- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tomu říkám novinařina - opsat pár vět z propagačního webu Škodovky.
A ten otočný podvozek je fakt hustý
Fascinuje mě sdělení, že tramvaje jsou vybaveny například otočnými podvozky, to je tedy vynález!!!
Taky mi to chvili trvalo, je na prvnim bocnim okne, takove malicke ve spodnim rohu...
Heská tramvaj, a vypadá pohodlně, jen škoda že v Praze místo takových tramvají jezdí For City a podobné nepohodlné kolosy....
Co jste si objednali a z našich daní zaplatili, to máte...
Kam se hrabou kvalitou tramvaje Skoda na helsinske tramvaje, ktere tam z tehle mistni firmy jezdi uz roky.....
Ano, tyto tramvaje jsou finske, tedy vyvinute jeste pred prichodem skody a take prodavala pred prichodem skody. Samozrejme, ted je ted tramvaj Skoda. Je to stejne jako u prazskeho metra, na nejstarsich vozech M1 je vyrobcem konzorcium CKD + AdTrans + Siemens. A u novych uz jde o vyrobek pouze fy. Siemens.
Mě se designově zrovna nelíbí, ale rád bych viděl i vnitřek
Místo videa bych radši uvítal kvalitní fotky.
No jó,to se pak musí tunelovat ČD když se kupují akvizice ve Finsku.
ČD s nima vyj.bali, tak si to nenechali líbit.
Tak to je fešanda . V těch barvách jí to hodně sluší. Ale nemusí se líbit každému. Naštěstí vzhled není záležitost, která může mít nějaké objektivní hodnocení, je to určitý druh umění, jak bude vozidlo vypadat zvenku i zevnitř.
A je to určitě dobrá zpráva i pro značku Škoda . Nejsme tak marní. A třeba se tam dostaneme i s trakčním vedením, o kterém není vůbec žádné povědomí.
Mě se líbí ale musím říci, že ty staré, co jezdí po Helsinkách teď, jsou krásné kousky! A ta zelená barva u tramvají ani nevadí - tramvaje tam jezdí celkem pomalu a chodci, ač jsem tomu nevěřil, před ně neskákají na poslední chvíli, jako u nás na Karlově náměstí (i jinde). Inu jiný kraj, jiný mrav.