Diskuze
Odpověď Deutsche Bahn na časté stávky: testují vlaky bez strojvůdců
Děkujeme za pochopení.
J96i98ř85í 76T71e42p31r
.... a zase se budu opakovat citátem z Pelíšků: "A skláři nebudou mět co žrát!"
Nazývejte si mě levičákem jak chcete, ale dneska to jsou pokladní v Tescu, zítra strojvedoucí, pozítří ...........
Domyslete si to do důsledku (v extrémních počtech) kdo na tom vydělá a kdo na tom prodělá.
Prodělají na tom všichni, protože nebude kupní síla když nebudou výplaty. Těch pár marketingových, ekonomických a advokátních expertů a několik profesí pro malý počet obdorníků, co nahradí miliónovou pracovní sílu to nakupivání nevytrhnou.
M55a67r41t54i65n 34R86u39z54i97c11k97a
Ulice jsou plne majitelu staji, podkonich, sluzek, kovaru, atp.,...
S53t63a44n73i28s91l13a17v 61T93e83s21a13ř
Z pohledu častosti stávek by mělo být už dávno všechno automatické hlavně ve Francii. Mimochodem, už se ví, proč tam před týdnem vykolejilo to TGV, řízené strojvůdcem?
M53i45r79o63s48l85a30v 18Z81i38k66m95u95n22d
Začal brzdit trochu později, zabezpečovací zařízení tem není dosud v činnosti, jednalo se o testovací jízdu ...
M17i30r89o79s21l87a27v 43Z63i21k58m78u38n24d
To je sice pěkné, ale stačí, aby nějaký šmudla zatáhl za záchrannou brzdu nebo zablokoval dveře a co s vlakem bez strojvedoucího, který je jako jediný schopen "něco" udělat. Většina "osobních" vlaků = RB (RegionalBahn) jezdí obsazena jen strojvedoucím, kontrola jízdenek se provádí namátkově kontrolním "komandem" ... takže místo strojvedoucího by se "tam" musel dát někdo jiný, kdo může stávkovat ...
P57e42t61r 85N43e93c73h43a61n21i84c45k80ý
Autonomní řízení vlaků má rozhodně větší šanci než autonomní auta. Auta se musí potýkat se strašným množstvím nepředvídatelných situací a hlavně automobil je jistou svobodou pohybu člověka nezávisle na okolnostech. Vlak má stejně nalajnovanou trasu pomocí nějaké centrální autority, jede po jedinečné jízdní dráze, kde mimo úrovňových křížení není prakticky moment překvapení. Senzory na zabezpečení přejezdů nebo kolejišť vyjdou možná levněji než množství senzorů, kterým musí být zabezpečena autonomní auta. Nevidím ani velký problém s různými typy vlaků, pokud všechny typy vlaků budou umět pracovat se zabezpečením na trati. Stejně vlaky jezdí podle volných traťových úseků.
J15a17n 31F94r90o98l41í13k
Proč za to neposadí některého z těch milionu inženýrů ze Sýrie a Afghanistánu? Jistě budou rádi pracovat za tisíc euro na měsíc.
Š25t29e20f80a67n 15F68r57i16č24a
Na krátké samostatné trati bez náročných sklonových poměrů a s mimoúrovňovým křížením s jinými druhy dopravy je takové "laboratorní" řešení realizovatelné. V podstatě by se ale jednalo o zcela novou trať.
P33e43t19r 77N23e55c56h27a10n12i80c61k58ý
Nemusí být krátká. Co taková VRT? Prakticky izolovaná trať se speciálním dispečinkem a zabezpečením co samo reguluje rychlost. Vlak se akorát musí pohybovat celou dobu po stejně zabezpečeném úseku, aby to nedopadlo jako v Santiagu
V14l36a83d46i24m61í69r 53F43i46b66i33g22e16r
Ono to možná nebude ani tak o stávkách jako spíš o tom, že strojvůdců ubývá, v ČR je dnes celkem problém sehnat strojvůdce a v cizině to nebude jiné. Kolem Prahy dnes je možné provozovat vlaky bez obsluhy City Elephanty mají automatické řízení, ale otázkou je jak by to reagovalo na problémy jako se stal ve Studénce. Jestli by vlak začal brzdit dřív, nebo by do toho vlítnul plnou rychlostí a obětí mohly být stovky.
M92i63l78o31s72l34a83v 87D84i22v85i84š
Začal by brzdit dřív. Většina těch nejmodernějších systémů právě tato nebezpečí (stromy, mosty a jiné překážky) neustále vyhodnocuje.
J56a85n 97M23u47c57h32a
no jo, akce odboraru maji casto podobny vysledek - prestehovani firmy za levnejsi pracovni silou, nahrazeni lidske prace strojem apod.
ale to odborarum nevysvetlis
L78u84c20i90a62n 47P36a88p96a52z54i10a49n
Nesmysl, není to odpověď na oprávněná práva pracujících v dopravě, ale reakce na světový vývoj, který ale má mantinely, které jsou v závěru textu jasně řečené, takže pro Německo téměř nerealizovatelné.
V27á34c46l32a59v 87Š33o30b48r
"oprávněná práva" co to je za novotvar?
L97i34b38o75r 23J66a44n32e28č74e88k
Když Google dokaze vytvorit automatem rizena auta, proc by to neslo s vlaky? Provoz na zeleznici je vyrazne jednodussi nez na silnici.
PS: Odbory jsou prezitek, jejich role by mela byt na urovni zajmoveho sdruzeni zahradkaru.
O51l59d17ř52i86c67h 35J97a93n89e42č66e84k
však to jde a dávno to existuje. ale je dost problém něco takového bezpečně a spolehlivě provozovat jinde než v metru nebo na zkušební trati! popravdě provoz aut 'bez řidiče' v městkých ulicích si vůbec nedovedu představit
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...