- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by bylo lepší, kdyby tan cípek země byl připojen k Německu.
Ta trať by potřebovala tu věc, co řádila v Klánovickém lese. RPM2002 jestli se dobře pamatuju. Otázkou je, zda by ale něco takového unesla i bez předchozí opravy a pražce by neopadly od kolejnic, když by je to nadzvedlo a podhrabalo.
Na tyhle trati jsem jezdil z Varnsdorfu dal pres Liberec a pokazde s Nemcema premyslel o tom jestli by nas vlak pri lehnutim pod koleje v tom miste zabil nebo posimral. Ta banda Polaku z te oblasti mela problem i se realizaci silnice do Liberce s pripojenim na dalnici.
Domnívám se, že se silnicí to bylo trochu jinak. Poláci se sice do stavby moc nehrnuli, ale nakonec měli postaveno dříve než my, protože u nás se stavba zadrhla na výkupu pozemkú. Podstatné je, že jsme obsadili hezké třetí místo. Rýpal by dodal : "Ze tří účastníkú".
Typicky polské řešení..
Už snad chybí jen napíchat ty kolejnice antibiotiky, aby se stáhly k sobě, a nasolit posypovou směsí, aby držely tvar a tvrdost..
Je to špatně napsané. Kdyby měnili všechny pražce, vyplatila by se celková rekonstrukce tak, aby se tam dalo jezdit běžnou rychlostí jako jinde. Ale vypadá to spíš, že budou měnit jen některé pražce.
přesně totéž mě napadlo taky, viz níže ale co chcete po železničním odborníkovi křyšťálové lupy, že
První a základní problém bal, když mocnosti udělaly hranici, tak blbě !!! Kdyby ji logisky vedli řekou Witka, tak byl pokoj. Co teď s pšonama uděláme ???
Asi bylo potřeba nacpat Polákům uhlí(pokud se už o něm tehdy vědělo, ale asi jo)