme civilistům zakázali vlastnit zbraně, jaktože je mají?

**) vždyť jsme to říkali, zbraně legálně držené obyvateli pak zločinci kradou

0/0
16.11.2015 22:28

T59o58m41á22š 61Ž75i60t92n67ý 6261950971771

protože jednou petardou v metru sejmeš tak do 20 lidí. Ostatní budou jen více či méně potlučení. V letadle je to totálka.

0/0
17.11.2015 10:02

I31v79a13n 98S32t10e10c19h 8721677277830

Však on vás taky nikdo nenutí

0/0
16.11.2015 19:04

J38a75k31u25b 65R87o21u25s 3303130164712

Thyronxi, kde jsi byl??? Chyběly nám tady ty tvoje moudra!!!! ;-(

0/0
16.11.2015 19:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.