- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Železniční doprava v našem státě by na tom byla jistě daleko lépe jenže našemu státu se nehodí do krámu. Proč? Protože uvědomte si jednu věc benzín a nafta když jdou z rafinerie stojí tak 40% za co jí koupíte, 10% skončí u dopravce majitelů pump a zbytek jde do státu. Pokud si vezmete kolik se za jediný den najede km po naší zemi tak toto vlaky nevygenerují státu ani omylem. Takže ted kasírujeme z ropy dokud to půjde pak se děj co chce. Myslím si, že železniční doprava jak osobní a hlavně nákladní se stane zajímavou při cenách za 1 litr jakékoliv phm přes 50 Kč. myslel jsem si dříve, že 40 Kč, ale opak byl pravdou. Tedy budeli litr benzínu nafty stát 50-55 Kč a více myslím si, že dost lidí přesedne do vlaků. Někteří dopravci i objednatelé přepravy se zamyslí na výdaji a přesunou dopravu na železnici. První vlaštovkou je třeba Matonka která svou produkci vozí na Moravu vlakem. což u některých výrobců nechápu třebas pivovary, mlékárny odkud deněn vyjedou desítky kamionů. Přitom by stačilo právě v relacích přes více jak půlku čr naložit produkcí celý vlak a přesunout je na velkosklad na druhou stranu republiky a odtud pak do skladů ostatních. Osobně věřím, že na vlaky opět dojde v elektrifikované podobě, ale to bude, až bude málo ropy a její cena se dostane na hranici kdy zaletět si někam bude moci tak deset tisíc lidí z celé planety.
Tuná je tu taký kapitalizmus po česku...
Nevidím do toho jak vše vzniklo,jak pokrqačuje a co je dobré a špatné.Jedno však musím podotknout.Když vlezu do Regiojet,tak tam je čisto a pořádek!Když vlezu do ČSD tak je tam většinou špína!Takže regiojet
Asi je to poněkud mimo mísu, ale v létě jsem jela s klukem z Berlína do Brna Slovenskou strelou. Tak odporný, špinavý a poničený vlak jsem naposledy viděla skutečně za socialismu... Nikdy více!
KÉŽ BY TO BYL SOCIALISMUS. Ve skutečnosti je to tržní kapitalismus, který poráží slabé a nepřipravené jako je pan Jančura.
Zloděj Jančura dostal přes prsty od Slováku,tak končí to si oddychnou Slováci.
Ve slovenském jízdním řádu je uvedeno, že vlaky budou jezdit od 13.12.2015 do 11.6.2016
Takže už v říjnu, když šly jízdní řády do tisku, tak autoři jasnozřivě věděli, že na konci listopadu učiní Jančura politické prohlášení, že bude jezdit na Vánoce a pak ještě trochu na jaře a udělali mu jízdní řád "na míru" do 11.6., kdy úplnou náhodou začínají největší výluky.
Pohled z druhé strany http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=3039
Ten chlap bude porad jen fnukat, prestoze doji nejlukrativnejsi trate...
zase kdyby jeho (a dalších soukromníků) nebylo, tak si státní kapříci (ČD, ŽSSK) lebedí dál v socanském bahýnku